- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- iPhone topik
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
Hirdetés
-
Idén elmarad a BlizzCon
gp A hírek szerint más eseményeken lehet számítani a Blizzard idei bejelentéseire.
-
Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
ma A friss, de meglehetősen Lite ajánlat mellé arrafelé aktivitáskövető és fülhallgató is jár.
-
A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
ph Az Intel Z790-es és B760-es vezérlőkhöz jár az Intel Baseline profil.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Apollyon
Korrektor
Eleve nem kellene elnézőnek lennie a rendszernek, ha alapjáraton nem patkány módon lenne megcsinálva és üzemeltetve.
Mert azért valljuk be őszintén, eléggé vékony a határ a rendszer gerincessége és gerinctelensége között.A leírtban történtek meg az a kategória, amikor ha elmegy papírjegyet venni és szenved az apróval, akkor mire visszaér már megbüntették.
De néhányotoknak nagyon jól megy az áldozathibáztatás.
Az „"okosba" szülőföldje” is egyébként egy következménye valaminek, lehet némi köze van hozzá a korrupciónak.
#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
válasz stickermajom #136 üzenetére
le volt írva, hogy kötelező azonnal a parkolóautomatában jegyet vennie?
nem volt leírva.
tehát jogilag erősen kétséges, amit műveltek.egy ászf-nek explicitnek és pontosnak kell lennie.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz arnyekxxx #130 üzenetére
Akkor is kiáll valaki néha... de amíg nincs P+R, addig mindegy is.
@buherton : Miért lett volna kifogás? Nem működött. Azt meg a parkolóőr is látja, hogy mennyit állt ott, és nem izmozik 5 percnyi parkoláson...
Híre megy - többen is nyertek már a parkolótársaság ellen. Az meg, hogy ez egész társadalom beteg, még nem normalizálja ezt a helyzetet. Csak az aljanép él vissza ilyesmivel.@Apollyon : ++
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
forceberg
veterán
válasz Apollyon #151 üzenetére
"Az „"okosba" szülőföldje” is egyébként egy következménye valaminek, lehet némi köze van hozzá a korrupciónak."
Igen, annak a következménye, hogy "okosba" rendszerre alkalmas ember a magyar(úgy 80+ %-ban, ha te sem ilyen vagy, általában leokoskodnak a pályáról). Egy kis juss, és már nem is számít semmi sem...Crey hibázott, tudja is, de azzal van tele a töke, hogy szinte minden trógermód működik az országban, kb. semmire sem a normális megoldás van kiválasztva-kialakítva. Ez a valóság, nem könnyítik meg sehol az átlagember életét.
(#153) hcl : "Csak az aljanép él vissza ilyesmivel." A feljenép meg sokkal komolyabb tételekkel él vissza. Ez ilyen.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
válasz buherton #141 üzenetére
te láttál olyat leírva, hogy tudatosan nem fizetett? sőt, olyat, hogy egyáltalán nem akar fizetni? miért csak az elcseszett érvrendszeredet alátámasztó érvek jutnak át a fejedben levő tűzfalon?
mondok egy olyan megoldást, amit egy szolgáltató csinált volna. tehát egy olyan cég, amelyik userbarát módon szolgáltat, nem egy náci pribék.
ír egy levelet a poszternek, hogy mivel jegy nélkül parkolt, feltételezett parkolási idő két óra, 400 forint per óra, büntetés 25 ezer forint, de ez utóbbit elengedjük, mert a fizetési rendszer működési hibájáért felelősséget vállalunk. tehát lesz szíves x napon belül 800 forintot a mellékelt csekken befizetni, vagy életbe lép a 25 rugó is.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
asdf_
veterán
válasz Tikakukac #146 üzenetére
Én csak azt akarom, hogy ha van egy szolgáltatás akkor az menjen, mert azért fizetek. Én vagyok a cégért, nem a cég értem.
Na de várj, itt nem az van, hogy a parkolási társaság megbízta a simple-t, hogy ugyan, csináljatok már egy parkolós appot, amivel csatlakoztok a mi informatikai rendszerünkhöz és akkor mindkettőnknek jó lesz. Az van, hogy a mindent mocskosul jól és olcsón üzemeltető állami bendő lenyúlta ezt a piacot, létrehozták a nemzeti mobilfizetési Zrt-t, csak rajtuk keresztül lehet ezt tolni, a parkolási cégeknek csak velük lehet leszerződni, és az összes appgyártó meg mobilszolgáltató ehhez a tök fölösleges közbenső ékhez csatlakozik (és csatlakozhat csak), tehát alapvetően itt a panaszosnak mocskosul nem a parkolótársasággal van/lehet vitája, hanem csak és kizárólag a Simple-lel (az állami lenyúlócég miatt az is lehet, hogy a Simple és a parkolási cég szerződésben sem áll egymással), csak A- B-vel, B meg C-vel). Amely meg persze a parkolási ÁSZF-et lobogtatja majd, hogy parkolni csak érvényes parkolással lehet, ha rajtuk keresztül nem sikerül, akkor fizess máshogy, vagy ne parkolj. Neadjisten teszi ezt amiatt is, mert a tökfölósleges közbenső ékkel olyan szerződése van -melynek feltételeibe beleszólni nem tud-, hogy műszaki hiba esetén lehetőség legyen arra, hogy a pótdíjat töröljék és a valós parkolás díját meg megfizettessék az autóssal (és az ilyen esetek száma a havi indított parkolások 0,00x%-a lehet). És valóban úgy lenne a jó, ha ilyenkor vissza lehetne trace-elni, hogy a 3 résztvevő (Simple, Mobilfizetési vízfej, parkolótársaság) melyiknél volt a műszaki hiba, amely megakadályozta a parkolást, de egyrészt ez nem egy három- meg négykilences rendelkezésreállású szolgáltatás, másrészt minimum 3 alternatíva van, hogy másképp fizesen az ember (apró, sms, másik app), így erre valódi szükség nem nagyon van (és szintén emiatt a nem háromkilences volta meg ára miatt nem mondja a Simple azt, hogy oké, ez a mi sarunk volt, ezt most mi álljuk)
[ Szerkesztve ]
-
"Csak elfelejtesz abba belegondolni, hogy ez arra vezetne, hogy mindenki elkezdene magyarázkodni, hogy jaj, éppen nem tudott fizetni, ezért engedjék el a büntetést.": itt valójában arról van szó, hogy a rendszer indulásától rossz volt. Soha nem tudták lekezelni a saját hibáikat, így, teljesen rossz döntéssel, afelé ment minden javítási kísérlet, hogy ők egy diktátor náci szemét bandává váljanak, ahol nincs helye ügyfélbarát ügykezelésnek.
ez pont olyan, minthogy csak azt tudják tenni a korrupt parkolóőrrel, hogy büntetési kvótát szabnak meg. vagyis ha a parkoló emberek mindegyike jogszerűen járna el, akkor is megbüntetnének x darabot, mert kvóta van. most is azért nem kezelték ember módjára a helyzetet, mert így egy tétel megvan a kvótából.
kismillió megoldás lehetséges annak eldöntésére, hogy egy "nem ment a fizetési rendszer" hivatkozás megalapozott vagy sem. de könnyebb azt mondani, hogy mindig mindenki csaló, meg kevesebb munka is van vele, mint esetleg utánajárni, hogy tényleg volt-e zakkanás.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
félisten
válasz forceberg #154 üzenetére
"Ez a valóság, nem könnyítik meg sehol az átlagember életét."
Akkor másik országban élünk, igaz lassan de minden évben van valami amivel kicsit könnyebb.
Legutóbb pl., hogy már rendszám alapján lekérdezheted az autót.
De éppen most megy a földhivatal updatelése is, valószínűleg rengeteg probléma lesz az átállással, mert vagy 100 év lemaradásban van. -
stickermajom
addikt
"A parkolás sikeres elindításáról a Szolgáltató értesíti a Felhasználót. Ha a Felhasználó nem kap értesítést a parkolás sikeres elindításáról, akkor a Felhasználó a parkolási díjat egyéb módon rendezi, ennek elmaradásáért a Szolgáltató nem tartozik felelősséggel." [link]
Szerintem elég egyértelmű.
-
félisten
-
Tikakukac
titán
Kíváncsi lennék ilyen nekifutással hogyan mennének odabent a dolgok, mennyivel redukálhatnánk a munkaidőket. Szerintem napi 2 órás melózások lennének max én meg heti 1 napot dolgoznék
Nem válaszolgatunk mailekre csak sablonnal, áh ez fizetési para, akkor ez minket nem érdekel, ja, hogy elírtad, okés, akkor ez sem érdekel, ja, hogy rossz helyre foglaltál, akkor ez sem stb.Na igen. Ez az, amit egy rendesen versenyző cég nem tud megtenni vagyis megtehetné, csak a földbe állna, mint a sz@r. Parkolásnál ez megy, sőt, a topikból látszik, hogy erre szabályosan igénye is van egyeseknek. Van amúgy ilyen, ez a hivatalba járkálás, papírhalmok tologatása is olyan perverziója sok embernek, hogy mert az úgy jó, ebben nőtt fel, ezt látta otthon és így tanították. Nem, nem jó, az sem jó, hogy egy légyfingásnyi baromságról tépjük itt a szánkat, amit pár országban szerintem felfogni sem tudnának, hogy wadafakk, most ez komoly? Igen, komoly. Bástya elvtárs szelleme suhan el felettünk.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
válasz stickermajom #159 üzenetére
szerintem is. azt írják le, hogy ők mossák kezeiket, bármi is történik.
amely paragrafus hatályosságát majd a bíróság eldönti, ha perre kerül a sor.
az van odaírva, hogy egyéb módon rendezi. az nincs, hogy mi az az egyéb mód, mikor, csak az, hogy őket nem érdekli tovább a történet.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Tikakukac
titán
Az a jó lekérdezés is mekkorát durrant Kezdtük azzal, hogy beletelt 10 évbe. Utána nem ment. Utána az emberek összes személyes adatát kiköpte a rendszer (GDPR szevasz), aztán egyáltalán nem ment megint, azóta csak szimplán azzal van baj, hogy finoman szólva sz@r. A műszaki vizsgákkal együtt. Helllóóóó Mozaik utca.
Mutatom az első tulajos, szalonból vásárolt, mindig a családnál lévő, garantált futásteljesítményű autó lekérdezését:
Így működnek a minden évben kicsit könnyebb fejlesztések. Muterék már kiszámolták, a szociális szolgáltatónál mióta egyszerűbb lett minden 86%-al több papír fogy és több, mint duplájára nőttek az ügyintézési idők. Hajrá Magyarország, hajrá magyarok!
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-
janeszgol
félisten
De vissza lehet. Lehet még kötbérezés is van a parkolótársaság felé. Csak ott megáll a történet. Ez olyan, mint amikor szabálytalanság miatt megbüntetik valamelyik szolgáltatót. Bünti kifizet az állam felé, és onnantól megállt a történet. Az embereket senki nem fogja kártalanítani. Ritka az. Van, de ritka.
2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.
-
asdf_
veterán
válasz Tikakukac #161 üzenetére
Ez az, amit egy rendesen versenyző cég nem tud megtenni vagyis megtehetné, csak a földbe állna, mint a sz@r.
Na de bakker, nem pont az állam szüntette meg a versenyt, és rakott oda egy saját céget monopolhelyzetbe? Miért csodálkozunk, hogy nincs verseny?
(és akkor így mégiscsak visszakarnyarodhatunk a magyarországozáshoz, mert az mégiscsak valid érvelés volt) -
asdf_
veterán
Megvan. Úgy kéne működnie, ahogy írod, hogy ha valamelyik szolgáltató rendszere nem működik rendesen, akkor azért valamilyen felelősséget is vállal? Alapvetően igen, jelen helyzetben, mivel mint korábban is írtam, minimum kettő, de inkább három egyéb módon tudja a júzer kifizetni a parkolását, itt csak véleményesen. De mit tudok csinálni? Van olyan app, szolgáltató, anyámkínja, amelynél nem így működik, amely védi ilyen esetre a segged, amely versenyelőnyben van a többihez képest és emaitt tudom őket választani? Nincs (és ebben azért vélhetően vastagon bene van az is, hogy a user tud fallbackelni kp-ra, sms-re és másik appra). Akkor meg sokat nem tudok tenni ellene, csak itt a kalviatúrát fölöslegesen koptatni, hogy ez így amúgy szar.
Az nem világ vicce -ha még mindig így működik- pl. hogy bemész egy MOL kúthoz, veszel egy éves autópályamatricát valami negyvensokezerért, utána 10 perccel bemész egy ÖMV kúthoz kérsz egy éves matricát ugyanarra az autóra és megkapod?'? Egy online rendszerben? Ahelyett, hogy visszadobná. hogy az autó rendelkezik már érvényes matricával, are you sure, inkább mehetsz ügyintézni meg ügyintézési díjat fizetni, hogy egy kis levonás után visszakapd a második matrica árárt, amikor eleve meg sem kellett volna kapd? -
Tikakukac
titán
Verseny éppen lehetne, mert indulgat más is üzemeltetésre, csak ugye az elbírálás az, amit már olyanok végeznek, akiknek anyagi érdekük van a győztest illetően aztán indulhat az olyan baromságok, mint autóbeszerzéseknél, ahol addig faragják a paramétereket amíg nem lesz tényleg csak 1 befutó. Ugye anno volt a híres BMW beszerzés amit konkrét típusra írt ki állambácsi ügyeskedve, hogy megálljon a törvény előtt, mert az tetszett nekik, csak mire ez megtörtént kifutott a típus és nem volt megfelelő autó, ugye mm pontosan, köbcentire és mindenre rászabták a kiírást Valami Ford kisteherre meg VÁM okosságot is csináltak így, mert abban is bulija volt valakinek.
De mivel láthatóan az emberek még mindig igénylik a szerszámot szájba venni, sőt, követelik, így ez is fog maradni még egy ideig. Vagy örökre.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Hát most tulajdonképp nem, mert a koronavírus-ra hivatkozva az állam einstandolta a gépjárműadót, de amúgy a gépjárműadó részben (még korábban teljesen) az üzembentartó lakhelye szerinti önkormányzatnak ment. A házunk előtti 100 parkolóhelyet pl: a helyi önkormányzat költségvetéséből finanszírozták, aztán mégiscsak a szomszéd falu autói parkolják tele.
Másrészt mivel én egy a város viszonylag külsőbb részén lakom, ahol sajnos nem úgy parkol le a parasztja a lakótelep közepére, hogy csak beugrik elintézni valamit aztán megy tovább, mert belváros széli lakótelep közepén nem sok minden van amit el lehet intézni, hanem úgy, hogy ledobja reggel 7-kor a kocsit, felszáll a metróra, bemegy a városbam ledolgozza a napot, elintéz mindent amit a kis alvófalujában nem tud, visszajön aztán este 5-6-kor felszedi. Én meg tekereghetek minden nap, hogy valahogy találjak az Astrámnak legalább egy Corsányi helyet, aztán majd valahogy lapjával kipréselem magam. -
arnyekxxx
veterán
válasz Apollyon #151 üzenetére
A leírtban történtek meg az a kategória, amikor ha elmegy papírjegyet venni és szenved az apróval, akkor mire visszaér már megbüntették.
Nem az, mert a papírjegy ott lenne a kezében a "szenvedés" végére és törölnék a büntetést mig jelen történetben a szerző egyszerűen nem vett jegyet.
De néhányotoknak nagyon jól megy az áldozathibáztatás.
Tehát aki nem fizet és megbüntetik az már áldozat is?Hülye-e vagy?
-
Tikakukac
titán
válasz arnyekxxx #170 üzenetére
Nem az, mert a papírjegy ott lenne a kezében a "szenvedés" végére és törölnék a büntetést mig jelen történetben a szerző egyszerűen nem vett jegyet.
A "jegy" ott van a rendszerükben, pontosan látják ki és mikor és mit próbált csinálni. Utólag ha szeretnék a pár száz forintjukat, nyugodtan kérhetik. Ja, hogy ehhez nekik kéne mozdulni egy icipicikét is, nem a vásárló dolgozik meg értük. Hát igen. Erről szól a fenti lassan százezres karaktermennyiség. A szerző továbbra sem egyszerűen nem vett jegyet, csak ezt szerintem gravírozni kéne a monitorba pár helyre és talán rögzülne.
Tehát aki nem fizet és megbüntetik az már áldozat is?
Ebben az esetben igen, látványosan sz@rik a cég a sztoriba, pedig elég könnyen vége lehetne a dolognak. Ha csak úgy elvitte volna a boltból a csokit, ahogyan pár elmés ember már próbálkozott a retard hasonlattal, nem. Akkor nem lenne áldozat.
szerk.: hopp, igen. Itt is előjött a boltos távozásos téma, anyám borogass. Meséld el nekem akkor kérlek te, mert a kolléga akitől kérdeztem nem tette meg (én tudom miért): a teszkóban neked is be van regelve a bakkártyád az arcodhoz és minden egyedi adatodhoz, amivel utólag veled ki lehet fizettetni az elvitt cumókat és ha nem fizetsz akkor küldik a behajtókat valamint levonják a béredből vagy pedig leülöd a sitten?
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Apollyon
Korrektor
-
Apollyon
Korrektor
válasz arnyekxxx #170 üzenetére
Nem törlik a büntetést, csak maximum azután, ha te később még ennek utánajársz, a helyszínen nem tudsz már mit kezdeni a dologgal.
Egyértelműen arra játszik a rendszer, hogy ne tudd utólag befizetni, hogy vaskosabb pénzkötegeket kelljen leraknod az asztalra büntetésként.#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
Tikakukac
titán
válasz arnyekxxx #175 üzenetére
Nosza! Hajrá! Akkor tessék szépen az ügyfélnek megírni, hogy mi történt és miért, hogy hova küldheti az x száz forintját, ha tényleg vaskalaposak és azt mondják, kapjad be akkor, igen, nálunk volt a hiba, de azért fizetni kéne.
Mi a gond?
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
stickermajom
addikt
Nem is kell neki kikötnie mi az egyéb mód, az önkormányzat rendeletben szabályozza. Miért érdekelné tovább a történet? Az összes kényelmi szolgáltató eddig terjed, amíg van a vagy-vagy, nem fognak felelősséget vállalni.
"8. § (1)A várakozási övezet területén a járművel történő várakozás biztosítását célzó közszolgáltatás ellenszolgáltatásaként a várakozási díj megfizetése
a) normál várakozási övezet esetében a megállást követően haladéktalanul, külön felhívás nélkül
aa) az abban a díjövezetben elhelyezett parkolójegy-kiadó automatánál történő parkolójegy megváltásával és az így megváltott parkolójegy gépjármű első szélvédő üvege mögött, kívülről jól látható helyen és érvényességének ellenőrzését biztosító, teljes egészében látható, olvasható módon történő azonnali elhelyezésével együtt, vagy
ab) a mobiltelefonos parkolási díjfizetési rendszernek az arra a díjövezetre érvényes kóddal történő megindításával és a vonatkozó jogszabályban meghatározott, sikeres ügyfélrendelkezés visszaigazolásának megérkezésével együtt;" [link] -
#90088192
törölt tag
Amit meg kellene érteni, és egyes törvény szövegek tartalmazzák is: ráutaló magatartás ez esetben a fizetés szándéka és arra utaló magatartás értendő, ergo jóhiszeműen járt el a SZOLGÁLTATÁST igénybe vevő személy.
Ezért nem lehet áru vásárlással összehasonlítani.
Vagyis hibázott,.de magatartása nem szándékos károkozást testesíti meg.
-
arnyekxxx
veterán
válasz Apollyon #174 üzenetére
"Egyértelműen arra játszik a rendszer, hogy ne tudd utólag befizetni,"
az tényleg egyértelmű, hogy a rendszernek nem az a célja, hogy valaki 2órát ott parkoljon és csak akkor szaladjon el jegyet venni ha meglátja a parkolóört a kocsijánál.Azt meg ne adjuk már el napi rutinkén, hogy az alatt a perc alatt amig az ember elmegy a parkolóóráig megjelenik a semmiből a parkolóör és felrakja a csomagot.
-
válasz forceberg #154 üzenetére
"A feljenép meg sokkal komolyabb tételekkel él vissza. Ez ilyen. "
Nem, az is aljanép, csak öltönyben.@D1rect : Minden évben könnyebb, ja, csak ha valamivel könnyebb, akkor vagy kettő másikkal nehezebb, vagy más módon szívsz, vagy egyszerűen csak olyan dolog valósul meg, aminek már 10-20-30 éve kéne lennie, de lehet, hogy az is bénán... Tök jó minden, ja.
@kisgépkezelő : Az önkorikat is adóból tartjuk fent, még ha vannak is ilyen helyi bevételeik. Max. azt nem irányította át az állam máshova, halleluja.
"A házunk előtti 100 parkolóhelyet pl: a helyi önkormányzat költségvetéséből finanszírozták, aztán mégiscsak a szomszéd falu autói parkolják tele."
Akkor miért nincs zárttá téve, és pl. lakcímkártyával használható...[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
válasz Kisgépkezelő #169 üzenetére
Ja meg a másik. Alapvetően ott akkor az a baj, hogy baromi sokan járnak autóval. A jó megoldások általában nem a "ne csináld ezt mert szétverem a fejed/szétbüntetlek"/stb. jellegűek, hanem megnézzük, mi az oka a parkoló túlhasználatának, és mondjuk építünk mellé másikat is, vagy fejlesztjük a tömegközlekedést, stb...
Mutogatni való hater díszpinty
-
updog
senior tag
"és mondjuk építünk mellé másikat is"
A világon nincs annyi hely és pénz, ahova elég parkolót lehetne építeni (és ha lenne is, tök értelmetlen lenne, azonnal kihasználnák).
Idézet a cikkből: "Budapesten mintegy 5700 P+R parkolóhely van. A fővárosba kívülről naponta körülbelül 330 000 személygépkocsi lép be, és mintegy százezer indul befelé a külső kerületekből. Ennek a 75-szörös különbségnek még a töredékét sem lehet áthidalni új P+R parkolóhelyek építésével"
Ugyanezt feltételezem a belsőbb parkolóhelyekről is.
Mindig két probléma kerül szóba amikor sírni kell az autósoknak: a tömegközlekedés állapota, és az elégtelen számú parkoló (kifejezetten a P+R).
Bárcsak ugyanolyan erővel vernék az asztalt a tömegközlekedés miatt, mint ahogy hisztiznek a több parkolóhelyért, de azt ingyen, lehetőleg a család összes autójának (true story, Zugló)
Közben meg kinézek itt az útra, és épp a szomszéd 2x2 sávos utcából csaptak le full 1-1 sávot (mindkét oldalt) parkolónak nemrég, lassan már a konyhámba is akar valaki parkolni....
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
-
Chris Kiki
senior tag
-
De akkor törekedni se kell rá? Mert az 5700 az semmi.Pár stadion árából meg is lenne...
Nyilván nem az egyedüli megoldás, de ha lehetőség sincs letenni az autót valahol, akkor be fog menni a belvárosba a paraszt.
Én pl. rühellek Pesten autózni, pont ezért. Se parkoló se jó utak, sok idióta, kinek kell ez?[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
Kisgépkezelő
senior tag
"A házunk előtti 100 parkolóhelyet pl: a helyi önkormányzat költségvetéséből finanszírozták, aztán mégiscsak a szomszéd falu autói parkolják tele."
Akkor miért nincs zárttá téve, és pl. lakcímkártyával használható...Pesten (gondolom vidéken is) a településen belüli utaknak és így nyilván a parkolóknak legnagyobb részét a helyi önkormányzat pénzén alakították ki, és tartják karban. Csak a nagyonfő utak, meg a hidak tartoznak, autópálya bevezetők a főv. önkormányzathoz, vagy az államhoz. Ezért is volt jó (többnyire), hogy helybe megy az adó, mert így többnyire annak az úthálózatnak a bővítésére, karbantartására megy el, amit használsz.
Nyilván elkeríteni az egészet nem lehetne, hiszen azért mégiscsak közút, de valamit azért csak tennie kell egy önkormányzatnak, hogy az ottlakók érdekei se sérüljenek napról napra. Majdnem egyenértékű megoldás lenne, ha fizetős övezetbe sorolnák, hiszen így nem néznék az egyész területet ingyenes P+R-nek. Esetleg lakó-pihenő övezetté nyilvánítanák, de őszintén láttál már autóst, aki megrémült volna egy lakó-pihenő övezet táblától? -
Tikakukac
titán
válasz Chris Kiki #186 üzenetére
Ezért is van rá kényelmi díj, mert kényelmi szolgáltatás, hiszen használod a rendszert, pénzbe kerül.
Na ácsi, de hisz az automata sokkal drágább üzemeltetés szempontjából, a cégnek is jóval komplexebb, felveti a lopás eshetőségét és állambácsinak is rosszabb követni a dolgokat, azt mégsem terhelik meg így.
Áh, hogy az utóbbi kettő erősen kéz a kézben megy...A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
válasz Kisgépkezelő #188 üzenetére
"Pesten (gondolom vidéken is) a településen belüli utaknak és így nyilván a parkolóknak legnagyobb részét a helyi önkormányzat pénzén alakították ki, és tartják karban. "
Ezért mondom. Megfelelő korlátozással behajthatsz. Esetleg annyi helyet fenntartani, ahány ott lakónak van autója. Bármi, 25 féleképpen meg lehet oldani, hogy az parkoljon oda, akié a hely, a többi meg máshova. De a fizetés az egyik legbutább.@Tikakukac : Ne keress logikát a kényelmi díjban. Sarc az is a semmire.
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
Kisgépkezelő
senior tag
Ebben nem értünk egyet, mert szerintem ez a legokosabb. Az ott lakók ugye mentesülnek alóla, vagy valami pár ezer forintos éves díjat fizetnek legfeljebb, a többiek meg ha akarják használni a másik önkormányzat által létrehozott infrastruktórát, akkor fizetnek, vagy ami még jobb, elkezdik használni a HÉV-et MÁV-ot. Ha lekerítik a parkolóhelyemet, akkor azt rajtam kívül akkor az üresen fog állni amíg a céges parkolóban áll a kocsim. Annak sok értelme nincs. Ha pénzt szednek érte, akkor attól még használhatja pár százasért az aki csak fél-egy órára jön a helyi "szolgáltatók"-hoz , de biztosan nem fogja 10-12 órára otthagyni minden álló nap.
-
válasz Kisgépkezelő #191 üzenetére
"Az ott lakók ugye mentesülnek alóla, vagy valami pár ezer forintos éves díjat fizetnek legfeljebb" ...a helyi adókon felül, amiből a saját meguk által fenntartott önkori építette
"a többiek meg ha akarják használni a másik önkormányzat által létrehozott infrastruktórát, akkor fizetnek,"
És inkább használják, tehát ugyanúgy nem lesz helye az ott lakónak.
Sehogy nem jó ez, na.Mutogatni való hater díszpinty
-
Kisgépkezelő
senior tag
A kerületben jelenleg ahogy nézem 2000 forintot vasalnak be a helyi lakosokon évente, hogy ingyen használhassák a házuk előtti fizetős szakaszt. Ez azért nem vágna földhöz.
Viszont úgy számolom, hogy a helyi tarifát figyelembe véve azt a fajta haszálatot, hogy a metróvolnal P+R-ének nézik, és itt hagyják a kocsijukat egy teljes munkanapra, évente nagyjából 450-500 000 forintért tudnák folytatni az aglomerációban élők. Annyiért gyanítom, hogy kevesen folytatnák. -
válasz forceberg #193 üzenetére
Nem tudom, de van, ahol az első autó ingyen, a többire meg kemény tízezreket csengess.
@kisgépkezelő : Ez az, ha lenne mellé rendes P+R, kicsit kisebb díjakkal, akkor oda mennének.
Amúgy ja, nekem évi 6000 a parkolóbérlet, engem sem vág földhöz, csak az elvből van elegem, hogy majd' 50% adóelvonás után még bármilyen állami szolgáltatásért (főleg az ilyenek, hogy tollal beírják a forgalmiba az új lakcímem, meg odaállhatok valahova az autóval, az előtt a ház előtt, ahol amúgy lakom!!!) egy kanyit is fizessek.Mutogatni való hater díszpinty
-
nagyúr
A cikk megoldás része, kicsit sántít.
Ezzel a cikkel csak leégeti magát a Levegő Munkacsoport."utazz tömegközlekedéssel" felszólítás egy vicc, a franc akar tömegben utazni, inkább sokkal hatékonyabb és jobb közöségi közlekedésre van szükség. Például ülőhelyhez való joggal.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
#90088192
törölt tag
válasz Chris Kiki #186 üzenetére
Akkor megpróbálom másként:
Benzinkút, nincs jelezve sehol, hogy nem lehet kártyával fizetni, megtankolsz majd mész fizetni, de csak kártyád van. Amíg tankolás ment elromlott a terminál.
Kp kivétel nincs a közelben, de időre mész mint mindenki más.
Mi az ésszerű eljárás?
Csak nem az, hogy felveszik az adatokat, aztán vissza mész fizetni?
-
Tikakukac
titán
Én mondjuk már csak lopási, elhagyási oldalról sem tartok magamnál 7-8k-nál többet. Jó az a kp, de mivel dolgoztam pár évet olyan helyen, ahol ennek a sokszorosa volt elköltve, nos, igen. 2-3 naponta minimum volt egy bankkártyás eset, amit le kellett kezelni.
Semmi nincs benne, volt egy tuti térkép automatákkal, fiókokkal a környéken, telszámok az egyes bankokhoz és 1-2 tutorial pont, hogy a limit módosítás hogyan megy egyes számlavezetőknél. Kész, meg van oldva az egész.
Jó, persze, itt megint olyan cégről van szó, akinek érdeke volt, hogy az ügyfél jó szájízzel távozzon függetlenül, hogy ő volt a hülye vagy sem. Pontosabban nem, a cégnek ez nem volt érdeke, nekünk volt, hiszen magunk alatt vágtuk volna a fát.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
Új hozzászólás Aktív témák
- 2db Acer AW2000h F2 blade szerver 2x4db AW170H F2 blade-del eladó!
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11 -10% Csak ameddig a készlet tart!89.780 Ft
- iPhone 14 Pro 128 GB Space Black, 11 hónapos, kártyafüggetlen, 2024. május végéig garis , akku 91%
- Asus VivoBook X509JA-BQ904T
- HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro) -10% Most 203.990 F