Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bog
HÁZIGAZDA
Számolj, hogy mennyi időn belül térül meg a te szokásaiddal.
10 perc = 1 EUR.Szemben:
a robogó ára
a biztosítás
a benzin
a karbantartásbizonyára van olyan élethelyzet, amikor jobb egy saját.
de ez az egész elsősorban arra van, hogy városon belül eljuss A-ból B-be különösebb macera nélkül.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
.Szaki.
addikt
Ez nem sznobság kérdése szerintem. Sem a Bubi, sem a GreenGo, sem pedig ez a project nem erről szól. Szerintem. Inkább arról szólhat, hogy van valami a dolgod a városban, el akarsz jutni A-ból B pontba kicsit lendületesebben, akkor van két alternatíva, a bicikli, vagy a robogó. Ha pedig több a cumó, akkor ugyanez működik, csak az autóval. És ráadásul ezek a robogók és autók legalább lokálisan nem környezetszennyezők, míg a használt vackok, amikkel itthon közlekedni képesek egyesek, hát megfullad mögöttük az ember, olyan büdösek.
Itt igazából csak annyi a probléma, hogy Budapesten csak a belváros egy szűk régiójában működnek ezek a dolgok (Bubi, GreenGo), igazán jó akkor lenne, ha az egész városban tudna ez működni. Ahhoz persze jóval nagyobb flottára van szükség, de szerintem sokan igénybe vennék ezt a szolgáltatást, többek közt én is, pedig tudok mivel járni.
-
szentkuti11
addikt
Szerintem Simsonnal összehasonlítani ezt a szolgáltatást a lehető legirracionálisabb felvetés.
Egyrészt 100 ezer forintért ma már nagyon nehéz jó Szimót venni, – a használatra érdemes darabokat trélerszámra viszik ki Németországba, ahol megint elkezdenek komolyabb pénzt érni ezek a gépek – de tegyük fel, hogy valakinek sikerül. Az alkatrészek valóban nem drágák, viszont szinte mindig kell rá valami, mivel az orosz-lengyel, még rosszabb esetben kínai utángyártott alkatrészek a kukába valók, gyárit pedig szinte esélytelen találni. A Coup értelemszerűen nem azoknak szól, akik az anyatejjel szopták, hogy hogy kell a megszakítós gyújtást beállítani, álmukban is benzincsövet cseréltek, karburátort tisztítottak, és lelkesen keverik maguknak a benzint az olajjal. Nem beszélve arról, hogy egy ilyen gép vezetéséhez odafigyelés kell, váltogatni-kuplungolni, a hengert megkímélendő elkerülni a motorféket, és persze fel kell készülni némi szerszámmal is, ha hirtelen kell egy másik gyertya, vagy arra leszünk figyelmesek, hogy eltömődött a benzinszűrő, mert persze megint berozsdásodott a fém tank belseje. Ezen kívül legyen akármilyen jól beállítva a keverék, a kétütemű motor szaga az emberre ragad: én nagyon sokáig hallgattam a közvetlen környezetemtől, hogy de „jó" motorszagom van, mióta átszoktam a négyüteműekre, csak a bukóból szokták sejteni, hogy nem autóval érkeztem.
Ha itthon is lenne a Couphoz hasonló megoldás, akkor nyilvánvalóan össze lehetne vetni várható költségek szempontjából egy saját tulajdonú robogót a megosztott megoldással, de manapság már szerintem hiba azt gondolni, hogy a Simson egy nagyvárosi környezetben rentábilis alternatíva. Abból a szempontból nyilván igazad van, hogy ha valaki sokat jár és jó gépet választ, a fenntartási költségek nem számottevőek.
-
tibor72
tag
Amelyik "nyitott" verziójú blokkot tartalmaz (7-10 LE), megy mint a állat, de fogyaszt is cserébe, mivel teljesítményhez kell a nafta, levegővel meg nem megy. Módosított "szimók" is tudnak 20-28-as torkon keresztül fogyasztani és haladnak szépen, és már itt sem egyértelmű a 2 állásos gázkar( alap és a teljesen nyitott) Nem szeretek poroszkálni, és a mai autókkal is tudni kell tartania lépést, mert ha nem látnak, akkor Te nem is vagy ott, és már húznak is rád, meratükör az nem arra való, meg oldalra kinézni mielőtt elkezd jobbra húzódni bármilyen okból kifolyólag.... meg azért is, minek vagy olyan gyors, meg minek vagy ott egyáltalán... (én sem értem minek, sokszor)
Marad az autó, vagy kerékpár (ezzel is észnél kell lenni), és gyalogos közlekedés. -
tibor72
tag
Van szerencsém belelátni a "műhely titkokba" , ahol a blokk teljes átépítése után, csak külsőre hasonlít az eredetire, 17-19LE kipufogótól függően. Már nem ülnék rá, de nem is engednék (tanulni kell a dögöt) és talán 10-13e n/min körül "megyegetett" jól. A "városi" kiadása volt nagyon jól motorozható, 3. -ban elindulás után se feljebb se lejjebb nem kellett váltogatni, kivéve elindulás megállás(kulturáltra sikeredett, és csak a kipufogó cseréje kellett hozzá, ha emlékeim nem csalnak)
Simson-nal nagyon sokan foglalkoznak, tuning szinten, a neten is, ha érdekel keress rá -
Blindmouse
senior tag
https://www.electric-scooters.be/nl/Onze-producten/E-Scooter/_1-uur/product_detail/Ebretti-318
Tessék, ez fele annyi. Ez a megtérülni téma eléggé megosztó lesz. Mert tudsz úgy számolni, hogy ez 7 év Budapest bérlet. Vagy tudsz úgy számolni, hogy egy Piaggo eleve többe kerül. Vagy úgy is lehet számolni, hogy a kocsiba lévő extralista többe került és legalább addig sem kopik.3440x1400@120Hz #ultrawidemasterrace #gloriouspcgamingrace