Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #65675776

    törölt tag

    válasz WonderCSabo #30 üzenetére

    Nem is kell sok egységet kézben tartani. Csak el kell felejteni, hogy minden egységet egyenként kell irányítani. A Sudden Strike esetén is egy hatalmas baromság volt, hogy mindenkit külön-külön lehetett mozgatni? Minek? Gyalogságnál a legkisebb önálló egység a raj, miért nem elég csak azt irányítani? A Close Combat szériában ez nagyon jól működik, De a C&C3 is ebbe az irányba lépett, és ez egy nagyon jó döntés volt.

    CC3-ban 15 rajnyi (azaz egy század) haderőt irányíthatott az ember, ami pl gyalogos rajok esetén akár 12 fő lehetett rajonként. Szóval volt összesen 180 fős egységed, mégis csak 15 egységet kellett irányítani. Természetesen a rajnak volt parancsnoka, aki az adott rajt irányította. Persze ehhez kellene írni egy normális AI-t, ami manapság nagyon nem megy.

    Ráadásul CC-ben minden egyes egyén önállóan fejlődött, és ezt a motor figyelte is. Az ütközetek és csaták után sem vesztek el mindezek, CC3-ban a játék legvégéig a század tagja maradhatott aki az első ütköznél oda került. És ugye a sima gyalogostól egészen akár századosi rendfokozatig fejlődhetett. Úgyhogy azt se mondják nekem a fejlesztők, hogy azért csak 3-4 fejlődési szint van, és azért dobják el mindezt a pályák végén, mert nincs rá számítási kapacitás. A CC3 esetén a minimum proci 133MHz-es Pentium volt. Az meg külön hab a tortán, hogy a harcjárműveknek is megvolt a teljes személyzete, és egy kilövés esetén azok nem feltétlenül haltak meg. De lehetne még írni sokáig. A játék egyébként 1998-ban jelent meg. Azóta játékmenetileg gyakorlatilag csak visszafejlődés történt. (A Stormregion a játékaik lényegében a Close Combat-ekről másolta, csak jelentésen leegyszerűsítette az egészet.)

Új hozzászólás Aktív témák