- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#65675776
törölt tag
válasz WonderCSabo #30 üzenetére
Nem is kell sok egységet kézben tartani. Csak el kell felejteni, hogy minden egységet egyenként kell irányítani. A Sudden Strike esetén is egy hatalmas baromság volt, hogy mindenkit külön-külön lehetett mozgatni? Minek? Gyalogságnál a legkisebb önálló egység a raj, miért nem elég csak azt irányítani? A Close Combat szériában ez nagyon jól működik, De a C&C3 is ebbe az irányba lépett, és ez egy nagyon jó döntés volt.
CC3-ban 15 rajnyi (azaz egy század) haderőt irányíthatott az ember, ami pl gyalogos rajok esetén akár 12 fő lehetett rajonként. Szóval volt összesen 180 fős egységed, mégis csak 15 egységet kellett irányítani. Természetesen a rajnak volt parancsnoka, aki az adott rajt irányította. Persze ehhez kellene írni egy normális AI-t, ami manapság nagyon nem megy.
Ráadásul CC-ben minden egyes egyén önállóan fejlődött, és ezt a motor figyelte is. Az ütközetek és csaták után sem vesztek el mindezek, CC3-ban a játék legvégéig a század tagja maradhatott aki az első ütköznél oda került. És ugye a sima gyalogostól egészen akár századosi rendfokozatig fejlődhetett. Úgyhogy azt se mondják nekem a fejlesztők, hogy azért csak 3-4 fejlődési szint van, és azért dobják el mindezt a pályák végén, mert nincs rá számítási kapacitás. A CC3 esetén a minimum proci 133MHz-es Pentium volt. Az meg külön hab a tortán, hogy a harcjárműveknek is megvolt a teljes személyzete, és egy kilövés esetén azok nem feltétlenül haltak meg. De lehetne még írni sokáig. A játék egyébként 1998-ban jelent meg. Azóta játékmenetileg gyakorlatilag csak visszafejlődés történt. (A Stormregion a játékaik lényegében a Close Combat-ekről másolta, csak jelentésen leegyszerűsítette az egészet.)
Új hozzászólás Aktív témák
- iOS alkalmazások
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Politika
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Ukrajnai háború
- Wise (ex-TransferWise)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest