- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Yettel topik
- Honor 90 - modellalkat
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Samsung Galaxy Buds FE - rajongok és jajongok
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
Hirdetés
-
Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
ph A kissé megtévesztő külsejű, M.2-es modell valóságtól elrugaszkodott árral, illetve sebességgel kecsegtet.
-
Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
ma Megjelent a Glow 2.0, a Nomad fluoreszkáló iPhone védőtokjának és Apple Watch szíjának második generációja.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
fasirTTT
őstag
kelllllllllllllllllllllllllll !!!!!
-
Prof01
veterán
Nagyon várós!
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
kapeti07
senior tag
Annak idején az első rész megjelenésekor a grafika korszakalkotó volt, most itt ezt nem látom sajnos. Csak kicsivel lett jobb mint az előd.
Azért remélem a hangulata ott lesz Amúgy is II. világháborús játék hiányom van.
Xbox: kapeti
-
batman91
őstag
Jól néz ki!
"A man chooses. A slave obeys." - Andrew Ryan
-
BMWFan
aktív tag
Jóóó!
-
GeryFlash
veterán
Igen, de ez is nagyon szép, nem feltétlenül kell grafikailag korszakalkotónak lennie Arra elvileg ott van a Crysis, de az is elkurvult és ugyanolyan lesz a grafika nagyjából 2013-as crysinak mint 2007-ben az 1-nek
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
SSJmeszes
senior tag
Mindenféleképp várós a cucc.
Nagyon tetszett az első alap rész is!
Viszont a grafika kb ugyan az a szint. Tehát gépileg sem kell felkészülni annak szerintem akinek nincs rá lehetősége. Gondolok itt a gépigényre.YT:youtube.com/user/Meszes89 |Insta: ssmeszes |
-
-
LackoMester
addikt
Ú nagyon jó, már nagyon várom.
ott a kisértet a ganéná.... by: Bendegúz
-
#41133696
törölt tag
Végre téli mapok, T34 stb
Az egyel mai napig játszom
-
GeryFlash
veterán
-
Kashim
őstag
Lehet, hogy csak az emlékeim túl szépek, rég játszottam az első résszel, de mintha grafikailag nem nagyon fejlődött volna. Mondjuk még most is szép, főleg ugye egy stratégiai játéknak, csak kicsit fura. Ettől függetlenül bőven várós!
(a hír hallatára lehet valamikor én is leporolom a steam fiókom )[ Szerkesztve ]
-
#65675776
törölt tag
válasz #41133696 #12 üzenetére
Érdekes a képeken, hogy a 76-os ágyú közvetlen találata 20m-ről nem rottyantja fel egyből a PzIVG-t... Fail.
Egyébként miért jó az, hogy egy stratégiai játékban bele lehet látni az egységek végbelébe, cserébe nem lehet átlátni egy 40x40m-esnél nagyobb területet, ergo kb semmit sem?
-
-
#65675776
törölt tag
válasz #41133696 #18 üzenetére
Ha valamit valós körülmények közé helyeznek, akkor illene kicsit odafigyelni az ilyesmire. Egy Command & Conquer esetén kit érdekel. Bármikor megoldhatták volna értelmesen is (lásd Close Combat sorozat).
PaK mivel? Mert abból volt egy párfajta... És nem mindegy melyikkel lősz rá. PaK36 esetén nem meglepő, hogy még a Hellcat-et sem tudja minden irányból átütni (bár 5-600m-ről még illene annak is). Egy PaK40 már más tészta, az "kicsit" erősebb.
-
cskamacska
addikt
válasz #65675776 #19 üzenetére
Ha historycal accuracy náculni akarsz akkor vannak kevésbé arcpirító alternatívák(főleg keletről, mint a MoW: Assault Squad, vagy az Achtung Panzer: Operation Star, vagy a Theatre of War sorozat, de talán a Wargame: European Escalation is ide számít), a Company of Heroes-nak viszont esze ágában sincs valósághűnek lenni, az egyszerűen egy feljavított és átdolgozott C&C féle építgetős stratégia, magyarán Dawn of War 2. világháborús köntösben.
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
bivalyolo
őstag
válasz cskamacska #20 üzenetére
+1
egy interjúban mondta is a csávó, hogy maguk a fegyverek és a hangjaik, valamint az egységek autentikusak lesznek, viszont játékélmény>valósághűség marad ahogy az elődben.
"Let's agree to disagree!"
-
#41133696
törölt tag
válasz #65675776 #19 üzenetére
Élethűség szempontjából, szánalom a köbön...
Na igen a játékban PAK 38 van 50 mm -es a valóságban volt még PAK 40-es is, 75 mm...Igazából az a nehezen acceptálható, hogy miért nincs benne egy realism mode...
mert elég lehangoló az, hogy Flak 88--al eltalálod a Shermant, és futkorászik vígan 50%-os életerővel... vagy ha szövetségesként elfoglalsz egy Flak 88 -at akkor kongathatod egy ideig a tigrist illetve a király tigrist.
A tigris ráadásul nem más mint egy motorizált páncélozott önjáró Flak 88 -volt a valóságban, mégis ha szembe kerül egymással a két dolog a Flak 88 győz általában, pedig ott nincs páncél igazából.
Ha realitás kell, akkor ott van példának a 2004-es Soldiers Heroes of World War II 2004-ből, ahol leszakadt a lánctalp, kifogyott a gázolaj, maga a tank lángszórósok által felhevíthető, és ezáltal használhatatlanná tehető volt ideiglenesen, de hát multiban nem volt nagy siker.
Illetve ott van a MOW sorozat melyből nekem is megvan az Assault Squad kivételével meg a Vietnámos verzió kivetlével az összes, mármint kettő rész
-
menalcas
őstag
Az élet túl rövid ahhoz, hogy mindig biztonságosan távolítsd el a pendrive-ot.
-
#65675776
törölt tag
válasz cskamacska #20 üzenetére
Soha nem értettem mi értelme valós környezetbe helyezni valamit, ha aztán a realitásokat teljesen eldobjuk. Illúzióromboló.
Egynémelyik említett játék érdekesnek tűnik, de ennyire ismeretlen valamikért demo nélkül ki nem adok >20€-t.
GoodSpeed: Sőt, volt PaK43 is, ami 88mm-es volt. És így tovább.
-
.mf
veterán
válasz #41133696 #12 üzenetére
Ugyan én csak kb. bő feleennyit játszottam vele, de egy jó ideje már, még ha újra kedvem is támad játszani vele, már a csata közepén el is megy a kedvem tőle. A pathfinding hihetetlenül fos, tizenéves játékok jobbak ilyen téren, egyszerűen agyrém. Centiméterenként kell a tankoknak kattintgatni, hogy hova és hogyan menjen, különben képes farral az ellenség felé menni. Remélem ebben ezt javítják.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
SSJmeszes
senior tag
Igaz én Online nem játszottam. Én csak Kampányt vittem ki.. De amit írsz, hogy háttal curikkol az ellenhez.. na az tényleg... fuuujj, de nagyon idegesítő volt. Meg össze vissza fordult a tank amerre egyáltalán nem kellett volna.
YT:youtube.com/user/Meszes89 |Insta: ssmeszes |
-
GeryFlash
veterán
válasz #65675776 #24 üzenetére
Jó, az ilyen morgók gondolom csak ARMA-val meg operation Flaspoint-tal játszanak... Ja, és úgy egyébként, egy pajszerrel nem lehet egy fa ládát feltörni
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
#65675776
törölt tag
válasz GeryFlash #27 üzenetére
Mint írtam: valós környezetbe helyezett játék esetén vanak a fent nevezett problémáim. a HL nem igazán az, a ládák feltöréséhez pedig nem tisztán az izomerő megy, mert ott a HEV.
Amikor nem valós a környezet, akkor nem is várom el. De ha valódi járművek, valód fegyverek elméletileg (a fejlesztők állítása szerint) valódi körülmények között, akkor illene valódi hatással működniük.
-
Kareszovics
addikt
válasz #65675776 #28 üzenetére
Bár én nem játszottam sokat a CoH első részeivel (alig 20 óra), de ez a realitás dolog nekem is szembe tűnt. A játék élvezeti értékén sokat nem csorbított, de voltak határozottan idegesítő dolgok; például amikor a német légvédelmi toronyban ülő mukikat lövöm vagy tankkal vagy valami ágyúval és hosszú másodpercekig meg se érzik... az azért mókás.
[ Szerkesztve ]
http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian
-
mistixx
tag
Blitzkrieg Mod próbálják ki akiknek nem volt elég realitás élménye az alapjátékban. Ebben a mod-ban megkapják.
Első résszel és kiegészítőivel (+ modok) szénné multiztuk magunkat, remélem hasonló élményben lesz részünk ezzel is. Must Have kategória a stratégia fanoknak.
Ja és remélem nem megy át StarCraft-féle klikkelő bajnokságba a játékmenet, hanem megmarad stratégiának.<huf> "A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station." @bash.hu
-
#65675776
törölt tag
válasz WonderCSabo #30 üzenetére
Nem is kell sok egységet kézben tartani. Csak el kell felejteni, hogy minden egységet egyenként kell irányítani. A Sudden Strike esetén is egy hatalmas baromság volt, hogy mindenkit külön-külön lehetett mozgatni? Minek? Gyalogságnál a legkisebb önálló egység a raj, miért nem elég csak azt irányítani? A Close Combat szériában ez nagyon jól működik, De a C&C3 is ebbe az irányba lépett, és ez egy nagyon jó döntés volt.
CC3-ban 15 rajnyi (azaz egy század) haderőt irányíthatott az ember, ami pl gyalogos rajok esetén akár 12 fő lehetett rajonként. Szóval volt összesen 180 fős egységed, mégis csak 15 egységet kellett irányítani. Természetesen a rajnak volt parancsnoka, aki az adott rajt irányította. Persze ehhez kellene írni egy normális AI-t, ami manapság nagyon nem megy.
Ráadásul CC-ben minden egyes egyén önállóan fejlődött, és ezt a motor figyelte is. Az ütközetek és csaták után sem vesztek el mindezek, CC3-ban a játék legvégéig a század tagja maradhatott aki az első ütköznél oda került. És ugye a sima gyalogostól egészen akár századosi rendfokozatig fejlődhetett. Úgyhogy azt se mondják nekem a fejlesztők, hogy azért csak 3-4 fejlődési szint van, és azért dobják el mindezt a pályák végén, mert nincs rá számítási kapacitás. A CC3 esetén a minimum proci 133MHz-es Pentium volt. Az meg külön hab a tortán, hogy a harcjárműveknek is megvolt a teljes személyzete, és egy kilövés esetén azok nem feltétlenül haltak meg. De lehetne még írni sokáig. A játék egyébként 1998-ban jelent meg. Azóta játékmenetileg gyakorlatilag csak visszafejlődés történt. (A Stormregion a játékaik lényegében a Close Combat-ekről másolta, csak jelentésen leegyszerűsítette az egészet.)
-
WonderCSabo
félisten
válasz #65675776 #32 üzenetére
Azért valld be, a sok egységet mindenképpen nehezebb megoldani, mint az egyenkéntit. És hidd el, az embereket még ez is megzavarja. Egyébként én jól ismerem azt, amire gondolsz, a Total War szériában is így csinálják, nagyon helyesen.
A Stormregiont ne szidd, nagyon jó hazai stúdió volt, és a Panzers játékaik kiválóak.
-
LackoMester
addikt
Nemtudom volt- e m§r, de itt van ez első előzetes. Kötelező vétel.
ott a kisértet a ganéná.... by: Bendegúz
-
cskamacska
addikt
válasz LackoMester #34 üzenetére
Képi hatás rendben van, de a forgatókönyv itt is gagyi. Belehaltak volna, ha kihagyják a drága amerikaiak partraszállásának felemlegetését.
daa-raa: Lehetne, lehetne, de lenne rá igény? A PC-s stratégiák hőskorában(jó ez túlzás maradjunk "az idő amikor még jobban el lehetett őket adni"-nál), a 2000-es évek elején a kvázi-valósághű stratégiák egy picit szárnyra kaptak a Sudden Strike és Blitzkrieg sorozatokkal, viszont egy C&C Generals mellett a futottak még kategóriában sem szerepeltek, sem bevétel, sem ismertség szempontjából, utóbbi egyébként is főleg Európára, ott is a ruszki és német területeken volt rájuk jellemző. Az igazi valósághűség csak nagyon kevesek igénye, és a célcsoport meg általában túl kicsit ahhoz hogy egy komolyabb játékot rájuk lehessen építeni pont akkor, amikor általában PC exklúzív játékoknak ezen belül az RTS-eknek sincs túl jó dolguk.
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
#65675776
törölt tag
válasz cskamacska #35 üzenetére
Te magad is írod, hogy az RTS egyre inkább rétegigény (az RTT meg mindig is az volt). Talán pont ez adná meg a lehetőséget rá, tenné indokolttá, hogy elinduljanak a hardcore-abb megvalósítás felé. Nem a Sudden Strike féle pöcsölős dolgokra gondolok, mert az már tényleg csak pöcsölős baromság. De a Close Combat-ekben alkalmazott megoldás szerintem teljesen megfelelne gyakorlatilag mindenkinek. És a mainstream RTS-ek kezdik részben átvenni azokat a módszereket, lásd a C&C3 rajalapú gyalogságkezelését.
Ha 14 éve meg lehetett ezt oldani, akkor ma miért nem? Számítási kapacitás nyilván van rá:
És az akkori szűkös kapacitásba olyanok is belefértek, hogy harc közben elakadt az ágyú, és bizony a személyzet nekiállt azt elhárítani. Gyalogság ha elfogyott a lőszere (igen, korlátozott volt a lőszerkészlet), akkor használt azt, amit talált a csatamezőn. Ha egy harcjárműben valaki megsérült, akkor annak a feladatát valaki átvette... Szóval mindezek megvalósítása csak akaraterő kérdése lenne. Az átlag, casual gamer nem is venne észre belőle semmit, maximum azt, hogy a veterán egységek valóban jobban harcolnak, és nem csak más színű pl a railgun által húzott fénycsík, és kicsivel nagyobb a sebzés. Ja és ugye CC-ben az egység ha reménytelen a helyzete akár meg is adhatja magát. Feltéve ha alacsony a morálja. De az elit egységek (CC3-ban: SS, FJ, Gárda, Gárda ejtőernyős) ilyet nem csinálnak.
-
cskamacska
addikt
válasz #65675776 #36 üzenetére
Javaslataid egy részét már megvalósították a linkelt játékok, de sajnos egyik sem lett CC folytatás bármennyire is sajnálhatjuk.
A probléma az, hogy ezek a kvázi reális, de néhol populárisba csúszó RTS-ek is túl elvontak a mostani átlag játékosoknak, magyarul az van, hogy a rétegigény RTS még kisebb rétegét lehetne csak elérni egy még valósághűbb és összetettebb játékkal. Men of War: Assault Suad hivatalosan is a sok éve futó GEM motoros játékok legsikeresebbje lett(amik egyébként a Sudden Strike/Blitzkrieg-ektől vették át a stafétát a stíluson belül), de itt is valami 100000 eladott példánynál járhatnak(pletyka szinten, nincs hivatalos adat, mások ezt is soknak tartják), az pont egy tizede lenne a 2007-es Command and Conquer 3 eladásainak.Mivel aktívan játszok az Assault Squad-al, látom hogy mennyire nehéz egy újoncnak/Starcraft-hoz szokott embernek megszokni a direkt irányítást, hogy nem pazarolhatja a muníciót és az üzemanyagot, hogy nem mehet neki a sima Sherman-el a Panzer IV H-nak(pedig Company of Heroes-ban lehetett ), mert messziről kilövik, hogy fedezékbe kell bújtatni kell a gyalogságot, mert lekaszabolja a géppuska, hogy hiába van Tigrise, egy APCR lövedékkel egy sunyi M18 is simán oldalba kaphatja(mondjuk jobb munícióval egy Chaffe is közelebbről ), és a Sherman 105 vagy más pontosabb tüzérség bizony simán szétkapja a Panzer III-ját is, hogy a kézifegyvereket/muníciót fel lehet szedni, ki lehet cserélni, hogy el lehet lopni az ellenség lövegeit/járműveit miután kilőtték a személyzetet, stb.
Én is szeretnék olyan valósághűbb, összetettebb játékokat amiről nem ordít hogy aprópénzből csinálták(tessék mutatni nekem a Matrix games webshopjában olyan játékokat, amiről nem mondhatni meg messzíről, hogy nem egy tucat ember szinte kedvtelésből született munkája Achtun Panzer nem ér - de ki lehet ezt más műfajokra is terjeszteni, ARMAII pl az évtized FPS-e lehetett volna, ha mondjuk többszörös lett volna a költségvetése ), de van egy olyan gyanúm, hogy jelenleg nincs kiknek eladni az ilyen játékokat.
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
#65675776
törölt tag
válasz cskamacska #37 üzenetére
Akkor egy kérdés a Men of War-ral kapcsolatban: ugyan az a pöcsölős minden ember külön irányítandó játék, mint a Sudden Strike, vagy inkább a CC-khez hasonlító rajalapú?
Matrix Games-t meg hagyjuk. Amit a MS-tól megvett CC3-mal műveltek Cross of Iron címen az borzalom. Az eredetit meg persze nem lehet beszerezni.