Hirdetés
-
Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
ma Idén 25 éves a Nokia 3210, a HMD pedig az ikon májusi visszatértét ígérte korábban.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Rage szoftveres megatextúrázást használ. Az lényegében nem a VGA-tól függ, ezért fut el bármilyen VGA-n. Mindegy, hogy mit raksz alá, akkor is megvannak a szoftveres megoldás hátulütői, vagyis félig szoftveres szűrés van, ezzel nagyon drága az AF és két egymástól függő textúrabetöltés is kell. A Rage ugyanúgy fut mindegyik VGA-n, ha ugyanaz a proci van alattuk. Amivel valamivel jobban futhat azok az IGP-k, mert kisebb az overhead az integrálás miatt, de ez a különbség nem számottevő.
A Stainless Games azért írt saját motort, hogy tudják használni a PRT-t, amit a GCN-es Radeonok vezettek be. Ezzel a szűrés teljesen hardveres, így teljes az AF támogatás és csak egy textúrabetöltés szükséges. Ezek mellett minden textúraformátumot és textúratípus támogatott, vagyis nem csak az, amit az implementáció használ. A Rage csak megmutatta, hogy merre érdemes menni, ha csökkenteni akarod a tartalomkreálás költségeit, de ugyanakkor azt is megmutatta, hogy a szoftveres megatextúrázás nem éppen ideális. Mivel az AMD már kidolgozott egy hardveres modellt erre, így nyilván ezt érdemes használni. Carmack is bejelentette, hogy a Doom 4-et erre írja, igazából nincs indok, hogy ne erre írd, mert a PRT egyik előnye az, hogy szoftveresen is működik. Ha nincs meg a hardver tudása hozzá, akkor lehet rá írni egy szoftveres módot (olyasmit amit a Rage is használ), amivel minden régebbi hardverrel kompatibilis. A fejlesztők számára logikus, hogy saját szoftveres mód helyett inkább erre mennek, mert így egy kódbázissal lefedik a hardveres támogatást is.
A másik dolog, hogy ezt a játékot a Square Enix fogja kiadni. Az AMD-nek szerződése van velük, hogy minden stúdiójukkal együttműködve olyan exkluzív technológiákat építsenek a motorokba, melyek segítik azok szabványként való elfogadását. A PRT egy ilyen technológia. Ez le van adva a Khronos és az MS grafikus API-kért felelős részlegeinek, hogy erre épüljön majd a megatextúrázást lehetővé tevő szabvány, amit aztán a többi hardvergyártó támogat. Általában több megoldás is van ezekre a technológiákra, de súlyozottan figyelembe veszik, ha a játékok már esetleg kihasználják az egyik technikát. Mivel a Doom 4 biztosan PRT-re épül, így eléggé nagy a valószínűsége, hogy ez lesz a szabványos eljárás.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.