Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tibcsiworld

    aktív tag

    válasz Brogyi #6740 üzenetére

    A találgatás már olyan dolog, amin el lehet indulni! :) Amúgy itt rengeteg segítséget kaptam, és gyakorlatilag az én tudásom a legkisebb a témában, így mindent kipróbálok, amit mondtok! :)

    Az indítással még nincs gond, csak a hideg miatti feszültségesét furcsállom.Tud szulfátosodni akkor is, ha soha nem hagytam lemerülni?
    Az előző (varta) egy túlmerülés után halt be (2 hétig volt lemerülve), amit 1 évig télen töltőről indítgattam, de annak nem volt értelme! 4 éves volt + 1 év napi deffibrillálás! :)

    (#6741) Lauda
    Köszi, kipróbálom! 13,08V-on csepp tölt,de majd kedden vagy szerdán lemérem, amikor megy a heti álmába az autó! :)

    Az a baj, hogy az akkuspecialista is csak multival mérte anno a generátor töltését! Meg volt neki valami multihoz hasonló valami, de amit Tőletek olvastam, az a terhelővillája neki sincs! :( Hogy lehet megakadályozni, hogy a kapacitása lecsökkenjen? Nyilván nem ennek, hanem egy "újnak"pl.! Az is kérdés, hogy amikor megveszi az ember fia, akkor az már mennyi ideig porosodik raktáron! :(

    (#6745) Inhouse

    Van olyan, aki visszaviszi pár hónapos akkut, hogy rossz???? Miközben kapott a napi bevásárláskor 20-25 indítást pár100 méterenként? (jól gondolom?)

Új hozzászólás Aktív témák