Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • forceberg

    veterán

    válasz 8th #837 üzenetére

    Jaja, meg a 2,5 tonnás SUV, ha villannyal 1m-t odébb tud gurulni, a besorolása kedvezőbb, mint egy 800 kilós Szuzié...

    http://www.flickr.com/photos/4ceberg

  • #06658560

    törölt tag

    válasz 8th #837 üzenetére

    Az autógyárakat keresztbe szopatták azok a normák, szabályok, vagyis rohadtul nem velük voltak azok megalkotva. Ráadásul pont nem volt egyetlen autógyárnak sem érdeke egy olyan hitelesítési metódus, ami metódust pont nem arra találtak ki, hanem egy gyors összevetésre alkalmas mérésre.

    "Jó ideje nyílt titok, hogy egyik másik közvetlen befecskendezésű benzines motor a modernebb dízeleket megszégyenítő mennyiségű szilárd részecskét köp az orrunk alá mégis csak a közelmúltban világosodtak meg az illetékes elvtársak, hogy talán nem ártana azokon is valamilyen hatékony kipufogógáz utánkezelést alkalmazni. Emellett eddig idővel szinte minden hangyapöcs turbós motorról kiderült valami szarság."

    És ezt az autógyárak mondták is, tudták is az elejétől fogva, mégis bevezették az akaratuk ellenére.

    "Az LPG egy kifejezetten jó alternatíva lehetett volna és lehetne ma is amivel érdemi előrelépést lehetne elérni. Egy gázüzemű autónak remek emissziós tulajdonságai vannak egy benzines pláne egy dízelüzemű autóhoz képest."
    És voltak is lépesei az autógyáraknak, csak nem vették az emberek. Szintén régóta ismertek a gázos hajtás előnyei a gyárak számára.

Új hozzászólás Aktív témák