- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
carl18
addikt
válasz huskydog17 #323 üzenetére
Jelenlegi nyitó áron tény nem a legjobb, de ha nézzük azt is ha most túl olcsón adják ki veszi meg a VEGA 56-ot? Nyilván erre az is rájátszik hogy a régi készletet ki akarják szórni, ne állítson önmagának konkurenciát.
Ugyan ez van procinál is, ha most piacra dobnak egy 6/12 szálas procit 100 dolcsiért? Akkor ki venné meg a raktáron maradt Ryzen 5-1600-at 120 dolcsiért? A készleten ragadt árunak is ki kell futni ez teljesem normális.
Majd ha kifogy a polaris készlet és az Nvidia és árat vághat, lesz még az RX 5700 300 dolcsi alatt isHiába szúr, itt Ryzen a úr!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #323 üzenetére
A ReShade nem működik explicit API-val. Az a gond a DirectX 12 és a Vulkan esetében, hogy egy injektorprogram a VRAM-on belül egy hatalmas bináris pacát lát. Lövése sincs róla, hogy hol vannak a szükséges render targetek, illetve a frame és back buffer. Ezt igazából még ki se lehet egyszerűen deríteni, mert a grafikus meghajtók ugyan felruházhatók olyan képességekkel, hogy ezeket azért maguknak megfejtsék, de egy külső program az explicit API-kkal már csak sok 0-t és 1-est lát, de az alignmentálást már per program alapon kell kideríteni.
A ReShade fejlesztője egyszer már nekifutott a DX12/Vulkan hook upnak, de aztán kivette. Most nekifutott még egyszer a DX12-nek. Viszont gyakorlatilag egy emberről van szó, illetve temérdek támogatandó alkalmazásról, amire az explicit API-k jellegzetességei miatt gyakorlatilag egyenként kell majd támogatást írni, mert itt már nincs kernel driver, amire rá lehet ereszteni a munkát, hanem minden, ami abban volt benne, azt per játék alapon le kell optimalizálnia. Plusz, ha jön egy leképezőt módosító patch, akkor hirtelen nem fog működni tovább a rendszer, és megint újra kell kezdeni a par game optimalizálást.
A gyártóknak ez annyiban könnyebb, hogy ők egészen alacsony szinten le tudják követni, hogy mit csinál egy explicit API-n futó program. Az AMD konkrétan a PAL-ba szúrja be az eljárásokat, amikkel ki tudják egészíteni grafikai számítást. Így működik lényegében az MLAA is, és tulajdonképpen a CIS, gyakorlatilag butított verziója RIS néven.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Fujifilm X
- NBA és kosárlabda topic
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Robot fűnyírók
- Milyen switch-et vegyek?
- PlayStation 5
- Renault, Dacia topik
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- További aktív témák...