- DIGI Mobil
- Digitális detox a Nokiától
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- iPhone topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
ph Az eredeti VSA-100 lapkára épülő megoldást két hobbista fejleszti, és úgy fest, hogy hamarosan révbe érnek.
-
Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
ma Rengeteg Samsung megkapja az AI alapú nyelvi, képi és keresőfunkciókat.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
dptrsk
addikt
Tudom nem feltétlen következtethető a jövőbeli kézbesítésekre, de aki Bp. 3.ker rendelte és már megkapta hány óra magasságában jött a DHL?
[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
válasz Macika66 #1911 üzenetére
Én kicsit(kb 1 órával később) rendeltem, 8/128 és észre veszem, hogy van.
Pénteken, átvételkor volt 121 napos az akksi használat, tehát az enyém is március 1, ha jól számolom.Esetleg, ha valaki, aki nem látja tudna találkozni valaki olyannal aki észre veszi, akkor, aki látja le tudná tesztelni, hogy valóban van vagy nincs.
Én pl. ahogy többen írták, a fórum asztali nézeténél veszem észre. -
-
dptrsk
addikt
válasz Macika66 #2045 üzenetére
Ez így ebben a formában nem biztos, hogy igaz, biztos rendszerszinten számít valahol, hogy fordítva van bekötve. Lehet, hogy megvilágítás szerint nincs alul-felül
De mégiscsak egy 1080*1920 méretű tábláról beszélünk. A videovezérlőnek valahogy ki kell rajzolnia a képet.
Ha normál esetben a [0,0] koordináta a bal felső sarok, akkor nálunk ez a [1080,1920].
A képfrissítés normál esetben elindul [0,0] -> [1080,0] soronként, teljesen [0,0] ==> [1080,1920].Mivel nem variáltak, így nálunk is a normál képfrissítés fut le, emiatt látjuk a zselét (néhányan), szerintem mindenkinél jelen van, csak van akinek a szeme nem érzékeli.
A felvetés az, hogy, ha a
[0,0] -> [1080,0] soronként, teljesen [0,0] ==> [1080,1920] képfrissítési függvényt lecseréljük egy
[1080,1920] -> [0,1920] soronként, teljesen [1080,1920] ==> [0,0] függvényre vélhetően nem lesz zselé sehol. -
dptrsk
addikt
Azt nem értem, hogy a júliusi, de legalább a júniusi security miért nincs a 4.5.5ben...
-
dptrsk
addikt
Ahogy látom 07.03. a dátuma az updatenek, szerintem benne lehetne a júliusi, ha a google 07.01. kiadta, ha sok macera van vele, akkor ok, hogy nem a legfrissebb. De a 06.01 verzió teljesen jogos elváras szerintem egy 07.03 kiadott verziónál.
10 tokent tárol, mint a Simple.
Fizetéskor átad 1 tokent, ha van net újratölti automatikusan.[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
válasz tobias88888 #2494 üzenetére
reális lehet, én június 27. 1.46kor rendeltem, június 29. hozta a futár, ingyenes szállítással.
-
dptrsk
addikt
-
dptrsk
addikt
Én direkt megkérdeztem, s elvileg 1 vásárlás 1 voucher, ingyen polo + 20 EUR voucher mehet együtt azt írták(nem túl meggyőzően).
Nekem készülékvásárlásnál nem engedte a 20+5 EUR vouchert együtt csak az egyiket. Tehát 2 összeg kedvezményt adó voucher biztos nem mehet egyszerre. -
dptrsk
addikt
válasz Funthomi #2967 üzenetére
Hosszú lett, bocsánat...
Ha jelzed a DHLnek, hogy nem szeretnél vigyázzülésben ülni 8-17 között, akkor Nekem felajánlották, hogy érkezés előtt 30 perccel felhív a futár.
(nem tudtam egész nap itthon ülni, így amikor elmentem itthonról odaszóltam, hogy másnap a raktáruknál átveszem nyitáskor.)Átvételkor nyitástól 3an vártunk a csomag átvételére, majd másfél órát(mindenki jelezte, hogy nyitásra jön), s 3ból csak nekem maradt a telephelyen a csomagom, a másik 2 csomag kikerült futárhoz, pedig a rendszerben látta az ügyfélszolgálatos, hogy helyi átvételt kértek...
A DHL a múlt évszázadban ragadt, míg más futárszolgálat, 30 perces intervallumot közöl reggel, addig ők még egy 3 órás sávot sem tudnak adni... Arra a kérdésre, hogy szűkítsük le az ideérkezést, az volt a válasz, hogy 16ig megpróbál ideérni...(ezt reggel 9kor...)
Ha már így szóba került, ki akartam várni a végét, addig is itt a történetem eddig:
128GB Midnight Black modell, gyári fekete szilikon tokban kezdetektől
Jelenleg replacement készülékre várok, mivel az alertslider elkezdett kopni, 3 ezüst pötty lett rajta.
Hát ami ezzel a csere folyamattal van az se semmi...07.09 írtam nekik, 07.11ig kérdezgettek(a 3 pöttyel kapcsolatban), azt írták a replacement process mindennel együtt 7 munkanap.
07.11 el kellett indítanom egy replacement kérvényt. (kérdezgettek, hogy nem ejtettem-e le, nem esett vízbe, stb...)
07.13 kaptam DHL csomag adatokat, még aznap elvittem a DHL központba, mert nem akartam itt várni másnap egész nap a futárt.
07.14 13 óra körül átvette az Arvato (Ez a szervízközpont) (A DHL futár hív 17 óra körül, hogy fel kéne vennie nálam egy csomagot... [DHL tracking 13kor már írta,hogy kiszállítva] no comment)
07.14 az Arvato megvizsgálta, hogy tényleg van-e rajta hiba, nem esett vízbe, stb. (átment a teszten)Jelenleg a Replacement device order létrehozására várok, onnantól elvileg 1-3(vagy 3-7 munkanap s kezemben lesz az új csere készülék, mivel 15 napon belül voltam nem javítás van, hanem csere is lehetséges)
Tegnapi érdeklődésre a support team, az eddigi 7 munkanap, már 12 munkanap maximum, a részletezésük szerint, a vizsgálat hiába volt meg 1 nap alatt az 2 napig tart( ),
utána 1 nap az új készülék rendelése(ez tegnap lett volna esedékes 2 nap vizsgálattal számolva, eddig semmi),
2 nap a feldolgozás,
s 3-7(ez eddig 1-3 volt) nap a szállítás.
(minden munkanapban értendő)Hát jelenleg itt tartok, ha történik valami jelentkezem.
Az szimpatikus, hogy ők ajánlották fel a csere készüléket javítás helyett, nem kellett kérni, ÁSZFjükre hivatkozni.
Az nem szimpatikus, hogy most, hogy a oneplushoz került a labda, belassult nagyon, s próbálnak mindent bekamuzni, hogy húzzák az időt(7 napból 12 lett).
Szvsz ma már a futárnak át lehetne adni, ha nincs ez a minden annyi napig tart amennyi írva van, nem pedig, amit a tracking rendszerben látsz...[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
válasz Funthomi #2972 üzenetére
Ahogy olvastam más készülékeknél(3, 3T) a garanciáztatás flottul megy.
Nálam tulajdonképpen a csere készülék kavarja meg a dolgot, a szervíz(Arvato), szerintem hétfőn vagy kedden visszapostázta volna, ha javítás lenne.
Az én esetemben a kérdezgetést is megértettem, hisz ez lehet akár a nem elég gondos használat miatt is(pl kulcsok mellett van a zsebedben a telefon), amire a garancia nem érvényes.A rendelés szám, ha jól rémlik, akkor jelenik meg, amikor a DHLnek átadásra kerül, onnantól kezdve tudod a DHLnél nyomon követni, illetve a kiszállítás napján tudod kérni ezt a szóljon ide dolgot.
Azonban csak, ha már futárnál van a csomag, én reggel, amint lehetett(8 vagy 8:30) hívtam a DHL-t, hogy mi van a csomaggal, s akkor azt közölték, hogy nem biztos, hogy aznap lesz a szállítás, mivel ő a raktárban látja.
kb 9:30 után, miután a DHL tracking szerint futárnál volt a csomag, tudtam jelezni az idecsörgést, ha bírja a telefonszámlád érdemes 30perc-1óra után rákérdezni, hogy látja-e a hívásértesítés kérését, mert elég megbízhatatlan a rendszerük... -
dptrsk
addikt
válasz mjani1172 #3002 üzenetére
Nem haragszom, azért van a fórum, hogy megosszuk a véleményünket.
De, ha már felmerült válaszolok is:-Én nem is tudtam, hogy 15 napon belül cserét is lehet kérni, ők ajánlották fel, mivel 15 napon belül voltam. A cserére nem vonatkozik az indoklás nélkül.(ez kb. az itthoni 3 napon belül cserélni kell nem javítani szabályhoz hasonlít). Ahogy írták OP részéről benne van az is, hogy a nem megfelelő tárolás miatt kopott le.
A levelemet azért írtam nekik, mert emlékszem a 3T MidnightBlack-nél ki volt emelve, hogy kophat, itt nem mégis alig használtam, s már elkezdett kopni. Én igyekszem vigyázni az eszközeimre, így nagyon zavart, hogy maximális odafigyelés mellett lekopott 1 hét alatt.- a hergelést nem tudom mire írod, de érdekelne
- Nekem nem az a megfelelő, ha valami nem rossz, hanem ha valami (közel) hibátlan. Ebbe beletartozik az is, hogy nem kezd el indokolatlanul kopni a készülék. Egy autó sem akkor megfelelő, ha a ablakokat nem lehet lehúzni, de gurul, hanem ha minden működik rajta aminek kell.
Vannak olyan személyek, akik inkább kifizetik a nemtörődömségük költségeit, én nem ilyen vagyok, szeretném, ha minden megfelelően működne, ezért vigyázok az értékeimre s ha valami hiba van vele a lehető leghamarabb igyekszem azt helyrehoz(at)ni. Szerintem ez így van helyén. Ha nem jelzem most eladásnál lehet, hogy 5-10-15 ezer forintot bukok azon, hogy egy feltehetőleg gyári hibát nem jeleztem. -
dptrsk
addikt
Update: Megjelent az új készülék rendelése, priority shipping, Midnight Black 8/128GB modell.
Tapasztalatok szerint mikorra várhatom? (márha rendelt valaki ilyet mostanság)@Macika66: nekem nem kellett nagyító, szerintem elég zavaró volt szabad szemmel is. A support is írta, hogy habár magas fokú tesztelés zajlik, hibák előfordulhatnak.
[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
Egy kis beszámoló:
Pénteken sikerült átvennem a készüléket.
UPS sem túl ügyfélbarát, de sokkal kedvesebbek és rugalmasabbak, mint a DHL. Mondjuk az, hogy a call center nem adja ki a futár számát biztonsági okokból, csak visszahívást tudok kérni a futártól, aki nem rejtett számról hív, nem tudom hova tenni.07.10 csomagolás van a dobozra írva(a cserekészülék előtt 06.15 csomagolású volt)
Én nem veszek észre különbséget a 2 készülék között jelly tekintetében.
Mindkét készüléken látom(láttam), és nem zavar.(8/128 GB modell)
[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
válasz Blizzardking #3657 üzenetére
Nálam 1 SIM, wifire csatlakozva a telefon, éjjel kb. 2-4%ot merül.
Facebook, messenger app nincs telepítveRepülő üzemmódban kb. 1-2%ot csökken éjjel.
-
dptrsk
addikt
válasz Blizzardking #3659 üzenetére
Nem, a wifi mindig aktiv.
Máskülönben kikapcsolt kijelzővel a mobilnetet fogyasztaná.Ez a 4.5.6.
-
dptrsk
addikt
Akkor ezek szerint az én alert slider kopásom se gyári hiba volt az első készülékemnél.
Most jött meg egy másik tok, a gyári szilikon tokban nehezen hozzáférhető a csúszka, így eddig nem nagyon használtam a cserekészüléken, majd most kiderül mennyire bírja...
Csodálkoztam is, hogy ami 3Tnél könnyen kopó festésként volt jelezve, az 5nél eltűnt ez a figyelmeztetés
[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
Aki esetleg érintett, jelezhetné: [link]
Telekom VoLTE kapcsoló hiánya.
Jelenleg csak publikus havidíjas csomagoknál van VoLTE, az is csak akkor, ha 1414-en kéred a bekapcsolását.
Nekem ezek után sem jelenik meg a VoLTE menüpont.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Reflinket megosztani tilos!
Hirdetni tilos!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PlayStation 5
- Robot fűnyírók
- eGPU tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- bitpork: Balatoni autós tali 2024
- Vicces képek
- DIGI Mobil
- További aktív témák...