- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mr Bond 007
őstag
Aki nem érti mire kell a ray trace az gondoljon bele hogy a most is elég jól kinéző világítást és tükröződéseket milyen trükkökkel érték el. Nem mind1 hogy x ember vért izzadva szenved hogy elérje azt amit itt majd csak a raytrace beépítésével megoldanak és még szebb is lesz. Nem hiába lelkes mindenki akit megkérdeztek. Kevesebb energia megy el a trükközésre, több a content készítésre. Ez rohadtul nem mérhető a physx-hez. Nagyon sok dolog leegyszerűsödik és még realisztikusabb is lesz. És lehet te ebből alig veszel majd észre valamit, de sok játékban ezen múlt hogy nem lett rombolható átrendezhető a játéktér pl Bioshock infinite-nél mondták hogy emiatt kényszerültek végül rá hogy minden fix lett, mert minden úgy volt megcsinálva hogy sokszor a textúrában volt a fény tükröződése is "beleépítve".
[ Szerkesztve ]
-
Mr Bond 007
őstag
Várjuk már meg azokat a játékokat amiket már erre optimalizálnak és utána temessük el az architektúrát! Se végleges driverek, se végleges játékok nincsenek még. A mostani játékok is sokkal komplexebbek geometriailag. (eddig nem kellett erre figyelniük olyan szinten, mint majd ezután) Ha majd kijött pár játék és mindegyik gázos lesz, akkor majd beszélhetünk itt buktáról.. (de akkor se feltétlenül)
Az elején minden új technológia problémásan indult, pl élsimítás is olyan sokat vett le a teljesítményből hogy alig volt aki bekapcsolta. (max azok használták akik kis felbontású monitorral tolták anno).
Másrészt: Ez nem egy új fícsör, ez a jövő! Ne járassuk már le magunkat olyan lózungokkal hogy ez csak egy újabb tress fx vagy egy physix!
Anno pl a Novalogic is hasonló játékokat csinált, csak akkor a voxel space motorján a voxeles grafikát ötvözték a 3d gyorsítható poligonokkal. (pl a comanche-ban a heli meg az elenséges gépek poligonból álltak, míg a talaj és a táj voxel-es volt)
Nyilván utólag könnyű okosnak lenni, de most mégis mit mondanál azokra akik anno leszólták hogy Minek ez a poligon?! Jó a szoftveres grafika is! Kb itt tartunk most is. Még nem elég jók a hardverek hogy tisztán ezt használva elvigyék, de ha azok lesznek a ray tracing lesz a következő lépcsőfok. Addig meg lehet megosztva is használni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- További aktív témák...