Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mr Bond 007

    őstag

    Aki nem érti mire kell a ray trace az gondoljon bele hogy a most is elég jól kinéző világítást és tükröződéseket milyen trükkökkel érték el. Nem mind1 hogy x ember vért izzadva szenved hogy elérje azt amit itt majd csak a raytrace beépítésével megoldanak és még szebb is lesz. Nem hiába lelkes mindenki akit megkérdeztek. Kevesebb energia megy el a trükközésre, több a content készítésre. Ez rohadtul nem mérhető a physx-hez. Nagyon sok dolog leegyszerűsödik és még realisztikusabb is lesz. És lehet te ebből alig veszel majd észre valamit, de sok játékban ezen múlt hogy nem lett rombolható átrendezhető a játéktér pl Bioshock infinite-nél mondták hogy emiatt kényszerültek végül rá hogy minden fix lett, mert minden úgy volt megcsinálva hogy sokszor a textúrában volt a fény tükröződése is "beleépítve".

    [ Szerkesztve ]

  • Mr Bond 007

    őstag

    Várjuk már meg azokat a játékokat amiket már erre optimalizálnak és utána temessük el az architektúrát! Se végleges driverek, se végleges játékok nincsenek még. A mostani játékok is sokkal komplexebbek geometriailag. (eddig nem kellett erre figyelniük olyan szinten, mint majd ezután) Ha majd kijött pár játék és mindegyik gázos lesz, akkor majd beszélhetünk itt buktáról.. :U (de akkor se feltétlenül)

    Az elején minden új technológia problémásan indult, pl élsimítás is olyan sokat vett le a teljesítményből hogy alig volt aki bekapcsolta. (max azok használták akik kis felbontású monitorral tolták anno).

    Másrészt: Ez nem egy új fícsör, ez a jövő! Ne járassuk már le magunkat olyan lózungokkal hogy ez csak egy újabb tress fx vagy egy physix!
    Anno pl a Novalogic is hasonló játékokat csinált, csak akkor a voxel space motorján a voxeles grafikát ötvözték a 3d gyorsítható poligonokkal. (pl a comanche-ban a heli meg az elenséges gépek poligonból álltak, míg a talaj és a táj voxel-es volt)
    Nyilván utólag könnyű okosnak lenni, de most mégis mit mondanál azokra akik anno leszólták hogy Minek ez a poligon?! Jó a szoftveres grafika is! Kb itt tartunk most is. Még nem elég jók a hardverek hogy tisztán ezt használva elvigyék, de ha azok lesznek a ray tracing lesz a következő lépcsőfok. Addig meg lehet megosztva is használni.

Új hozzászólás Aktív témák