- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A70 - áram, erősség
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Noukoum
veterán
1. Van egy folyamat amit a pénzért csinálnak az autógyártók. Ezzel az átállással kisebb lesz a közlekedés környezeti terhe, valamint tisztább a városok levegője. Szó sincs arról hogy azok a gyártók akik addig pénzt toltak a dízel csalószoftverbe holnaptól a környezetvédelem megszállotjai lennének. Ez egy általad kitalált dolog.
2. A technológiai váltást az idézte elő hogy az akkumulátortechnológia rengeteget fejlődött, mindemellett az egyre gyorsabb töltési megoldások és a energiahálózat fejlődése az ami miatt történik az ami. Az hogy ki miről vitatkozik engem speciel nem izgat. Itt te vagy borzasztó naiv ha elhiszed hogy ég a ház az autógyártóknál.. Persze hogy vannak problémák, amit egyébként nem mellesleg ők maguk okoztak.
3. Nagy mennyiségű hülyeségre, ráadásul személyeskedésre nem tudok máshogy reagálni.
4. Na itt ugrik ki a nyuszi a bokorból. Az eus kvóta megmenti az európai autóipart. Csak ezt laikusok nem látják. Ha ezt a folyamatot nem most hanem 10 évvel később próbálnák meg akkor már tele lenne a kontinens amerikai és ázsiai villanyautókkal. Biztos könnyebb lenne eladni az európai gyártóknak autót mikor az új autó eladások mondjuk 70% már nem az övék lenne. Csak ugye ahhoz hogy ezt lássuk nem elég egysíkúan nézni a dolgokat.
Meg lehetne regulázni persze, úgy hogy közben az autógyártók csődbe mennek mert kevesebb autót adnának el. Nem ez a cél. A te ötleted vinné csődbe az egész európai ágazatot, milyen vicces..
5. Akkor ne beszélj olyan tételekről amikkel nem vagy tisztában.
6. Olvasd már el mit írtál, őszintébb hangok.. Inkább azt kérdezem honnan veszed hogy azok a hangok őszintébbek.
7. Újabb tévhit. Senki nem kényszeríti az elektromos autózást bevezetését, egyszerűen egy jobb techonológia ami ráadásul hosszútávon olcsóbb is (a gyártóknak). Nem lehetetlenítik el a hagyományos autókat, csupán azt várják el tőlük hogy papíron se szennyezzenek. Nincs ellenvetés, jöhetnek az alternatívák. Ja hogy nincsenek? Akkor egyelőre marad az aksis villanyautó. A probléma pont az hogy én úgy beszélek hogy elég alaposan ismerem a témát, tudatosan átgondolt információkat adok át. Szóval itt átgondolni nem nekem kell a dolgokat, hanem pl. neked. Most nyilván aki trollkodik annak mindegy.
8. Jelentem, ezen személyes aggályiad teljesen indokolatlanak. Láthatod folyamatosan fejlődik az elektromobilitás minden szegmense.
9. tény != saját vélemény. Akkor mielőtt leírsz valamit győződj megy róla hogy igaz-e. Egyébként a vélemény is támadható ha az nem valós információkra épül.[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Vallás
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Trollok komolyan
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Sorozatok
- További aktív témák...