Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Noukoum
veterán
Norvégia teljesen más eset, ott megadóztatták az szennyező autókat. Itt is azt kéne, csak ugye balkánon te ne akarj reformot abba már rengetegen belebuktak. Kenyér és cirkusz kell, semmi más. Azt már régóta tudjuk hogy előbb utóbb utoléri, sőt meg is fogja előzni a hagyományos autók ára a tisztán elektromos autó árakat. Persze akkor már senkinek nem fog kelleni az előbbi így gyorsan kivezetésre is kerülnek. Legalábbis Európában, a világ többi részén még valószínűleg eltudják adni az elavult technológiát egy ideig. Már ha megéri nekik, mert ha nem akkor oda is villany megy. Összetehetjük a két kezünket hogy uniós tagok vagyunk, más különben mi is ehhez a zónához tartoznánk. Így is nyitott szájjal pályázunk a roncs hagyományos autók "boldog" befogadóhelyéhez, a régióban szépen látszik hogy mi pályázunk rá a legjobban. Nem a románok, nem a szlovákok hanem mi. De amíg a nép tapsol addig mit akarok én ugye.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Eloszlanak a sztereotípiák? Ja, 50 év múlva. Ez nem a használt piacon múlik, hanem mentalitáson, szemléletmódon. Egyébként igazad van, teljesen felesleges rágódni azon hogy a kormány a környezetvédelem és az emberek egészsége érdekében kb. semmit nem tesz. Mert az emberek ezt várják el tőle. Dízelhívő embereknek dízeltámogató kormány jár. Az értelmes pedig vagy megszokik vagy megszökik.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz tserrof77 #32 üzenetére
Még fel kell építenünk 15 darab atomerőművet Magayarországon ahhoz hogy elbírja a hálózat az otthoni klíma fogyasztásával megegyező elektromos autókat. Az otthoni klímák miatt is fel kell húzni még 14 darabot. Ezen kívűl még 1 darabot kell kell húznunk azok miatt akik baromságokat írnak a PROHARDVER lapcsalád hozzászólás szekciójában. De facebookot is használunk, kávét is iszunk. Még lehet hogy ezekhez sem ártana plusz egy erőmű.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
10 éves elektromos autóknak semmi baja. Aki szegény annak most is gyalog lenne érdemes járni meg busszal. Vicces hogy jajj de drágák a
villanyautókaz új autók, ahhoz képest 480-ért ész nélkül tankol mindenki mert telik rá. A középréteg amiről te beszélsz az 70 millióért épít családi házat.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Imádom hogy milyen szépen igyekszel megfogalmazni a nagy semmit.
1. Senki nem ette meg a maszlagot, maximum te.
2. Nem sok mindent tudhatsz arról a kislányról. Az autóiparnak kutya baja, technológiai váltás van. Aki lemarad az megbukik, NOKIA megvan?
3. Ékes bizonyíték hogy a hosszászólásodnak kár volt megszületnie. Mert csak magadat írod le.
4. Nem ők adják el a népeknek, a népek veszik meg a sok sz@rt. Nyilván mindenért más a hibás, csak a szokásos.
5. A felfoghatatlan pénzek? Hol? Fogalmad sincs mi mennyibe kerül, de azért hangos vagy.
6. Egyes hangok szerint.
7. Egyszerűbb fikázni azokat akik tesznek valamit miközben te feltételezem nem csinálsz semmit.
8. Na eddig ki tette meg ezeket? Csak volt valaki hiszen léteznek.
9. A többi pedig egyáltalán nem idetartozik, saját véleményed.[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
1. Van egy folyamat amit a pénzért csinálnak az autógyártók. Ezzel az átállással kisebb lesz a közlekedés környezeti terhe, valamint tisztább a városok levegője. Szó sincs arról hogy azok a gyártók akik addig pénzt toltak a dízel csalószoftverbe holnaptól a környezetvédelem megszállotjai lennének. Ez egy általad kitalált dolog.
2. A technológiai váltást az idézte elő hogy az akkumulátortechnológia rengeteget fejlődött, mindemellett az egyre gyorsabb töltési megoldások és a energiahálózat fejlődése az ami miatt történik az ami. Az hogy ki miről vitatkozik engem speciel nem izgat. Itt te vagy borzasztó naiv ha elhiszed hogy ég a ház az autógyártóknál.. Persze hogy vannak problémák, amit egyébként nem mellesleg ők maguk okoztak.
3. Nagy mennyiségű hülyeségre, ráadásul személyeskedésre nem tudok máshogy reagálni.
4. Na itt ugrik ki a nyuszi a bokorból. Az eus kvóta megmenti az európai autóipart. Csak ezt laikusok nem látják. Ha ezt a folyamatot nem most hanem 10 évvel később próbálnák meg akkor már tele lenne a kontinens amerikai és ázsiai villanyautókkal. Biztos könnyebb lenne eladni az európai gyártóknak autót mikor az új autó eladások mondjuk 70% már nem az övék lenne. Csak ugye ahhoz hogy ezt lássuk nem elég egysíkúan nézni a dolgokat.
Meg lehetne regulázni persze, úgy hogy közben az autógyártók csődbe mennek mert kevesebb autót adnának el. Nem ez a cél. A te ötleted vinné csődbe az egész európai ágazatot, milyen vicces..
5. Akkor ne beszélj olyan tételekről amikkel nem vagy tisztában.
6. Olvasd már el mit írtál, őszintébb hangok.. Inkább azt kérdezem honnan veszed hogy azok a hangok őszintébbek.
7. Újabb tévhit. Senki nem kényszeríti az elektromos autózást bevezetését, egyszerűen egy jobb techonológia ami ráadásul hosszútávon olcsóbb is (a gyártóknak). Nem lehetetlenítik el a hagyományos autókat, csupán azt várják el tőlük hogy papíron se szennyezzenek. Nincs ellenvetés, jöhetnek az alternatívák. Ja hogy nincsenek? Akkor egyelőre marad az aksis villanyautó. A probléma pont az hogy én úgy beszélek hogy elég alaposan ismerem a témát, tudatosan átgondolt információkat adok át. Szóval itt átgondolni nem nekem kell a dolgokat, hanem pl. neked. Most nyilván aki trollkodik annak mindegy.
8. Jelentem, ezen személyes aggályiad teljesen indokolatlanak. Láthatod folyamatosan fejlődik az elektromobilitás minden szegmense.
9. tény != saját vélemény. Akkor mielőtt leírsz valamit győződj megy róla hogy igaz-e. Egyébként a vélemény is támadható ha az nem valós információkra épül.[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Az akkuk árához. Sokan keverik az akkumulátor előállítási költségét azzal amilyen áron beszerzik azokat a autógyártók. Hiány van, értelemszerűen olyan áron adják kis túlzással amennyiért szeretné mivel a legtöbb autógyártó veszi ezeket.. Az a szerencse hogy nem kell kicserélni az akkumulátort, ugyanis bontóig kíséri az autót. Aztán más útra kerül, de ez felhasználó szempontjából lényegtelen. A 7-10 éves használt elektromos autók piaca virágzik. Szóval mégegyszer, tévhit, nem kell akkumulátort cserélni az elektromos autókban. Műszaki hiba lehet maximum, ezen felül ha kell 30-40 évig is kiszolgálják az autót. Nyilván némi degradációval.
Ez a költség mindig előjön habár egy jobb technológiáról van szó, ha feláras lenne kit lepne meg? Egy autónak fenntartási költségei is vannak. Ha éves szinten csak harmada az üzemanyagköltség és szerviz, akkor 1 millió kontra 333 ezerrel számolva, 20 millió forint kontra 7 millió forint. Durva. Ebbe talán beleférne egy akkumulátorcsere DE: Amikor tönkremegy az akkumulátor nem azt jelenti hogy az egész kuka. Ugyanis valami meghibásodik, a vezérlés, egy cella. Azaz az akkumulátor akkori új árának legalább 90%-ért bontva eltudod adni munkadíjjal együtt. Ez azért van mert elképesztően nagy a kereslet ezekre a nagy méretű akkumulátorokra. Szóval nem kell 15000 dollárt (amit nagyon szívesen tudnék honnan van mert nekem jóval alacsonyabb összegről vannak információim 100-as model s-eknél) kifizetned egy évvel a garancia lejártát követően.Hidd el, ez az egész akku para egy gerjesztett baromság minden szempontból.
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ - TELEFONTOKOK, EGYÉB AUTÓS KIEGÉSZÍTŐK, FÜLHALLGATÓK
- Olympus M.ZUIKO DIGITAL 25mm f/1.8 objektív
- Xiaomi Redmi 9 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell Latitude E7450 Full i7-5600U, 16GB DDR3, 512GB SSD, FHD IPS, Nvidia, HUN Vil.Bill. Új
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot