Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • doooo

    veterán

    Nincs szerencséjük. Kevesebb ideig kellett volna lobbizni ellenük, meg hagyni, hogy az olajcégek elfojtsanak minden újítást (mert hát ugye az elektromos autó szinte egyidős a belsőégésűvel, de ha nem akarunk 120 évet visszamenni, akkor is bőven akadnak a kilencvenes évekből is kezdeményezések és új prototípusok az ilyesmire), és akkor most nem kellene rohanni.
    Ettől függetlenül valahogy mégis sikerül a dolog, a PSA-nak is (ami komolyabban van jelen a témában, mint a Stellantis másik fele), nem is világos mi ez a hiszti. Minden segítséget megkapnak a kormányoktól, mindegy, hogy a tőzsdén melyik másik gyártó lufiját fújják épp abnormálisra. Meg persze kisebb profittal is kibírnák egy ideig, az átmeneti időszakban, persze ez istenkáromlás a vadkapitalizmusban, tehát nyilván elvárhatatlan (bár érdekes módon az államok segítsége valahogy belefér nekik, pedig az nem épp kapitalista jellemző).

    Ha kevésbé szigorú tervek mentén kellene haladniuk (amik így sem szigorúak eléggé), akkor is mindent az utolsó pillanatra hagynának, és akkor is hisztiznének. Ha meg még tovább odázunk mindent, nagyon rossz vége lesz. És az a rossz mindenkit érinteni fog. A Stellantist is.
    (Az automatizálás miatti, elkerülhetetlen elbocsátásokat meg nehogy már erre akarja bárki is fogni. Csak úgy mellesleg.)

Új hozzászólás Aktív témák