Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Essentials

    aktív tag

    válasz Silenzio #2 üzenetére

    Az hogy nem lesz "sláger" a mini, nem azt jelenti hogy nem fogyna piszok jól, max Apple léptékben nem fogy ugy, mint a "normál méretű" variánsok. Ha az Apple elad belőle 15 millió darabot az egy éves ciklus alatt, máris több fogy belőle mint bármelyik androidos csúcsmodellből. Szal relatív, mihez viszonyítva nem fogy... Ezért nem ítélném el, és nem írnám le a telefont, a következő negyedévben kiderül, mennyi fogyott belőle megjelenése óta, és onnan ki lehet következtetni h mennyire kívánnak majd rá a droidos gyártók, még nagyon korai. Egyébként az alapvető gondolati csapda a vásárlók részéről ezzel a valóban mini telefonnal az, hogy elvárják ezt a méretet,a csúcs kijelzőt, a csúcsteljesítményű processzort, mellé viszont a 6-7 inch-es telefonok üzemidejét is elvárnák, ami a fizikai paraméterei alapján lehetetlen külfetés.

  • Essentials

    aktív tag

    válasz Legendd #42 üzenetére

    "De ameddig minden eszköznél előfordul, még az iPhone-nál is, hogy beszélek mondjuk egy sütőről, és két perc múlva már sütőkről kapok reklámot a szemembe, addig nincs min idegeskedni."

    Az nem az iPhone biztonságáról szól, hanem az általad használt szoftverekről, meglátogatott helyekről. Az Apple-nek nem posztja letiltani ezeknek az elérését számodra, viszont figyelmeztet mindenre. Hogy 1 alkalmazás milyen adatokat szed be tőled, és akkor is azonnal jelez, ha a mikrofonodat, vagy a kamerádat bekapcsolja, vagy a váglólapról adatot másol, böngésződben trackingel. ( Megbuktak már vele néhányan, köztük az instagram is.) Rengeteg ilyen privacy fícsör van az iOS-ben, a Facebook pld pont ezek miatt indított támadást ellenük a médiában, és be is perlik őket. Mert szerintük nem etikus megkérdezni a felhasználót, szeretné-e az adott szoftverre bízni a személyes adatait, vagy a digitális lábnyomát.

    "Az Apple-lel az a "baj", hogy bár mostanság nem mindent elsőként csinálnak meg, de ha kész, az elég jól működik. Más kérdés, hogy az 5G-re fogni, miért lett valami drága, az azért vicc."

    Az Apple 4 évtizede méregdrága termékeket gyárt, és sosem kellett megmagyarázniuk, mi miért annyi. Az üzletpolitikájuk beérett, a márka nagyon erős, és sokmindent elbír a hátán. Szóval nem gondolnám hogy pont nekik, mint tradícionálisan meregdrága "prémium érzést közvetíteni akaró" márkának ( amibe a prémium árak is nyakig benne vannak ) kellene magyarázkodnia az árképzés miatt. Magyarázkodjanak azok a gyártók, akik 1-2 éve még töredék áron kínálták a termékeiket, ez emelte fel őket a köztudatba, ezzel épíve márkahű felhasználói bázist maguknak, aztán tavaly 1000$ fölé kúsztak a flagship vonallal... Ilyen pld a OnePlus, a Xiaomi a Mi10-ekkel, és a GMS nélküli Huawei mobilok 400-500 ezres nyitóárral.

    Nincsenek rendben a mai mobilárak, de asszem az Apple-nek van a legkisebb restanciája ennek magyarázatával kapcsolatban.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák