Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bog

    HÁZIGAZDA

    válasz Cannabis7 #56 üzenetére

    Erre pedig az a válasz, hogy nem ezen spórolnak, hanem egy autó fejlesztése átlag 4 év. Valamikor specifikálják a hardvert és akkor a beszállító megkapja a megrendelést és ez marhára sokkal hamarabb van, mint amikor a kocsit kitolják a kiállításra, eljut a szalonba és te mondjuk 2 év múlva megveszed. Ennyi idő alatt simán elavulnak az ilyen dolgok. Ráadásul mondjuk a kijelzőt sem lehet csak úgy cserélni mondjuk gyártás előtt, hogy srácok, legyen akkor HD, mert mögötte a hardver az lehet, hogy nem tudja normális sebességgel meghajtani és az interfészt sem ehhez programozták. Nem csoda, hogy ennyire le vannak maradva az autógyárak, a modularitás fogalmát hírből sem ismerik, a műszerfal egy nagy, egybefröccsöntött plasztik.

    Nekem az lenne a dologra a megoldásom, hogy szabvány kéne legyen a hely mérete és a csatlakozók típusa, aztán mindenki vehetne kábé egy olyan tabletet oda, amilyet akar. De erre várhatunk még, mondjuk a jelenlegi tempót nézve úgy 15 évet...

    Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

  • bambano

    titán

    válasz Cannabis7 #2 üzenetére

    azért, mert az autóipar teljesen más idődimenziókban működik, mint a mobiltelefon. ott nem lehet azt a baromságot megtenni, mint pl. samsung galaxyknál, hogy mire meg tudnád venni, elavul, olyan gyorsan pörgetik a "fejlesztést". Az autóiparban évekig fejlesztenek egy autót, 6-8 éves modellciklusok vannak. Amikor elkezdték az astrát fejleszteni, még menő volt a 7 collon 800x600 és itt nincs ripsz-ropsz upgrade.

    (#19) ben5001: "kifejezetten élvezem azt, hogy az autómban van bluetooth telefonos kihangosító": nekem régen drótos kihangosítóm volt. nagyságrendekkel jobb cucc volt, mint bármi.

    (#30) osztraksajt: emelkedő előtt időben szól az automata váltónak, hogy ne kapcsoljon fel, kanyarodás előtt beállítja a kanyarfényszórót, stb.

    (#32) Mr. Q "Az is teszt, csak negatív.": nem akarnak busszal járni :)

    (#54) Bog: nektek nagy haver az NNG, miért nem mentek oda egy kis fejtágításra?

    "az autógyárak, a modularitás fogalmát hírből sem ismerik" ilyet azért ne mondj. csak nekik nem a 7 coll a modularitás. majd ha úgy hozza a jó sorsod, hogy beleülhetsz egy kormánymű gyártói tesztautóba, és helyben beleprogramoznak neked egy csomó autót, akkor rájössz, hogy sokkal modulárisabbak, mint bárki.

    a cikk egyébként indulásnak szerintem jó, majd kifutja magát.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák