- iPhone topik
- Mobil flották
- Magisk
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Digitális detox a Nokiától
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic V2 - origami
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz Cannabis7 #56 üzenetére
Erre pedig az a válasz, hogy nem ezen spórolnak, hanem egy autó fejlesztése átlag 4 év. Valamikor specifikálják a hardvert és akkor a beszállító megkapja a megrendelést és ez marhára sokkal hamarabb van, mint amikor a kocsit kitolják a kiállításra, eljut a szalonba és te mondjuk 2 év múlva megveszed. Ennyi idő alatt simán elavulnak az ilyen dolgok. Ráadásul mondjuk a kijelzőt sem lehet csak úgy cserélni mondjuk gyártás előtt, hogy srácok, legyen akkor HD, mert mögötte a hardver az lehet, hogy nem tudja normális sebességgel meghajtani és az interfészt sem ehhez programozták. Nem csoda, hogy ennyire le vannak maradva az autógyárak, a modularitás fogalmát hírből sem ismerik, a műszerfal egy nagy, egybefröccsöntött plasztik.
Nekem az lenne a dologra a megoldásom, hogy szabvány kéne legyen a hely mérete és a csatlakozók típusa, aztán mindenki vehetne kábé egy olyan tabletet oda, amilyet akar. De erre várhatunk még, mondjuk a jelenlegi tempót nézve úgy 15 évet...
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
bambano
titán
azért, mert az autóipar teljesen más idődimenziókban működik, mint a mobiltelefon. ott nem lehet azt a baromságot megtenni, mint pl. samsung galaxyknál, hogy mire meg tudnád venni, elavul, olyan gyorsan pörgetik a "fejlesztést". Az autóiparban évekig fejlesztenek egy autót, 6-8 éves modellciklusok vannak. Amikor elkezdték az astrát fejleszteni, még menő volt a 7 collon 800x600 és itt nincs ripsz-ropsz upgrade.
(#19) ben5001: "kifejezetten élvezem azt, hogy az autómban van bluetooth telefonos kihangosító": nekem régen drótos kihangosítóm volt. nagyságrendekkel jobb cucc volt, mint bármi.
(#30) osztraksajt: emelkedő előtt időben szól az automata váltónak, hogy ne kapcsoljon fel, kanyarodás előtt beállítja a kanyarfényszórót, stb.
(#32) Mr. Q "Az is teszt, csak negatív.": nem akarnak busszal járni
(#54) Bog: nektek nagy haver az NNG, miért nem mentek oda egy kis fejtágításra?
"az autógyárak, a modularitás fogalmát hírből sem ismerik" ilyet azért ne mondj. csak nekik nem a 7 coll a modularitás. majd ha úgy hozza a jó sorsod, hogy beleülhetsz egy kormánymű gyártói tesztautóba, és helyben beleprogramoznak neked egy csomó autót, akkor rájössz, hogy sokkal modulárisabbak, mint bárki.
a cikk egyébként indulásnak szerintem jó, majd kifutja magát.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis