Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz gyurkikrisz #7 üzenetére

    Nézd, hiába gondolja, nevezi magát egy cég prémium márkának, ő is a piacról él és ha látja hogy nem megy a szekér ki kell találnia hogy mi a gond és tenni ellene. A RIM-nek erre évei voltak, de sajna idióták ültek a kormány előtt és ez lett belőle. Mondhatod hogy utólag könnyű megmondani, de a többség már akkor is ezt mondta amikor még tehettek volna valamit. Mindennel elkéstek, és a végsőkig ragaszkodtak ahhoz, hogy az ő quwerty billentyűzetes telefonjaik 150 ezer Ft-t érnek mikor az Apple már a negyedik iPhone-t dobta piacra, szóval már régen a full érintőképernyős telefonokat kereste a piac. A másik hibájuk, hogy ragaszkodtak a saját zárt kommunikációs és levelező rendszereikhez, előfizetéseikhez ami a vásárlónak külön költséget jelentett. Ma a kapitalizmusban minden termék annyit ér, amennyiért el lehet adni.

    Most a vásárlóikat kellene visszaszerezni és a készülékek már megvannak hozzá, de sajnos több évre kiiratkoztak a piacról és visszatérni csak húzós drága marketinggel lehet. Most dől el hogy van-e erre pénzük. Nem kell elaprózni magukat, néhány modell elég. Egyébként inkább adják el az irodaházaikat, minthogy csődbe menjenek.

    Visszatérve a prémiumra, nézd meg hány prémium autógyártó ment majdnem csődbe és csak a felvásárlás mentette meg őket. A Blackberry se különbözik azoktól vagy a Nokiától.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz daniel909 #29 üzenetére

    Azok jók voltak, csak extrém módon túl volt árazva az összes modelljük.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

  • Tigerclaw

    nagyúr

    Én azt gondolom, hogy egy cég fanatikus hívei jellemzően nagyon sok kárt okoznak a cégnek - hiszen kivétel nélkül mindent jónak tartanak amit a cég csinál, fejleszt, gyárt -, míg a józan kritikusok sokat segítenek, illetve segíthetnek, ha erre van fogadókészség a vezetés részéről.

    Nagyon kevés cég van olyan, mint pl. az Apple, aki úgy is tud fejlődni, hogy közben nem igazán törődik a felhasználók véleményével, elvárásaival, kéréseivel. A többi cég jobban teszi ha árgus szemekkel figyeli a piacot, komolyan veszi a visszajelzéseket és azt gyártja amire igény van. Mondhatni akinek nincs jégtörő hajója, az jobban teszi ha kikerüli a jégtáblákat, vagy másik hasonlattal inkább hajózzon a szél segítségével, mint állandóan ellene.

    Most a Blackberrynek túl kell élnie és vissza kell lopnia az emberek fejébe magát, hogy valaki úgy vegye meg a következő telefonját, hogy közben komoly alternatívaként felmerült nála a BB. Nem szabad azonnal úgy áraznia a telefonjait, hogy máris komoly nyereségük legyen rajta. Ha kevés embernél merül fel a BB, mint lehetséges választás akkor kevesen fogják venni, vagyis kevesebben látni majd az utcákon, iskolákban munkahelyeken és lehet akármilyen jó is, nem vagy nagyon lassan fog terjedni, főleg ha mellé nincs igazán pénzük agresszív marketing kampányra. Most nagyon minimális nyereséggel kellene árazniuk, hiszen kvázi újra be kell törniük a piacra és a cél nem a rövid távú lehetséges nyereség, hanem a piac visszaszerzése és majd ha már megint elég nagy a részesedésük, lehet igazodni az áraikkal a versenytársakhoz.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák