Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    Én azt gondolom, hogy egy cég fanatikus hívei jellemzően nagyon sok kárt okoznak a cégnek - hiszen kivétel nélkül mindent jónak tartanak amit a cég csinál, fejleszt, gyárt -, míg a józan kritikusok sokat segítenek, illetve segíthetnek, ha erre van fogadókészség a vezetés részéről.

    Nagyon kevés cég van olyan, mint pl. az Apple, aki úgy is tud fejlődni, hogy közben nem igazán törődik a felhasználók véleményével, elvárásaival, kéréseivel. A többi cég jobban teszi ha árgus szemekkel figyeli a piacot, komolyan veszi a visszajelzéseket és azt gyártja amire igény van. Mondhatni akinek nincs jégtörő hajója, az jobban teszi ha kikerüli a jégtáblákat, vagy másik hasonlattal inkább hajózzon a szél segítségével, mint állandóan ellene.

    Most a Blackberrynek túl kell élnie és vissza kell lopnia az emberek fejébe magát, hogy valaki úgy vegye meg a következő telefonját, hogy közben komoly alternatívaként felmerült nála a BB. Nem szabad azonnal úgy áraznia a telefonjait, hogy máris komoly nyereségük legyen rajta. Ha kevés embernél merül fel a BB, mint lehetséges választás akkor kevesen fogják venni, vagyis kevesebben látni majd az utcákon, iskolákban munkahelyeken és lehet akármilyen jó is, nem vagy nagyon lassan fog terjedni, főleg ha mellé nincs igazán pénzük agresszív marketing kampányra. Most nagyon minimális nyereséggel kellene árazniuk, hiszen kvázi újra be kell törniük a piacra és a cél nem a rövid távú lehetséges nyereség, hanem a piac visszaszerzése és majd ha már megint elég nagy a részesedésük, lehet igazodni az áraikkal a versenytársakhoz.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák