- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- DIGI Mobil
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
czipaocsi
aktív tag
pártatlan hozzászólóként: van egy reklám és van mellette egy készülék, egyszer levideózva, bizonyos körülmények között. Az eladott x millió i3G-ből 1 készüléket látunk a videón, amiből nem (feltétlenül) kell általános következtetéseket levonni. Lehet, csak nem biztos h a valós képet kapjuk.
Visszatérve a mosóporos példára: a tisztítóhatás az a képesség, amit be akarnak mutatni. És nyilván nem egy olyan fehér zoknit mosnak ki, amiben mondjuk egész nap egy bőrcipőben izzadt a lábad és használod mondjuk x éven keresztül. AKkor legyen olyan hófehér, mint a reklámban!! Vagy a borotva, amivel "egy lehúzással irritáció mentesen tudsz..." Nagy l.f.szt tudsz egy lehúzással, vagy biztos nem olyan arcszőrzete van a modellnek, mint nekem...
Itt a "valós" és a "laboratóriumi" körülmények reklámokban használatos összevegyítéséről beszélek. Valóságosnak állítanak be mindent, hogy tudjál vele azonosulni, holott közel sem erről szól a dolog. Az arckrémes csaj is retusálva van, de ha nem akkor is egy reflektorral van arcon világítva h ne látszódjanak a ráncai. És érdekes módon a kávé reklámban sem kávé gőzölög a csészében, hanem vmi másik folyadék, ami sokkal homogénebb és szebb színű, mint maga a kávé, mégsem reklamál senki emiatt...
De említhetném a létráról lemászó embert is, aki gyorskölcsönt vesz fel (és itt a gyorson van a hangsúly), mert elfogyott a festék, telefonál és már csengetnek is és a bank alkalmazottja ott lebegteti a huszasokat az ajtó előtt...próbálj meg így ügyintézni és rájössz h nem mondtak igazat abban a fránya reklámbantény, az a készülék, azon a hálózaton nem olyan gyors, mint a reklámban. Ennyi. Szomorú, de nem biztos h mindegyik készülék ezt tudja. Sőt. Bár hallottunk híreket a 3G chip vélt vagy valós hibáiról, de ez már egy másik történet....
[ Szerkesztve ]
Róma... Gondolák...
-
czipaocsi
aktív tag
a notebookos példa azért nem állja meg a helyét - szvsz -, mert ebben egy külső körülményektől elvonatkoztatott példát mutatsz be. az ominózus - és ezt a diskurzust kiváltó - reklámban pedig a készülék HÁLÓZATTÓL IS FÜGGŐ képességét mutatják. Ha azzal jönnének, h a menürendszer meg a programok betöltése ilyen meg olyan lassú, azt lehetne CSAK a készülékre fogni.
Még 1x: nem védem az i3G-t, csak próbálok objektíven értékelni minden ezzel kapcsolatban megjelent hírt és arra való reakciótRóma... Gondolák...
-
czipaocsi
aktív tag
távol álljon tőlem bármilyen indulat gerjesztése, de ezt meg kell kérdeznem: milyen "viszonyítási alapról" van szó mosópor reklámok esetében?
a reklámokban pont az a lényeg h NEM LEHET összehasonlítani más termékkel direktben a termék bármilyen tudását. A "nem lehet" alatt értsd h törvényileg tiltott. Az előnyeit ki lehet emelni és a pozitív tulajdonságait, de mással összehasonlítani nem lehet. Esetleg saját magával, de ez egy mosópor esetében szvsz értelmetlen lenne....függetlenül a télleg lassú i3G-től....
Róma... Gondolák...
-
czipaocsi
aktív tag
válasz arnyekxxx #49 üzenetére
ez az elmélet, de a gyakorlatban nem így működik. A pármilliós bírságok pont abból fakadóan jönnek létre, mivel a "b" pont "elég azán" van megfogalmazva.
Ha egy - csak h maradjunk az eredeti példánál - mosópor gyártój azt állítja, hogy az ő szere 2x fehérebbre mos, mint a másiké azt egyrészt bizonyítani kell, másrészt ez alapból tönkrevágja a másik gyártó "árujelzőjét", "hírnevét". Ezzel rögtön kimerítve a jogi kereteket...
Éppen ezért a "viszonyítási alapként" használt másik termék használata nem megengedett ebben a formában.
A gyakorlatban nehéz a határvonalat eltalálni, ezért inkább nem is alkalmazzák....illetve ritkán. És akko meg jönnek a büntik...Róma... Gondolák...
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Politika
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Gyúrósok ide!
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Háború Izraelben
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...