Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • czipaocsi

    aktív tag

    pártatlan hozzászólóként: van egy reklám és van mellette egy készülék, egyszer levideózva, bizonyos körülmények között. Az eladott x millió i3G-ből 1 készüléket látunk a videón, amiből nem (feltétlenül) kell általános következtetéseket levonni. Lehet, csak nem biztos h a valós képet kapjuk.
    Visszatérve a mosóporos példára: a tisztítóhatás az a képesség, amit be akarnak mutatni. És nyilván nem egy olyan fehér zoknit mosnak ki, amiben mondjuk egész nap egy bőrcipőben izzadt a lábad és használod mondjuk x éven keresztül. AKkor legyen olyan hófehér, mint a reklámban!! Vagy a borotva, amivel "egy lehúzással irritáció mentesen tudsz..." Nagy l.f.szt tudsz egy lehúzással, vagy biztos nem olyan arcszőrzete van a modellnek, mint nekem... :DDD
    Itt a "valós" és a "laboratóriumi" körülmények reklámokban használatos összevegyítéséről beszélek. Valóságosnak állítanak be mindent, hogy tudjál vele azonosulni, holott közel sem erről szól a dolog. Az arckrémes csaj is retusálva van, de ha nem akkor is egy reflektorral van arcon világítva h ne látszódjanak a ráncai. És érdekes módon a kávé reklámban sem kávé gőzölög a csészében, hanem vmi másik folyadék, ami sokkal homogénebb és szebb színű, mint maga a kávé, mégsem reklamál senki emiatt...
    De említhetném a létráról lemászó embert is, aki gyorskölcsönt vesz fel (és itt a gyorson van a hangsúly), mert elfogyott a festék, telefonál és már csengetnek is és a bank alkalmazottja ott lebegteti a huszasokat az ajtó előtt...próbálj meg így ügyintézni és rájössz h nem mondtak igazat abban a fránya reklámban

    tény, az a készülék, azon a hálózaton nem olyan gyors, mint a reklámban. Ennyi. Szomorú, de nem biztos h mindegyik készülék ezt tudja. Sőt. Bár hallottunk híreket a 3G chip vélt vagy valós hibáiról, de ez már egy másik történet....

    [ Szerkesztve ]

    Róma... Gondolák...

Új hozzászólás Aktív témák