- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Milyen okostelefont vegyek?
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- DIGI Mobil
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
ph A vállalat kétféle Strix Point dizájt tervez idénre, ezek közül a nagyobbik a dedikált GPU-k jó részét is kiválthatja.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sys85
veterán
válasz Tsebacsi #2825 üzenetére
Magáról a megrendelésről egyből megkaptam a visszaigazoló mailt.
A kártyámról le is vonták a telefon árát mivel online fizettem.
Sms is jött a megrendelés számmal,abban volt hogy összekészítve,futárnak szállításra átadva.
Dokumentumok közt is megjelent a számla és a garijegy.
Valami a telekom rendszerével nem az igazi és 2 chatelés után sem lett jó.
Elsőnél azt mondta az ügyintéző,hogy másnapra (keddre) biztos látszani fog a megrendelés,de azóta sem látszik.
Sms szerint ugye a futárszolgálatnál van a telefon,2. ügyintéző szerint meg a központi raktárban van még a csomagom (ez volt tegnap este),azóta semmi frissebb infó.
Tiszta káosz ez az egész,pedig nem tapasztaltam még ilyet a telekomnál.[ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#