- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- A Xiaomié lehet a Snapdragon 8 Gen 4-es elsőség
- Íme az új Android Auto!
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
ph Az Intel Z790-es és B760-es vezérlőkhöz jár az Intel Baseline profil.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
llax
senior tag
válasz #06658560 #32 üzenetére
Nem kell nagy tételben fogadni semmire. Sok új technológia van a "polcon" vagy a laborokban és ez folyamatosan bővül. Ha ezekből csak 1, de az is 10 év múlva lesz tömegesen elérhető, akkor sincs semmi probléma, sőt... A jelenleg használt akku technológiák (Li-xy) is fejlődnek, lassan, de folyamatosan és viszonylag kiszámíthatóan, bár nem a végtelenségig, de az energiasűrűség duplázódása egy évtizednél kevesebb idő alatt várható. Már ez is nagyban segíti az elektromos autók további térnyerését.
Azt sem szabad elfelejteni, hogy az autógyártók többsége még csak az elmúlt 2-3 évben kezdte komolyan venni az elektromos autók fejlesztését. (ennek eredménye: a következő 1 évben kb. duplázódik az elérhető típusok száma - lesz közte 5-6M HUF körüli is) Akiknek eddig is volt elektromos modelljük, az többeknél annyit jelentett, hogy kb. villanymotort meg akkut tettek a nem igazán célra tervezett kasztniba. A "komolyan vétel" viszont azt jelenti, hogy elkezdett minden jelentősebb autógyártó komoly összegeket beletolni a fejlesztésbe. Előbb-utóbb ebből a pénzből eljut valamennyi az akkukat fejlesztőkhöz is.
[ Szerkesztve ]