Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ulkesh

    őstag

    válasz asadasad22 #42 üzenetére

    "ha fileátvitelről van szó, nyilván sehol nincs a bt a wifi-hez képest, viszont mivel iphone-ról wifi-n sem lehet file-t küldeni (legalábbis alapból biztosan nem, aztán hogy a szarrátört cydiás dolgokkal mit lehet kihozni, azt nemtom, nem is érdekel), ez nem kifogás. "

    ???

    Alapból az összes hivatalosan megvásárolható alkalmazás WiFi-n (WebDAV) kommunikál mind a számítógéppel, mind egy másik készülékkel, ha szükséges a fájlküldés. Ehhez nem kell semmilyen törés.

    "másrészt a bluetooth nem a fileátviteli képességei miatt fog megmaradni, hanem az egyszerűbb eszközök csatlakoztatása miatt. 2 év múlva a bt nemhogy eltűnni nem fog, de talán népszerűbb lesz, mint valaha"

    A számítógépekben is elavul 2 év múlva a BT, nemhogy a mobiloknál, ott az UWB, mobiloknál meg a Wibree váltja majd le a jelenlegi elképzelések szerint.

    "és ha már néhol ugyanannyiba kerül, mint az sms, milyen alapon nem azt kéne elavultnak mondani?"

    Az SMS még elavultabb, de legalább elterjedt, használt megoldás.
    Mindkettőt könnyedén ki lehetne váltani egy internet-alapú üzenetküldési rendszerrel (nem feltétlenül e-mail-re gondolok), ami korszerűbb, megbízhatóbb és olcsóbb.

    "ezek nyilvánvaló hiányosságai az ájfónnak. aki ezt nem ismeri el, annál kicsikét túlságosan is nagy hatást ért el az apple markering."

    Kérdés: ha engem hidegen hagy az MMS, mert az életben nem küldtem 1-et sem és nem is fogok, nem izgat a BT, mert nem küldök rajta semmit (eddig sem, pedig az összes eddigi mobilom támogatta), nem érdekel a A2DP, mert a BT sztereó füles hangminősége nem ér fel egy minőségi madzagos fülessel és legalább nem fogyasztja jobban az akksit. Viszont napi szinten sokat telefonálok (volt már összességében 10 óránál több, beszélgetésem egy töltési perióduson belül), sokat használom az internetet mobilon keresztül, szeretek zenét hallgatni stb. akkor ha elégedett vagyok az iPhonnal, akkor az csak a marketing miatt van?

    ---

    Az egyébként alapból tetszik, hogy Apple marketing.
    Az Apple maga készített 6-8 reklámfilmet az iPhone-ról, ahol a készülék működése látszik, plusz az Apple oldalán van iPhone szekció. Slussz, ebben ki is merült a reklám az Apple részéről.
    Minden mást az újságírók, felhasználók és esetleg a forgalmazó szolgáltatók csinálnak.
    Ezt vajon meg lehetne tenni egy nem megfelelő termékkel?

    A Nokia az N95 bevezetésekor több tízmilliós reklámkampányt folytatott le, az eredményessége a béka segge alatt volt az iPhone-hoz képest, a kiadott reklámköltség meg sokszorosa.

    Ha a hype miatt vették az iPhone-t, de annyira vacak, mint ahogy itt is jó pár okos ember vélekedik róla, akkor a második verzióból miként lehetett egy hétvége alatt 2 millió darabot eladni ITT EURÓPÁBAN? Hisz az első generációt is forgalmazták itt is jó pár országban, mindenki tudta, már, hogy milyen a készülék. Vagy itt is hülyék az emberek, mint az USÁ-ban?

    ==

    Én inkább arra tippelek, amit én is tapasztalok. Van egy sallangoktól mentes készülék, ami teljesen újrafogalmazta azt amit ma mobiltelefonnak hívunk és a legtöbb embernek ez tetszik.
    Az meg egy másik dolog, hogy gyakorlatilag ez egy teljesen új platform, amire olyan ütemben történik a fejlesztés, amire eddig nem volt példa egyik konkurens rendszer esetén sem. Ha ez nem törik meg valami miatt, akkor 5 év múlva akár a legelterjedtebb és legjobban támogatott platform is lehet belőle.

    [ Szerkesztve ]

    "a mobil hardverek mióta is rendelkeznek olyan erőforrással, hogy egyáltalán szóba jöhessen a Flash?" moonman

Új hozzászólás Aktív témák