- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- MIUI / HyperOS topik
- Yettel topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Mobilarena
ASUS Padfone 2 - demokratikus átmenet
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jaffa75
őstag
Sziasztok,
próbáltam visszaolvasni kicsit a T-Mobile-os függőség/függetlenség kapcsán... láttam megerősítést, hogy független (nekem csak az lenne jó, mert vodás kártyát pattintanék bele), esetleg vett mostanában valaki a webshopból? a megnevezésben szerepel az SL jelzés , de nem nyúlnék mellé szívesen...
Kösz előre is
Jaffa
-
Jaffa75
őstag
Üdv Mindenkinek,
csatlakoztam a klubhoz én is, S3-ról tértem át... Most hozta meg a futár (T-Mobile), már töltöm is !
-
Jaffa75
őstag
válasz zozika2 #2605 üzenetére
eddig borzasztóan tetszik
A kijelző sokkal jobb mint az S3-é, ráadásul elég ha csak annyit mondok (úgyis tudod), hogy a névjegyeket nyitja mint a villám ! Pedig a leaked 4.2.2 sem tudta ezt ilyen gyorsan az s3-on, - plusz a 2GB Ramból 1-1,2 szabad, míg ez az s4-nél fordítva van!
Jók a gyári appok is, egyenlőre ismerkedünk ! -
Jaffa75
őstag
válasz csacsi67 #2634 üzenetére
A root ugye csak annyit jelent, hogy Te leszel a rendszergazda.. ha nem fut le a script rendesen, akkor semmi nem történik, nem téglásodik le ! Akár többször is futtathatod egymás után, nem lesz baja!
kíváncsi vagyok, bár akkora szükségem nincs rá, egyenlőre elég volt a főzött romokból, meg mókolásból...
-
Jaffa75
őstag
válasz GLOCK34 #2654 üzenetére
Ez sajnos a Cordont minősíti, csakúgy mint sok a Motorola és Sony tulajdonos panasza... ennyit tud ez a cég, de nem tudni miért tartanak ki mellette a gyártók...
Lazlora: én sürgősen vettem a speedshopban rá fóliát, aztán az e-bayről rendeltem utánpótlást. Itthoni drága, kint a töredéke, de muszáj megvenni a védelem miatt...
[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
válasz zsoleer #2691 üzenetére
64 GB-s verzió van... a HA-n is volt eladó belőle!
Fehéret az e-bay-en láttam, úgyhogy az sem fake dolog - max a T-nél nem lesz elérhető...Múlt hét csütörtökön kaptam meg a Trétől csont újan a készüléket, erre ma reggelre ott van egy 2 cm-es függőleges karc a kijelzőn... Ezek után mondja valaki jó szívvel, hogy nem kell fólia rá - mert az rajta van szerencsére! A gond annyi, hogy nem küldhetem vissza már, mert 9 napos a készülék... Adjam be szervizbe 1 hónapra ennyi idősen? Vicc
[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
válasz Locutus #2693 üzenetére
most írtam a Trének, hogy mi a javaslatuk az ügyintézésre, mert napi szinten használom a munkámhoz, így nem vagyok hajlandó több hétre leadni egy full gyári problémából fakadó dolog miatt! Ahogy írtam, ez nem egy 30k-s műanyag telefon... megérdemelne (ahogy a Sony is) normális szervizhátteret!
Illetve felmerül, hogy az ASUS miért nem vizsgálja meg, hogy milyen készülékeket ereszt ki, ha tud a hibáról ?!Kár nem ért még, de most a kérdés annyi, hogy meddig tart ki a fólia...
[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
válasz Locutus #2695 üzenetére
ez szép és jó, de ők veszik az ASUS-tól a cuccot... ha az ASUS nem tudja garantálni, hogy a gyári hibás dolgokat kiszűrje, akkor - én így tennék - nem forgalmazom a cuccot addig, amíg nem tud megnyugtató választ adni a gyártó... Minek haragítanék magamra x+1 ügyfelet feleslegesen??? Ráadásul a 2 legnagyobb versenytársamnál nem listázott a cikk...
Szerintem a TRÉ is sáros... -
Jaffa75
őstag
válasz matteo_szg #2698 üzenetére
Szerintem külföldre meg nem jut el az összes user tapasztalata és élménye a szervizelés menetével, és a kiszolgálás minőségével kapcsolatban. Lehet ha több lenne a feedback, akkor már réges-rég nem a Cordon lenne az Asus partnere hazánkban...
Mindegy, írtam az Asus ügyfélszolira is levelet, hátha ők gyorsabbak, és rugalmasabbak! -
Jaffa75
őstag
válasz Hegasus #2702 üzenetére
na azt a matricát likvidáltam az első nap...
de ne már, hogy egy kétkilós szerkezetnél ilyen gagyi megoldásra kelljen támaszkodni !Szeretek vigyázni arra amim van (magam keresem meg rá...), ezért kapta a fóliát a kijelzőre!
Sokkal egyszerűbb megoldást is választhatna az ASUS: ugyanúgy mint a Xperia Z-nél, ingyen cserélnék a kijelző fóliáját 2 évig... egy kijelző garis cseréjéből egy darabig lehetne finanszírozni a fóliák felrakását!
-
Jaffa75
őstag
az számít igazán, mennyit ment a kijelző, az a legnagyobb fogyasztó Egyébként nem rossz, mondjuk egy S3-nál valamennyivel jobb...
egyébként sosem olvastam még olyat, hogy de szar a laptopom akkuja, mert 2 órát sem bír ki... pedig abban 6 cellás akkuk vannak, és még a hálózatra sem kell felkapaszkodniuk! meg mekkora a kapacitása! Azon sem gyorsabb a böngésző!
[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
persze, tök rendben van ! Azért lássuk be (volt S3-mam), az Asus talán jobban törekszik az optimalizálásra mint a Samu! Ehhez az akkuidő meghosszabbítása is hozzátartozik, bár én elég friss tulaj vagyok, de biztos van olyan fórumtárs aki tud érdemben nyilatkozni arról, hogy a frissítésekkel nőtt-e az üzemidő!
kelly: pont ma írtam be ide, hogy minden, Cordonhoz tartozó (Sony, Moto, Asus) usernek panasszal kellene élnie velük szemben, hátha történik valami!
Beszéltem ma az Asus ügyfélszolgálatával, maradjunk abban, hogy a srác nem volt meglepve a problémám hallatán, illetve a Cordonnal kapcsolatos véleményemre sem rebbent a szeme! Nem ez volt az első gondolom... Annyit javasolt, hogy vigyem szervizbe, ha a Cordon nem tesz semmit, akkor írni kell Taiwanra az Asus-nak - több alkalommal adtak feléjük is utasítást, hogy a Cordon véleménye ellenére gariban oldják meg... na itt a gond, a gyártó a mundér becsületét védi, ez a patkány cég meg sokkal kevésbé...[ Szerkesztve ]
-
-
Jaffa75
őstag
azért ne ugorj neki senkinek... mégha nem fogalmazott teljesen pontosan Nyick, mert akár címezhette nekem is! Az Asus tájékoztatása szerint amíg ez nem gyakori probléma (dokkolási karc), addig nem csinálják meg gariban - ez a múlt hét pénteki telefonos egyeztetés során hangzott el .
Nekem a Motorolám egyébként szervizelte (sőt még 1-2 fórumtársét is én vittem be), megvan a tapasztalatom, illetve a véleményem róluk, de azt meg nem biztos hogy a modik sokáig itt hagynák...[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
csak az ikon tűnt el, vagy az app is ugrott a telóról? Alkalmazáskezelőben megtalálhatod...
ha nincs ott, akkor csak 2 megoldás van:
- gyári visszaállítás (minden adat ugrik) - akkor visszateszi
- felteszel egy navit rá... vannak ingyenesek (Google Maps; Sygic is bizonyos helyekről), meg vannak olyanok amiről nem beszélhetünk -
Jaffa75
őstag
válasz takacstomik #2798 üzenetére
köszi az építő jellegű hozzászólást ...
Ha egy picikét visszaolvasol, halványan megjegyeztem, hogy az Asus telefonos ügyfélszolgálatával már felvettem (én is) a kapcsolatot. Sajnálom, ha többek problémájának megosztását csak simán nyafogásnak titulálod, ők ezt kicsit másként élik meg... -
-
Jaffa75
őstag
válasz takacstomik #2810 üzenetére
köszönjük a véleményt, most már tudjuk hogy Te pórul jártál ennyiből -felesleges még 1x leírni.
Neked sajnos nem jött be - vannak akik egy ideje elégedetten használják .Lehet hogy venne valaki, és csak azért nem teszi meg, mert a postjaid nagyon lehúzzák a készüléket , és nem az általános véleményt képviselik... Én elégedett vagyok egyenlőre vele, mégha egy fóliát is kellett rá vennem...
-
Jaffa75
őstag
válasz takacstomik #2813 üzenetére
troll off please...
azt hogy én hogyan használom az rám tartozik - ez neked is szíved joga... de legyen már tényleg elég a flame-ből, köszönjük Emese...
Remélem megvan már az utódja a Padfone-nak, kérlek boldogítsd azon tulajdonosainak topicját, itt erre aránylag kevés az igény!
[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
válasz BaziJoe00 #2824 üzenetére
Szia,
A garanciát végző céggel más márkákat használó (Sony, Motorola) tulajoknak is akadnak gondjaik, de van törekvés ezen változtatni...
Az első kérdésedre nem tudok választ adni, mert a recsegést én nem tapasztaltam.
A másodikra: igen, mert ez az egyetlen hazai garanciális szerviz...ha webshopon keresztül veszed van 8 napod indoklás nélkül elállni (visszaadni) a vásárlástól - ha hibás ennyi idő alatt kiderülhet.
-
Jaffa75
őstag
szia,
az egyetlen hivatalos márkaszerviz a Cordon, 1045 Budapest, Széchenyi tér 9...
lehet hogy jobban jársz ha bejelented, és csak akkor viszed be és adod le, ha megjött az alkatrész!Van egy ilyen elérhetőség (asus@cirma.hu) is, erre azért szoktak válaszolni , a telefonra kevésbé
-
Jaffa75
őstag
a moderátor nem azt írta, hogy zárja a topicot... vagy tényleg uborkaszezon van
[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
Most akkor ismét magunk közt tudhatunk, vagy csak a pénzt kasszíroztad be?
pepetech (2891#):: én is voltam abban a fórumban egy ideig, nem volt rossz... 1 dolgot ne felejts el, ez egy jóval kevesebb usert a magáénak tudó topic, arra a "forgalomra" itt ne számíts, illetve a jelenleg futó rendszer lényegesen stabilabb mint az SXS-en ! Az S3-on kipróbáltam egy leaked 4.2 romot, hát inkább a feature volt,mintsem a hasznos appok és gyári alkalmazások tömege! (felét jegeltem )
Jellegre a Moto RAZR I topic is ilyen, aránylag kevés felhasználóval, de ott a trollok sorsát megoldották ! Itt sincs másra szükség, csak a segítő, és a hasznos ( + őszinte ) tanácsokat magáénak tudó postokra! Ezek vihetik előre az egészet, plusz ne felejtsük el, hogy van egy "belső" fórumtársunk aki többet segíthetne mint amennyire kihasználjuk !
-
Jaffa75
őstag
válasz takacstomik #2902 üzenetére
adtam neki egy tippet, hogy milyen egyéb lehetőségek vannak még a kábelen kívül. Nem annyira ritka mostanában az lcd vagy led tv-k között azok amelyek rendelkeznek patch kábel bemenettel !
Sajnos továbbra sem tudom megérteni a hozzászólásaid lényegét, mert a kérdésnél maradjak című rész után semmi konkrétumot nem sikerült közölnöd , hacsak az árát nem tekintjük annak - egy linkkel esetleg többet segíthettél volna! Inkább megint csak az irónia és a felesleges kötekedés jön le, de az okát nem értem...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen légtisztítót vegyek?
- World of Tanks - MMO
- Okos Otthon / Smart Home
- Milyen notebookot vegyek?
- Futás, futópályák
- Telekom mobilszolgáltatások
- Sirus86: Renault Modus 2005 - Az ezer Euros auto tortente.
- Robotporszívók
- További aktív témák...