Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bari74

    csendes tag

    válasz atikó #1581 üzenetére

    Alaplapot kell cserélni. Nyilván nem az egész alaplap hibás, de talán jobb is, hogy kicserélik, mert az tuti újabb verzió lesz.
    A szerviz sem tehet arról, hogy nincs alkatrész, ők megtesznek mindet, hogy megjavítsák.
    Cserére nem kötelezi az Asust se törvény, se semmi. Kicsi piac vagyunk, azon belül is kevés Padfone 2 tulajjal. Mikor bementem a szervizbe, hogy rákérdezzek, mi a helyzet, csak annyit mondtam, hogy egy Asus telefon van itt és már közbe is vágott, hogy várják az alkatrészt. Tehát egyedül az enyém lehetett ott javítás alatt, sőt megkockáztatom, hogy akkor láttak először ilyen készüléket, mikor beküldtem hozzájuk.
    Kérdeztem, hogy lehetne-e kicserélni újra (Asus ügyfélszolgálat), természetesen nem... Szerviz van illetve a kártalanítást kérheted 15 nap után.
    Nekem legfőképpen egy működő készülékre lenne szükségem...

Új hozzászólás Aktív témák