- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
Hirdetés
-
Újabb részleteket kaptunk a Terminator: Survivors című játékról
gp A játékot egyedül, vagy társakkal együtt is játszhatjuk majd elsőként PC-n, később majd konzolokon.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Mobilarena
ASUS Padfone 2 - demokratikus átmenet
Új hozzászólás Aktív témák
-
kasaf1
tag
válasz takacstomik #2798 üzenetére
Engem addig nem érdekel a szerviz, amíg nincs baja a készülékemnek. Vettem rá fóliát, oszt jónapot. Más baja pedig egyelőre nem lehet tudomásom szerint...
-
Sword
őstag
Hehh, elég erős kritika a szervíznek DDDDDDDDDDDD
Egyébként biztos vagyok benne, hogy Matteo tájékoztatja "befelé" az illetékeseket, persze más kérdés, hogy tudnak vagy akarnak tenni valamit.
Tableten gondolkodom mostanában, mindenképpen Wacom vagy hasonló, nyomásérzékeny érintőceruzásat vennék, lehetőleg billentyűzet dokkolósat, és pont ezért nem merem bevállalni a VivoTab-ot. 240-250 ezret megint kockáztatni....
Privátban ha valakinek van még ötlete ilyen tablet-re, szívesen várom, a Samu Ativ pc pro-n kívül jelenleg nem ismerek megfelelő erősségű hasonló kombót.
The lesbians next door bought me a Rolex for my birthday. I think they misunderstood when I said I wanna watch...
-
Sword
őstag
Az alaplap hibára, kijelző meghibásodásra édeskevés
Nekem nem karcolódott egyáltalán fólia nélkül sem, figyelj rá dokkoláskor, tartsd tisztán, elvileg (nálam legalábbis) nem lehet baja...The lesbians next door bought me a Rolex for my birthday. I think they misunderstood when I said I wanna watch...
-
-
-
b.joccc
csendes tag
Ezt az e-mail kaptam a asus ügyfélszolgálatól pár kérdésemre.
A karcolódás és a webkamera porosodása valós probléma, mindkét esetben garanciális keretek közt jár el szervizpartnerünk.
Valóban a Cordon Electronics a hivatalos szervizpartner, kik a mi felügyeletünk alatt hajtják végre a javításokat így ha esetleg előfordulna valamilyen probléma, nézeteltérés úgy minket is megkereshet a kedves ügyfél. Volt már néhány problémás eset (melyek mind megoldásra kerültek) de nem ez a jellemző – mindig igyekszünk a legoptimálisabb megoldást biztosítani.
Sam Wave1 -> Sam S2 -> Lg G2 Black -> Sam S6 Gold
-
takacstomik
csendes tag
Én valahogy nem érzem úgy, hogy egy negyed milliós készüléknél nekem kellene fóliákra költenem. Főleg úgy nem, hogy a felhasználói útmutató vilàgosan leírja, hogy ne tegyek rá. Mellesleg 60%-ban ront a minőségi és felhasználói élményen. De ez a legkisebb baja. Nálam csak hajszálkarcok voltak, amik napfényben láthatóak, de egyértelműen a dokkolás nyomai. Viszont a nyomásra lesüllyedő, majd visszarugózó kijelzőüveg, a recsegőhangszóró, a lötyögő kameraplexi, a kék vibrálás dokkolásnál, mind-mind azt mutatják, hogy a padfone 2 bizony beta készülék. Én többet nem veszek asust. De semmiből. Pl páran a környezetemben a tanácsomra vettek asus laptopot, monitort, modemet. De most, hogy kiderült mennyire gagyi,én nem veszek többet asus terméket.
Mindig buh (z) eráljátok a telefonotokat. Ilyen rom olyan mod. Aztán csodálkoztok ha nem megy meg fagy - Takács Tomi
-
Jaffa75
őstag
válasz takacstomik #2810 üzenetére
köszönjük a véleményt, most már tudjuk hogy Te pórul jártál ennyiből -felesleges még 1x leírni.
Neked sajnos nem jött be - vannak akik egy ideje elégedetten használják .Lehet hogy venne valaki, és csak azért nem teszi meg, mert a postjaid nagyon lehúzzák a készüléket , és nem az általános véleményt képviselik... Én elégedett vagyok egyenlőre vele, mégha egy fóliát is kellett rá vennem...
-
takacstomik
csendes tag
válasz Jaffa75 #2811 üzenetére
Félreértesz. Én is elégedett voltam vele, csak én nem fogom megvárni, míg a telefon atomjaira hullik a gyártó hibájából, így megszabadultam tőle. Egyébként pont az olyan emberek miatt lehet félkész terméket kapni, mint amilyen te vagy. Mert te nem mondod azt, hogy "kérem milyen eljárás ez egy 200 ezres telefonnál? ". Hanem teszel rá egy undorító fóliat, amitől a színek is másképp látszanak, egy idő múlva elkezd fel pöndörödni, meg nem is úgy érzékeli az érintést, mint ahogyan kellene. Egyszóval igénytelen lesz. És ha az usernek így is jó, akkor a gyártó minek törekedjen arra, hogy jó minőségű terméket adjon ki a kezéből? Hiszen a veréb így is megveszi. Ha vissza vinné mindenki, akkor ne félj, nem merné ezt tenni az asus. Egyebkent nem kell sok ész hozzá, megmondom milyen sorendbe megy szarni annak, aki egy évnél tovább megtartja.
Első körben az akku fog meghalni a telefonban, mert ezt a sok rá töltést egy akku se tolerálja, hiába lithium. Aztán a kopások a dokkolásnál, hiszen minden ami mozog, surlódik, az kopik is. Ilyen tekintetben is jobb volt a padfone 1. Aztán ahogy oxidálódik a dokkoló érintkezője, egyre nehezebben veszi a dokkolás jeleit, gyakran látjátok majd azt az animációt, ami mutatja, hogy helyezd be a telefont. Ugyanis nem érzékeli majd. Amikor ezt tapasztalod, akkor majd meglátjuk, hogy marad-e ugyanekkora az arcod. Ja és nem egyenlőre, hanem egyelőre. A két szó teljesen mást jelent...
Mindig buh (z) eráljátok a telefonotokat. Ilyen rom olyan mod. Aztán csodálkoztok ha nem megy meg fagy - Takács Tomi
-
Gabbo
aktív tag
Üdv Mindenkinek!
Beszéltem ma az Asus magyarországi ügyfélszolgálatával. Megkérdeztem, hogy lehet e valamit tenni a Cordon ellen, ugyanis nem ők az egyetlen Asus szervizpartner! (Szervizlista itt)
Említettem az ügyfélszolgálatosnak, hogy a fórumon bőven olvasható negatív tapasztalat a Cordon ellen. Legnagyobb megdöbbenésemre elkérte a fórum címét, mert szeretne utánaolvasni.
Ha az összes rossz tapasztalattal rendelkező felhasználóval karöltve írunk egy panaszlevelet, akkor történik e valami kérdésemre azt válaszolta, hogy nem tudja, de próbáljuk meg.
Elképzelhető, hogy nem lesz változás, de szerintem egy levélírást megér. Leírni hányan adták el, meg se vették, vagy szenvednek a fent említett cég miatt.
A levélnek tartalmaznia kell a panaszos tulajdonosok nevét és a készülékek szériaszámát, hogy hiteles legyen.
Ha valakit érdekel a dolog, keressen itt, vagy privátban.
Nem fogok senkivel levelezgetni! Ha kell amit árulok, cserélek HÍVJ!!!
-
matteo_szg
őstag
Támogatom a kezdeményezést, de azon ne tessék megdöbbenni, hogy a kolléga épp nem tudta a topik nevét, helyét.
Folyamatosan beszélek erről az Ügyfélszolgálattal, néha userekre lebontva, ha épp tudok nevet, és pontosan tudjuk, hogy mi a helyzet.
A levél mindenképp tartalmazza a nevet és a készülék sorozatszámát. Aztán meglátjuk...
jupiiii
-
Gabbo
aktív tag
válasz matteo_szg #2815 üzenetére
Nem rossz értelemben döbbentem meg, hogy útbaigazítást kért , hisz sok sok fórum van. Jól esett, hogy nem veszi félvállról a dolgot.
Köszönöm a támogatást, az adatokat küld el privátba.Nem fogok senkivel levelezgetni! Ha kell amit árulok, cserélek HÍVJ!!!
-
Jaffa75
őstag
válasz takacstomik #2813 üzenetére
troll off please...
azt hogy én hogyan használom az rám tartozik - ez neked is szíved joga... de legyen már tényleg elég a flame-ből, köszönjük Emese...
Remélem megvan már az utódja a Padfone-nak, kérlek boldogítsd azon tulajdonosainak topicját, itt erre aránylag kevés az igény!
[ Szerkesztve ]
-
sztyubit
tag
Hogy ne csak rossz vélemény legyen itt hát gondoltam írok én is. Eddig meg vagyok elégedve a telóval! Gyors, szép képe van, aksi viszonylag jól bírja, anyaghasználatra sem rossz. Sajna az enyémnek a hangszórója is el kezdett recsegni pedig alig használtam :S Szervizeltetni szeretném de CORDON miat nem akarom annyira. Az üveg nálam is ki be ugrál és szerintem eddig azért nem sikerült megkarcolnom mert a Station belsejéről nem szedtem le az útmutató fóliát és így nem ér hozzá a fém részhez. Minden esetre meg venném még1x! Ismerőseim között nekem is van két olyan barátom aki csak a CORDON miatt nem veszik meg mert már pórul jártak vele!
-
takacstomik
csendes tag
-
senior tag
válasz takacstomik #2821 üzenetére
Nem az a baj hogy leírod a véleményed hanem az hogy milyen stílusban.
És elmondom neked hogy nekem is van fólia a tabon és a telefonon is ráadásul matt mert engem zavart hogy a tab rohadtul tükröződik meg tiszta maszat!A magyarázat olyan mint a segglyuk, mindenkinek van de senki nem kíváncsi a másikéra!!!
-
kasaf1
tag
válasz takacstomik #2821 üzenetére
Jelentem, 38 éves beteg gyerekként elégedett vagyok a készülékkel. Vettem rá fóliát, mert vigyázok rá. S3-ról váltottam, jó döntés volt.
-
BaziJoe00
tag
Kedves Kollégák!
Olvasgattam, hogy több embernek is problémája van mind a készülékkel mind a garanciát végző céggel. A kérdésem az hogy ez a hangszóró recsegés az típushiba illetve ha másik készüléket kellene választani ugyanebben a kategóriában melyiket tudnátok ajánlani?
Második kérdésem pedig, ha biztosítással veszem a készüléket akkor ugyanúgy a megbízott szerviz céghez kerül a készülék ha valami gond történik vagy azt mások intézik? -
Jaffa75
őstag
válasz BaziJoe00 #2824 üzenetére
Szia,
A garanciát végző céggel más márkákat használó (Sony, Motorola) tulajoknak is akadnak gondjaik, de van törekvés ezen változtatni...
Az első kérdésedre nem tudok választ adni, mert a recsegést én nem tapasztaltam.
A másodikra: igen, mert ez az egyetlen hazai garanciális szerviz...ha webshopon keresztül veszed van 8 napod indoklás nélkül elállni (visszaadni) a vásárlástól - ha hibás ennyi idő alatt kiderülhet.
-
-
Locutus
veterán
válasz BaziJoe00 #2824 üzenetére
A hangszóró recsegést nevezhetjük típushibának, igen.
Haverom most küldte be az övét, mert recseg, illetve poros a kamera. Nameg mert leejtette és berepedt az üveg
Meglátjuk mire mit reagálnak a szervizben. Mindenesetre töredelmesen leírt nekik mindent, reméljük a cordonnál is átlátják, hogy mi az amit garban kell javítsanak ebből.Az enyémnek viszont továbbra sincs semmi baja, így 6 hónap után se.
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
irakoczi
csendes tag
válasz BaziJoe00 #2826 üzenetére
Bocsi hogy közbe szólok, de ha jól értem akkor megrendelted a pf2-őt és 8 napon belül elálltál a vásárlástól. Most lefog telni a 30 nap és remélhetőleg visszakapod a pénzed.
Nekem sajnos 1 hónapos volt mikor elküldtem, és nem tudok róla semmit, mi van abban az esetben ha 30 napon belül még mindig nem tudok róla semmit? A T oldalán olvastam ha nem tudják megodlani 30 nap alatt akkor a szerződés felmondható, előfizetéssel együtt és akkor nem lesz kötbér.... De nekem nem vették át az üzletben a pf2-őt, hanem magamnak kellett elintéznem mindent, adtak papírt hogy mint kell. Ha nem érkezik meg 30 napon belül van lehetőségem a szerződét felmondani? -
kasaf1
tag
Tudtok valami megoldást arra, hogy szerviz nélkül hogyan tudnám a kameralencsét tisztítani? Tudom, hogy volt néhány hsz erről, de nem kristályosodott ki a dolog... Viszont kérdés lehet továbbá, hogy ha beadom a cordonhoz, akkor ott tünetileg kifújják, és továbbra is fog porosodni, vagy tesznek bele valami védelmet...
-
BaziJoe00
tag
válasz irakoczi #2828 üzenetére
Üdv, sajnos nem tudom hogy a te esetedben mi a teendő mivel én egy T-pontban adtam le és ők intézték a postázást a webshopnak, én 1430-as számot szoktam felhívni és ott érdeklődni hogy áll a telefon ügye, nekem nemrég azt mondták már visszapostázták a pénzt, de hát mivel "magyar postával" küldik azt is várhatom egy jó darabig...
-
b.joccc
csendes tag
T-nél kifutóba rakták a telefont! Mondjuk most nincs is készleten.
Sam Wave1 -> Sam S2 -> Lg G2 Black -> Sam S6 Gold
-
BaziJoe00
tag
válasz matteo_szg #2833 üzenetére
Remélem mert ilyen készüléket szeretnék ISMÉT venni ha az a jóságos felső hatalom is jóváhagyja!
-
irakoczi
csendes tag
válasz BaziJoe00 #2837 üzenetére
Természetesen szabad . Elsőnek is mégegyszer nem vagyok hajlandó durván 4 hetet várni, ha esetleg szervízbe kerül(akkor kell amikor nincs). Nagyon jó készülék, nekem a gyorsasága sokat számít, illetve a kijelző is jó, de én allergiás vagyok az ilyen hibákra. Évek óta androidot használok, de nemrég volt szerencsém egy Ipadhoz és teszett a rendszere illetve a gyorsasága, minősége, így megpróbálnék egy Iphone 5-öt, bár annak meg pici a kijelzője, de a leendő munkámban már jobb a kisebb telefon.
-
takacstomik
csendes tag
kasaf1(kvázi-tag)Tudtok valami megoldást arra, hogy szerviz nélkül hogyan tudnám a kameralencsét tisztítani? Tudom, hogy volt néhány hsz erről, de nem kristályosodott ki a dolog... Viszont kérdés lehet továbbá, hogy ha beadom a cordonhoz, akkor ott tünetileg kifújják, és továbbra is fog porosodni, vagy tesznek bele valami védelmet...
Nem értem. Akkor most elegedett vagy, vagy nem? Mert ha eltekintünk az önkarcosodástól, a kijelző mozgástól, a hangszórórecsegéstől, a porosodó kameralencsétől, az akku irgalmatlan melegedésétől, hogy senki nem forgalmaz hozzá semmit az országban, hogy a szervizelés olyan mint ukrajnában, hogy a galaxy s advance telefonomhoz jobb fülest adtak, ect, ect, akkor én is elegedett vagyok .
Mindig buh (z) eráljátok a telefonotokat. Ilyen rom olyan mod. Aztán csodálkoztok ha nem megy meg fagy - Takács Tomi
-
Locutus
veterán
válasz takacstomik #2839 üzenetére
Le kell szedni a telefon hátlapját. Simán leszedhető, csak két darab kétoldalas ragasztócsík is fogja a két szélén. Ezután szét kell szedni a kamera modult, és kipucolni, újra összerakni.
De vélhetően ez a szétszedés hagy annyi nyomot, hogy utána a garanciát már elutasíthatják, mert szétszedted...Amúgy a szervizben cserélik vastagabb kameralencsére, ami nem lötyög. De ez sem oldja meg a porosodást a tapasztlatok szerint. Azt csak a 3.5 jack dugózása oldja meg. Én rendeltem kínából 100 dugót, de valahol elkeverték persze postán, így csak 1-2 héten belül kapom meg...
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
atikó
őstag
Matteo tudod, hogy itthon hány darab kelt el?
Azért fogyogat szépen.
-
kris75
aktív tag
válasz Locutus #2840 üzenetére
A szerviz hogy tudja szétszedni úgy, hogy nincs rajta külsérelmi nyom?
Mennyi lesz az ára annak a bizonyos dugónak?Krs
Asus Maximus IX Formula - i6700k - Asus 2070 Strix - Asus mx25aq - Asus Strix Tactic Pro - Claw Dark -Asus Strix Dsp - PS4 Pro - G29 - Zenfone 3 - Zenwatch 2 -
-
atikó
őstag
válasz takacstomik #2839 üzenetére
én szétszedtem az enyémet, és elkel távolítani az aksit és a belső műanyag keretet, amiből kettő csavaron volt matrica és az akkun is van egy nagy, sajna meglátszik a szétszedés!
-
atikó
őstag
válasz matteo_szg #2844 üzenetére
az szép!
-
senior tag
válasz matteo_szg #2844 üzenetére
És ez a szám várakozásaitokon felül teljesített vagy nem???
Am a pf infinity miért nem jött mo-ra???
Gyíkok vagyunk az Asus szerint hozzá??A magyarázat olyan mint a segglyuk, mindenkinek van de senki nem kíváncsi a másikéra!!!
-
Bilux
veterán
Melyik hangszóró szokott recsegni?
A füles vagy a hátlapi?Ne feledd: amatőrök építették Noé bárkáját - profik a Titanicot!
-
pepetech
őstag
Sziasztok!
Látom sokan panaszkodtok a készülékre. Nem az első készülékem amit így lehúznak sajnos. Elöző készülékem egy Sony Xperia S volt amiért kb 1 hónapig kaptam a fejemre hogy de hülye voltam mert, hogy milyen rossz mindnek a kijelzője. Mondjuk igazuk is volt besárgult a kijelző... Lényeg T-mobilba beviszem telefont továbbküldték szervízre és kerek 4 nap múlva egy vadonat új készülék volt a kezemben. Emiatt nem is félek ha bármi baja lesz a kütyünek.
De íves huszár vágás!
Sokan panaszkodnak a recsegő hangszóróra. Eleinte nekem is recseget nagyon durván. Utána csináltam egy gyári beállítások visszaállítását és megszünt a recsegés. Illetve az AudioWizard segítségével még hangosabbá varázsoltam a telefonomat (mindig a játék-ra van állítva).
kijelző karcolódására pedig annyit mondok, hogy próbáljátok úgy kiszedni a stationból hogy nem tehenkedtek rá nagyon a teló hátuljára eléggé recés a teló hátlapja könnyen kiszedhető.
Negatívumja egyébként van a telefonnak... Még nem jött ki a 4.2 ...
De tényleg aki szeretne ilyen készüléket az ne másra hallgasson. Hanem magára. Garancia van. Ha szolgáltatóhoz viszed vissza (nekem még nem volt probléma) nem lesz problémád vele. Egyébként meg hivatalosan 15 munkanap a bevizsgálás ideje (kereskedelemben dolgozok) de azért a postázásokat is számítsátok bele nem mindig jön össze a 15 munkanap ami 3 hetet jelent. De ha olyan hibával viszed vissza amit a gyártó is beismert akkor úgy járhatsz mint én a Sony Xperia s-nél hogy pár nap alatt cserélik és boldog lehetsz .
A tomi gyereknek is szeretnék üzenni .
Attól hogy te megjósoltad hogy 1 év után szétesik az összes padfone 2 akkor először nézd meg az összes Sony ericcson xperia X8-at azok picit régebbiek és még mind hiba nélkül fut a mai napig . igaz szét vannak ütve mert már nem kímélik őket de még mindig látom az emberek kezébe. Ha az kibírta akkor nehogy már pont a padfone 2 essen szét . Vegyél Samsungot vagy Iphonet ügyis az a minőség a sok hipster számáraMaradok tisztelettel egy Android mániás Telefon huszár Egy Asus Padfone 2 társaságában
Apple MacBook AIR M2, Apple iPhone 14 Pro, Apple Watch Series 5 Nike GPS, Huawei Freebuds Pro
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen