- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Roland861010 #2867 üzenetére
Nem érted az egészet.
Kellékszavatosságra az köteles, akitől vetted, kiderült, hogy ez a telekom. Nem a szerviz. Tehát teljesen igaz amit leírtak, hogy a szerviz kellékszavatosságra nem köteles. Leadtad a forgalmazónak, ő köteles kellékszavatosságra, elküldi a szerviznek. A "hátha ott más lesz a vélemény" nem arra vonatkozik, hogy hibás-e a készülék, hanem arra, hogy ki felel érte.
Ha nem javítható, akkor a forgalmazó (telekom) felé élhetsz a javításon kívüli egyéb kellékszavatossági jogokkal, a szerviz felé nem. Teljesen igazuk van abban, amit leírtak.
A fosozást pedig fejezd be, ez egy szakmai fórum.
Új hozzászólás Aktív témák
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- LEGO klub
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ukrajnai háború
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...