- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Malory
tag
igaz, annyival egészíteném ki, hogy 3G-ből van sokmillió és simából kevésmillió eladva...és 3Gs ből is kevés millió lesz eladva (de millió
Ha lehetőségem lesz, lecserélem jelenlegi 3G-m, mert számomra pont azokon változtattak, amikre igény lett volna. Egy dolgot hiányolok csak AMOLED kijelző... nagyon sajnálom, hogy nem került bele. Nem a fényerő vagy színek vagy kinézet miatt, hanem az alacsonyabb fogyasztás.
A lelke ennek a telefonnak az akku... amit nagyon gyorsan elszáll és pl.: a 3G ki be kapcsolása óriási megtakarítást eredményez, természetesen Bluetooth off és push notification off... Ezért ami fájó pont, hogy a 3G-kikapcsolásához, még mindig 3 lépés kell Setings-> general-> Network-> ONOFF
-
eami
addikt
sajnos ez nem egészen így van ha jól tudom ha a játékfejlesztő minél szebb/jobb grafikával akar előállni akkor egy idő után két lehetősége van: optimalizálja vagy adott grafikus gyorsító képességeit kihasználva kreálja meg a vizuális környezetet. Szerencsére mobiloknál még nincs akkora nagy különbség. De elég ha csak megnézel egy PC-s játékot, ami sok esetben grafikailag nem is nagy durranás, pusztán azért kell neki mondjuk directx18(!sic) és az azt támogató kártyák, mert úgy egyszerűbb volt megírni.
ps.: javítsatok ki nyugodtan, biztos van aki jobban ért ehhez a témához
-
Karma
félisten
Játékot egy konkrét OpenGL ES API-hoz írnak. Ha a régi és az új iPhone-t együtt célozzák meg (cserébe maradnak az egyszerű grafikánál, fix pipeline-nál), akkor OpenGL ES 1.1-et, ha csak az újat (bevetve vertex és pixel shadereket például), akkor OpenGL ES 2.0-át használnak.
Az OpenGL API feladata, hogy a tényleges hardverimplementációt elrejtse a programozó elöl. Az, hogy a PowerVR xCsillió verziója mit tud, mikor melyik regiszterét milyen időzítéssel mire kell állítani, nem jelenik meg magas szinten.
A 3GS-ek száma meg csak nőni fog Kidobnak egy-két ütős grafikájú játékot, biztosan sokan már csak azért is venni fognak. (Nem nálunk, nyilván.)
“All nothings are not equal.”