Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz b. #522 üzenetére

    Az Rt egy optimalizálható effekt pontosan. nagyon sok múlik, hogy az alapoktól beépítik e majd a játékokban és a grafikus motor és a fejlesztői környezet már alapvető szinten támaszkodni fog rá. 2 évtizede tudod mivel játszottunk?[link]

    Nagyon jó a hasonlat. Mikor kijött a 3Dfx Voodoo, mindenki oda meg vissza volt a 3D gyorsítókártyák új korszakától. A PC Guru jött azzal, hogy "állandó 60 FPS". Megvettem a kártyát... És egy évig nagyjából tech demókat tudtam mutogatni a haveroknak. Kevés játékhoz jött ki 3Dfx patch, de sok közülük inkább ártott, mint használt, a Tomb Raider patch esetén például simán 10 FPS körülre esett le a játék 3Dfx-en. Szép volt, szép volt, de lassú.

    Na az RT is ilyen dolog.

    Ha te tech demóért akarsz kifizetni egy horror összeget, hát hajrá.

    De szerintem az átlag felhasználó majd akkor foglalkozzon vele, ha valóban hasznos lesz a számára...

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák