- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
A tesztet köszönjük szépen!
Sajnos a konklúzió felemás, drága, de gyors. Verseny annyira nincs így, ez is csak egy méregdrága csúcskártya lett, kár, hogy az AMD nem ment bele árversenybe (persze ahhoz olcsón gyártható kártya kellene, ez pedig a 7nm-es és HBM2-vel minden, csak nem az...)...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Cobra652 #242 üzenetére
Ott a techpowerup teszt. Kissé szerteágazóbb mint egy teszt ami elavult gcn-nek kedvező játékokat mutogat csak azt is cpulimitben, ugye...
Nem azért a 20 fillérért, de a TPU tesztben például a Far Cry 5 alatt jobban teljesített a Radeon VII, mint itt. A TPU tesztben szereplő, de itt nem tesztelt játékok között csupa "vadonatújat" látok, mint például a The Witcher 3 Wild Hunt (2015), a GTAV (2015) vagy a Wolfenstein II: The New Collosus (2017), de hogy a vadonatújakat is említsem, a Darksiders 3 is ott van, ami tavalyi ugyan, de csak Dx11-es.
Szóval izé, hogy szerteágazóbb, azt nem vitatom el, de az az érv, hogy itt "elavult" játékokal tesztelték volna, minimum megmosolyogtató...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Habib[HUN] #431 üzenetére
Lehet újdonságot mondok, de pont nemrég volt hír, hogy a GeForce videókártyák is megkapják az Adaptive-Sync (olvasd: Freesync) támogatást. Tehát especiel pont ez semmilyen szinten nem befolyásolhatja a döntést...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz enginev3.0 #450 üzenetére
Feltehetően a HBM és 7nm miatt a Radeon VII irgalmatlan magas gyártási árral bír. Tehát a felsőházban nem tudnak árversenyt csinálni. Az alsó házban meg egyszerűen nincs versenyképes opciójuk. Ha rémlik anno a Vega 56 teszteknél jött ki, hogy az RX 580 és a Vega 56 között cirka 30-50% teljesítménykülönbség van, ami hatalmas szakadék...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Önmagában a HBM memóriachip lehet, hogy nem sokkal drágább, mint a GDDR6(X), de kell mellé az Interposer és egy extra gyártási folyamat (ahol ugye az Interposerre felhelyezik a GPU-t és a HBM modulokat).
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Bismarck24 #468 üzenetére
Amennyire én tudom, jelenleg nincs tervben senki részéről custom Radeon VII verzió. Az AMD nem tiltja a dolgot, de legalábbis több kártyagyártó is jelezte, hogy nem terveznek custom Radeon VII kártyákat egyenlőre...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz t72killer #518 üzenetére
A Tom's Hardware-en is van. A Hexus.net-en meg az Anandtech-en viszont nincs például.
Én csak arra szándékoztam rámutatni, hogy szerintem ezeket az összesítő táblázatokat kicsit többre tartjátok, mint kellene. Ha valaki Battlefield játékokkal játszik főleg, akkor miért érdekli a Civ6 vagy a The Witcher 3 esetében melyik kártya a jobb?
Nyilván az érdekli, hogy a Battlefieldek alatt melyik teljesít jobban. Vagy gondolod, hogy legyint, és vesz egy olyan kártyát, ami BF alatt lassabb, de majd elmondhatja, hogy bezzeg a Civ6 alatt mennyivel jobban teljesít - miközben nem is játszik azzal a játékkal?[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Az Rt egy optimalizálható effekt pontosan. nagyon sok múlik, hogy az alapoktól beépítik e majd a játékokban és a grafikus motor és a fejlesztői környezet már alapvető szinten támaszkodni fog rá. 2 évtizede tudod mivel játszottunk?[link]
Nagyon jó a hasonlat. Mikor kijött a 3Dfx Voodoo, mindenki oda meg vissza volt a 3D gyorsítókártyák új korszakától. A PC Guru jött azzal, hogy "állandó 60 FPS". Megvettem a kártyát... És egy évig nagyjából tech demókat tudtam mutogatni a haveroknak. Kevés játékhoz jött ki 3Dfx patch, de sok közülük inkább ártott, mint használt, a Tomb Raider patch esetén például simán 10 FPS körülre esett le a játék 3Dfx-en. Szép volt, szép volt, de lassú.
Na az RT is ilyen dolog.
Ha te tech demóért akarsz kifizetni egy horror összeget, hát hajrá.
De szerintem az átlag felhasználó majd akkor foglalkozzon vele, ha valóban hasznos lesz a számára...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Ha külön lenne RT kártya, akkor szerintem úgy járnának, mint a Physx kártyákkal: a kutya sem venné őket.
Minden technológiai újítás rákfenéje a támogatottság. A Physx is tök jó dolog volt a maga idejében, csak drága és pár játékban adott néhány új effektet. Ez a rossz párosítás.
Hajdan a 3Dfx Voodoo direkt különálló 3D gyorsítókártya volt a "rendes" 2D-s VGA kártya mellé. Mégis többé-kevésbé sikeres tudott lenni, mert 1-1,5 év után elkezdett jelentős támogatottságot élvezni. Akkoriban még előnynek is tartották, hogy különálló kártya, mert az egész gépedet lecserélhetted, a gyorsítókártya pedig mehetett tovább az új gépbe.
Ehhez viszont az kell, hogy látványos és általánosan kihasznált előnye legyen. Na ez az, ahol hibádzik a dolog, mert RT-ben egyszerűen a ma nyújtható teljesítmény real-time feldolgozás esetében nagyjából pár extra effektre korlátozódik. A komplett grafikát kellene RT csinálni, az lenne a nagy dobás. De ahhoz meg az egy kártyába zsúfolható teljesítmény kevés.
Mondjuk még az AMD fejesek is egyetértenek abban, hogy az RT a jövő.
Szerintem ha 15-20 évre visszanézünk, mindig ez volt a konszenzus, hogy hát a Ray-Tracing lesz a számítógépes játékokban a 3D grafika jövője. A probléma annyi, hogy nem kerültünk sokkal közelebb hozzá az elmúlt évtizedekben sem...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Path of Exile (ARPG)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Építő/felújító topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- MSI GTX 1660 ti armor oc
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
- Rog 4070 Ti //KERESEM!!//
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest