Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sb

    veterán

    válasz b. #472 üzenetére

    RT-nél nem ez a gond, hogy mikor hova fejlesztik. Kegyetlen erőforrásigényes és pont.
    Ez nem optimalizáció kérdése, épp ez a lényege: hogy pontosan leképzed az egész jelenetet fény-árnyék szempontból. Ez egy brut-force megoldás ha úgy tetszik.

    A lényeg, hogy olcsó soha nem lesz.
    Jelenleg csak kiegészítő effekt, de nyilván így is marad még 1-2 évtizedig vélhetően. Ami egyfelől lassít önmagában hiszen megmarad a raszteres alap. De mégis gyorsabb így mint full RT-vel dolgozni és kidobni az utóbbi 15-20 évben ismert raszterizálást teljes egészében.

    Nekem amúgy az a gondom vele, hogy relatíve kevés amit látványban dob. Fürdőszoba-jelenetben nyilván, bár ott sem feltétlen ezen múlik a játékélmény, hogy minden atompontosan tükröződik és mindenen korrektül törik a fény.
    Összhatásban viszont ha jó akkor átlendíthet a mesterséges "uncanny valley" szerű érzésen. De ezzel meg az a gondom, hogy sokszor még nem realtime rt-nél is kilóg a lóláb. Lásd filmes cgi-k. Szóval ezt nem nagyon látom bele a következő évekre. Addig meg pár spec esetben kérdéses előny baromi nagy overheaddel.

Új hozzászólás Aktív témák