Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cancer

    senior tag

    válasz <Adamsky> #352 üzenetére

    Jaja, a válasszal kapcsolatban. A hibáról tudnak, igyekeznek mihamarabb megoldani a problémát valamelyik jövőbeli frissítéssel...

    Jogos amiket írsz, viszont valószínűsítem, hogy komolyabb eredményt csak jelentős médiatámogatottsággal lehetne elérni. Pl, hogy netes "szaklapok" a leírásba és az értékelésbe beleírják, hogy gyerekek ez bizony így önmagában egy elég nagy szar... Most 1-1 user suport levele megkapja a sablon copy-paste választ, oszt már úgyis el van adva a termék. Profit a zsebben. De amíg az elsődleges tesztelők, mint itt amiket én is olvastam nem nyomatékosítják, hogy bizony ez a széria hibás, addig kevés eredmény várható. Mert pl nem vettem volna ilyet, ha tudom ezt. :(

    Azt lehet tenni, hogy az új vásárlók (itt) felteszik, hogy milyen s/N rev számmal vették az órát. És akinél jó, de nincs szoftveres változás, már lehet menni a bíróságra reklamálni!

    Lurdy, xiaomi bolt.

    xhege

    Igen, egyelőre sajnos ez így van. Én is örülnék, ha lenne legalább 8-10 slot, amelyekben az órán lehetne feltöltögetni, cserélgetni az óralapokat.

    Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit...

Új hozzászólás Aktív témák