- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Poco F5 Pro - nem csak álcázásban jó
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
it Könnyűsúlyú AI-megoldással újított a Microsoft, hogy költséghatékony opciókat kínálva még szélesebb ügyfélbázist építsen ki. Eközben az AI és az adatközpontok miatt óriási lesz a kereslet a földgázra.
-
Mégis megjelenik Switch-re a Deliver Us the Moon
gp Közel négy évvel a hibrid konzolora szánt változat elkaszálása után a készítők úgy döntöttek, hogy mégis megjelenik a Switch verzió.
-
Bemutatta fizikai szintű, GDDR7-es implementációját a Rambus
ph A vállalat szerint a friss fejlesztésük 48 Gbps-os tempót is lehetővé tesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fabianus
tag
válasz thomikaf1 #38 üzenetére
Ma annak éri meg az elektromos autó, aki relatíve sokat használja, városias környezetben, és gyakran ki tudja használni az ingyenes parkolás lehetőségét. Ehhez jönnek olyanok, hogy töltési lehetőség otthon, vagy munkahelyen, esetleg a kedvelt bevásárlóhelyeken.
Ez tipikusan Budapest és az agglomeráció ingázói. Jellemzően második autóként ebből a körből veszik a használt Leaf, Zoe, Ion, Smart és hasonló autókat. Ez a verzió ma is teljesen racionális lehet.
A megtérülést egyénileg lehet számolni. Nagyon szórhat. Lehet, hogy ingyen töltöd, lehet, hogy nem, lehet, hogy a a havi benzinpénz összegét tisztán hozza a parkolási díjon megfogott pénz, lehet, hogy semmit.
Én elgondolkodtam elektromos autón, de nekem egyelőre nem éri meg. Számold ki magadnak, ha opció.
Amúgy minden úgy terjed el, hogy először keveseknek éri meg.
A cikkben szereplő Audi meg a hasonló árkategória szerintem a legkevésbé sem a megéri vagy megtérül kérdésről szól.