Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tovgab

    aktív tag

    válasz INGJOKE #3 üzenetére

    Valóban nem KELL 90-100-zal menni pályán, csak nagyon ajánlott, ha nem szeretnél drasztikus hatótávcsökkenéssel számolni. Pont Handras videóiban mondja el minden elektromos autót használó vendég, hogy pályán mindenkinek a 100-110-es tampót javasolják. Talán csak Mr. Nehézláb nem tartja ezt be. :C
    De van is konkrét mérés róla: az e-tron-ba 95 kWh-s aksi került, melynek nettó teljesítménye 83,6 kWh. Pályatempó (120-130 km/h) mellett pedig kb. 30,5 kWh/100km a fogyasztása, tehát kb. 274km a hatótáv. Az már azért elég húzós csökkenés a majdnem 400-hoz képest. :Y
    Az előző kommentelő szerintem arra akart utalni, hogy vesz egy ilyen autót ~30 misiért és még mindig kompromisszumot kell kötnie ha pályán szeretne HALADNI. Ettól függetlenül ez egy szuper járgány, majdcsak egyre elérhetőbb árú modellek követik, egyre több márkától és akkor az átlagember is vehet egyet...

    O+ 5T ► Samsung Note 9 ► Huawei Mate 20 Pro ► Xiaomi MI 9 SE ► O+ 7 Pro ► O+ 8 Pro ► Poco F4 GT ► iPhone 13 Pro Max ► iPhone 15 Pro

  • válasz INGJOKE #3 üzenetére

    Nyilván 130-cal szabad menni, sőt a fogyasztás is sokkal kedvezőbb olyan sebességnél is mint egy benzines/dízel autónál, csak épp a hatótáv csökken drasztikusan. És egy elektromos autóval nem 5 perc a tankolás a kúton. Legalábbis egyelőre. Ezért van az, h az autópályán "vánszorognak" az elektromos autók a külső sávban. Legalábbis a legtöbb.
    Követem András YT csatornáját, nagyjából képben vagyok.

    tovgab: Pontosan! :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák