Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • axioma

    veterán

    válasz hroberto #166 üzenetére

    Bocs, azt altalaban irtam, hogy a fustosok burzsujoznak. Neked az a kerdes volt, hogy hanyan engedhetik meg maguknak a 4M-s kocsit, a hibrid helyett valami 3 literes vacakkal dugoznak napi 2 orat. Nalam az a nemnormalis, igazad van, arrol le akarom beszelni a tomegeket.

  • Core2duo6600

    veterán

    válasz hroberto #166 üzenetére

    Annyit jegyeztünk meg, hogy akik az aglomerációból járnak be, zömében kertes házban laknak, lévén olyan az aglomeráció telepüseinek a szerkezete, így aki onnan jár be Bp re kocsival dolgózni, ezt meg tudná oldani elektromos autóval, és még sprórolna is a benzineshez képest.

    Vannak-e hátrányai az elektromos autónak?

    Igen vannak, de ez akkor jön ki, amikor hoszabb útra indulna az ember a hatótávon kivülre, ami a hétköznapokhoz képest elenyésző alkalom.
    A hétköznapi sprólás miatt / mellett (otthon töltve ) is megtakarítunk annyit, hogy bevállaljuk a nyaralás alkalmával a valamivel hoszabb menetidőt.
    Ha egyébként elférnénk az elektromos autóban.

    Csökken télen valamelyest a hatótáv, de a hőszívattyus fűtés miatt nem drámai mértékben.

    Most jöhetne a kifogás, hogy hát 5 ember nem fér be, pl. az i3 ba, ez igaz, de 5 embernek a 800 km es útón még egy luxusautó is kényelmetlen, sőt igazából mindenkinek, az ilyen nagy távokra a repülő való.

    A legtöbb autóban a hátsó középső hely, az szükségmegoldás, igazán kényelmesnek nem mondanám, se egy focusban, és talán még egy mondeoban sem.

    (#163) MrPetya19
    A kinti és a belső hömérséket függvénye, de az utastér szintentartása 1-1,5 kw óránként

    (#170) troviko
    A gond, hogy a kormányzat igérgeti , hogy átjárhatóvá teszik az országot, nos az igért töltőkből (villámtöltökből) eddig 0 db készült el, amik vannak mind magánberuházások
    Viszont emiatt a nagy töltőhálózat üzemeltetők,
    nem mernek nekivágni, mert bizonytalan, hogy mi lesz, és így nem fektetnek be.

    Jobban tette volna a kormányzat, ha nem mondanak semmit, és nem igérgetnek semmit,
    és akkor talán már készen lenne a töltőhálózat (országos villámtöltő) üzleti alapon.
    Az elektromos autósok nem várnak el ingyenes töltési lehetőséget, pláne nem villámtöltőn.

    Az hogy a célállomáson néhány helyen ingyenes marad üzlet étterem, az az adott vállalkozás döntése, hogy akar - e töltési szolgáltatást nyujtani a vendégeinek, vásárlóinak.

    (#173) thebear007
    Az i3 -nál mindegyikben benne van a hőszivattyús fűtés ?

    Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430

Új hozzászólás Aktív témák