- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- iPhone topik
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Fotók, videók mobillal
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
ph Egy tesztelő több száz processzorral elemezte a helyzetet, és a legdrágább komponensekkel nagyon siralmas a helyzet.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
Új hozzászólás Aktív témák
-
axioma
veterán
válasz hroberto #166 üzenetére
Bocs, azt altalaban irtam, hogy a fustosok burzsujoznak. Neked az a kerdes volt, hogy hanyan engedhetik meg maguknak a 4M-s kocsit, a hibrid helyett valami 3 literes vacakkal dugoznak napi 2 orat. Nalam az a nemnormalis, igazad van, arrol le akarom beszelni a tomegeket.
-
Core2duo6600
veterán
válasz hroberto #166 üzenetére
Annyit jegyeztünk meg, hogy akik az aglomerációból járnak be, zömében kertes házban laknak, lévén olyan az aglomeráció telepüseinek a szerkezete, így aki onnan jár be Bp re kocsival dolgózni, ezt meg tudná oldani elektromos autóval, és még sprórolna is a benzineshez képest.
Vannak-e hátrányai az elektromos autónak?
Igen vannak, de ez akkor jön ki, amikor hoszabb útra indulna az ember a hatótávon kivülre, ami a hétköznapokhoz képest elenyésző alkalom.
A hétköznapi sprólás miatt / mellett (otthon töltve ) is megtakarítunk annyit, hogy bevállaljuk a nyaralás alkalmával a valamivel hoszabb menetidőt.
Ha egyébként elférnénk az elektromos autóban.Csökken télen valamelyest a hatótáv, de a hőszívattyus fűtés miatt nem drámai mértékben.
Most jöhetne a kifogás, hogy hát 5 ember nem fér be, pl. az i3 ba, ez igaz, de 5 embernek a 800 km es útón még egy luxusautó is kényelmetlen, sőt igazából mindenkinek, az ilyen nagy távokra a repülő való.
A legtöbb autóban a hátsó középső hely, az szükségmegoldás, igazán kényelmesnek nem mondanám, se egy focusban, és talán még egy mondeoban sem.
(#163) MrPetya19
A kinti és a belső hömérséket függvénye, de az utastér szintentartása 1-1,5 kw óránként(#170) troviko
A gond, hogy a kormányzat igérgeti , hogy átjárhatóvá teszik az országot, nos az igért töltőkből (villámtöltökből) eddig 0 db készült el, amik vannak mind magánberuházások
Viszont emiatt a nagy töltőhálózat üzemeltetők,
nem mernek nekivágni, mert bizonytalan, hogy mi lesz, és így nem fektetnek be.Jobban tette volna a kormányzat, ha nem mondanak semmit, és nem igérgetnek semmit,
és akkor talán már készen lenne a töltőhálózat (országos villámtöltő) üzleti alapon.
Az elektromos autósok nem várnak el ingyenes töltési lehetőséget, pláne nem villámtöltőn.Az hogy a célállomáson néhány helyen ingyenes marad üzlet étterem, az az adott vállalkozás döntése, hogy akar - e töltési szolgáltatást nyujtani a vendégeinek, vásárlóinak.
(#173) thebear007
Az i3 -nál mindegyikben benne van a hőszivattyús fűtés ?Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
Új hozzászólás Aktív témák
- Androidos tablet topic
- Call of Duty: Mobile
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- TCL LCD és LED TV-k
- BestBuy topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- nVidia tulajok OFF topikja
- Politika
- További aktív témák...