- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- MG4 menetpróba
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Noukoum
veterán
válasz moleculez #56 üzenetére
Mondanám hogy hazudik, de amennyi ember olyan pozícióban dolgozik ebben az országban amire totál alkalmatlan még igaz is lehet.
#57Squirrel
Szerintem elbeszéltek egymás mellett.
Persze nyilván.Ő non stop írja a hülyeséget, én meg kijavítom. Ez nekem nem az elbeszlélés egymás mellett kategória.
Igenis k.ra megvan az esélye, hogy mindenki egyszerre kezdjen tölteni.
Meg annak is megvan az esélye hogy Magyarországon minden lakott házban egy valaki tölti a telefonját ugyanabban a másodpercben. Ja hogy ilyen valószínűleg nem volt az elmúlt 10 évben? Miért kell erőltetni ezeket az idióta esélyeket? Arra is nagy az esély hogy kimész és elütnek, még sem gondolkodsz azon hogy ez mekkora probléma...akkor azért az a pillanatnyi terhelés igencsak meg fogja izzasztani a rendszert.
Igen megfogja izzaztani a rendszert, majd. Mert mondjuk akkora már meglesz a kellő infrastruktúra tehát nem lesz gond. Vagy mi fogja megizzasztani a rendszert? Az a 12ezer villanyautó ami jelenleg magyarországon forgalomban van?Az ilyenkor kikebabszottul mindegy, hogy 20, 40 vagy 75 kWh-t akarnak az emberek tölteni.
Tisztában vagytok amúgy azzal a kurv@ kWh-tal? Az átlag autós magyarországon átlagban napi 45km-t se tesz meg. Ez nagyon maximum átlag 7-8 kWh. Akkor mi a francért írtok itt 75 meg 40 kWh-t? Hm? Hogyan töltesz vissza többet mint amennyit elfogyasztol? Túltöltöd az aksit?de fogadd már el, hogy igenis vannak hárányai a dolognak és vannak emberek, akik emiatt nem fognak vagy jelenleg nem akarnak EV-t venni.
És mikor láttad tőlem hogy nem fogadom el? Kérem az idézetet vagy linket. Mert én olyat sose mondtam hogy aki nem EV-t használ vagy aki most nem EV-t vesz az idióta.
Otthoni fizetések és árak mellett meg nem sok embernek fér bele, hogy vegyen egy 2. autót.
Ezzel mindenki tisztában van. Ellenben ahol van második autó ott nem mindegy hogy benzin/dízel temetővel jár az asszony (vagy férj) vagy egy villanyossal.Az egyik hozzászólásodban pont te írtad, hogy mennyire nem jó, ha valaki elvakult fosszilis
vagy ellenkezőleg elvakult elektromos autó hívő. Úgy néz ki, pont az utóbbi csoportba tartozol.
Akkor ezt indokold már meg légy szíves. Hallgatlak, bár nagyon meglepődnék ha tudnál bármely értelmes dolgot felhozni. Mert én nem szoktam baromságokat írni hanem maximum tényeket és ritkán a saját véleményemet. A kettőt sosem keverem. Úgyhogy nagyon kíváncsi vagyok miért vagyok én elvakult villany hívő.Sajnos a világot nem lehet egyik évről a másikra átállítani elektromos közlekedésre, törekedni kell rá, hogy kevésbé szennyezzük a világunkat, de a jelenlegi rendelkezésre álló technika ezt azért még behatárolja.
Pontosan. Aki viszont tud az váltson. Én csak tényeket mondok el amikor a környezeti terhelésről vagy árakról beszélek. Nem látom hol a probléma. Vagy legyek kussba mert a sok dízelhívő (akik a valódi hívők) azt a sok baromságot hangoztatják amit? Hadd ne kezdjem el sorolni..Én szurkolok Elon Musknak és a hasonló embereknek azért, de elfogadom, ha valaki a jelenlegi helyzetben nem akar EV-t venni. Mondjuk azt nem értem meg, ha csak az a kifogás, hogy nem hörög, ha a gázra lép
Mert én nem fogadom el? Ezt mégis honnan veszed de tényleg? Idézd már le bárhonnan hogy én azt írom hogy rohadjon meg az összes társasházas, akkor is villannyal kell mennie. Vagy rohadjon meg az összes nagytávokat menő személy mert akkor is villannyal kell mennie. Vagy rohadjon meg az összes ember aki külföldre jár dolgozni és 1 milliója van autóra, akkor is villanyt vegyen. Én ilyet soha nem írtam, mert nem így gondolom. Továbbra is egy hatalmas kérdőjel mi alapján mondod azt amit.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Somatom
veterán
válasz moleculez #114 üzenetére
Sztem az az Y. Guglizz rá a Tesla X 7 seats képtalálataira! Úgy látom, hogy van 6 és 7 üléses konfig, de az egyikből nem lehet másikat csinálni. A középső sorban látok lehetőséget a hosszirányú eltolásra, de sztem az csak a hátsó sorba beszállást segíti. A csomagtartó a középső és a hátsó sor támláinak előrehajtásával bővíthető. A csapott hátrész miatt a hátsó sorban nem csak a lábtér, hanem a fejtér is szűkös.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Milyen processzort vegyek?
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- OLED TV topic
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...