Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Noukoum

    veterán

    válasz moleculez #56 üzenetére

    Mondanám hogy hazudik, de amennyi ember olyan pozícióban dolgozik ebben az országban amire totál alkalmatlan még igaz is lehet.

    #57Squirrel
    Szerintem elbeszéltek egymás mellett.
    Persze nyilván.Ő non stop írja a hülyeséget, én meg kijavítom. Ez nekem nem az elbeszlélés egymás mellett kategória.
    Igenis k.ra megvan az esélye, hogy mindenki egyszerre kezdjen tölteni.
    Meg annak is megvan az esélye hogy Magyarországon minden lakott házban egy valaki tölti a telefonját ugyanabban a másodpercben. Ja hogy ilyen valószínűleg nem volt az elmúlt 10 évben? Miért kell erőltetni ezeket az idióta esélyeket? Arra is nagy az esély hogy kimész és elütnek, még sem gondolkodsz azon hogy ez mekkora probléma...

    akkor azért az a pillanatnyi terhelés igencsak meg fogja izzasztani a rendszert.
    Igen megfogja izzaztani a rendszert, majd. Mert mondjuk akkora már meglesz a kellő infrastruktúra tehát nem lesz gond. Vagy mi fogja megizzasztani a rendszert? Az a 12ezer villanyautó ami jelenleg magyarországon forgalomban van?

    Az ilyenkor kikebabszottul mindegy, hogy 20, 40 vagy 75 kWh-t akarnak az emberek tölteni.
    Tisztában vagytok amúgy azzal a kurv@ kWh-tal? Az átlag autós magyarországon átlagban napi 45km-t se tesz meg. Ez nagyon maximum átlag 7-8 kWh. Akkor mi a francért írtok itt 75 meg 40 kWh-t? Hm? Hogyan töltesz vissza többet mint amennyit elfogyasztol? Túltöltöd az aksit?

    de fogadd már el, hogy igenis vannak hárányai a dolognak és vannak emberek, akik emiatt nem fognak vagy jelenleg nem akarnak EV-t venni.
    És mikor láttad tőlem hogy nem fogadom el? Kérem az idézetet vagy linket. Mert én olyat sose mondtam hogy aki nem EV-t használ vagy aki most nem EV-t vesz az idióta.

    Otthoni fizetések és árak mellett meg nem sok embernek fér bele, hogy vegyen egy 2. autót.
    Ezzel mindenki tisztában van. Ellenben ahol van második autó ott nem mindegy hogy benzin/dízel temetővel jár az asszony (vagy férj) vagy egy villanyossal.

    Az egyik hozzászólásodban pont te írtad, hogy mennyire nem jó, ha valaki elvakult fosszilis
    vagy ellenkezőleg elvakult elektromos autó hívő. Úgy néz ki, pont az utóbbi csoportba tartozol.
    Akkor ezt indokold már meg légy szíves. Hallgatlak, bár nagyon meglepődnék ha tudnál bármely értelmes dolgot felhozni. Mert én nem szoktam baromságokat írni hanem maximum tényeket és ritkán a saját véleményemet. A kettőt sosem keverem. Úgyhogy nagyon kíváncsi vagyok miért vagyok én elvakult villany hívő.

    Sajnos a világot nem lehet egyik évről a másikra átállítani elektromos közlekedésre, törekedni kell rá, hogy kevésbé szennyezzük a világunkat, de a jelenlegi rendelkezésre álló technika ezt azért még behatárolja.
    Pontosan. Aki viszont tud az váltson. Én csak tényeket mondok el amikor a környezeti terhelésről vagy árakról beszélek. Nem látom hol a probléma. Vagy legyek kussba mert a sok dízelhívő (akik a valódi hívők) azt a sok baromságot hangoztatják amit? Hadd ne kezdjem el sorolni..

    Én szurkolok Elon Musknak és a hasonló embereknek azért, de elfogadom, ha valaki a jelenlegi helyzetben nem akar EV-t venni. Mondjuk azt nem értem meg, ha csak az a kifogás, hogy nem hörög, ha a gázra lép

    Mert én nem fogadom el? Ezt mégis honnan veszed de tényleg? Idézd már le bárhonnan hogy én azt írom hogy rohadjon meg az összes társasházas, akkor is villannyal kell mennie. Vagy rohadjon meg az összes nagytávokat menő személy mert akkor is villannyal kell mennie. Vagy rohadjon meg az összes ember aki külföldre jár dolgozni és 1 milliója van autóra, akkor is villanyt vegyen. Én ilyet soha nem írtam, mert nem így gondolom. Továbbra is egy hatalmas kérdőjel mi alapján mondod azt amit.

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • Somatom

    veterán

    válasz moleculez #114 üzenetére

    Sztem az az Y. Guglizz rá a Tesla X 7 seats képtalálataira! Úgy látom, hogy van 6 és 7 üléses konfig, de az egyikből nem lehet másikat csinálni. A középső sorban látok lehetőséget a hosszirányú eltolásra, de sztem az csak a hátsó sorba beszállást segíti. A csomagtartó a középső és a hátsó sor támláinak előrehajtásával bővíthető. A csapott hátrész miatt a hátsó sorban nem csak a lábtér, hanem a fejtér is szűkös.

    Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

  • Noukoum

    veterán

    válasz moleculez #114 üzenetére

    De pontosan az. A model Y és a model S is olyan. A model X a valódi 7 űléses. Model 3 5 üléses.

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • Somatom

    veterán

    válasz moleculez #119 üzenetére

    No, igen. Biztos nagy élmény lehet, amikor az emberre rácsukják a ferde üveget, oszt bambul hátrafelé. Olyan érzés lehet, mintha egy B17 -es faroklövésze lenne az utas. :)
    Kép.

    Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

Új hozzászólás Aktív témák