Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Noukoum

    veterán

    Én szeretem ezeket a cikkeket, csak a magyar autós társadalom olyan e-autózással kapcsolatban hiteltelen helyekről szedi az információit mint barna, kopasz, pista, Tc. A média nagy úr, és mindig szomorúan látom hogy sokak mások véleményét mennyire szentnek veszik. Persze a saját érdek is benne van nyilván (motorhang, a közös utálat összetart stb.)
    Szóval nem meglepő ha az ember nincs tisztában a valós környezetterhelési értékekkel akkor neki a villanyautók ellenszenvesek (ami abszolút marhaság, mert ha környezet szempontjából nem lenne komoly javulás akkor is ott lenne a városi levegő).

    Model Y-ra rátérve. Egy picit nagyobb model 3. Simán jó vétel, de nem itthon szvsz. Annyira drágák eu-ban de főleg itthon a teslák hogy nem éri meg a több millió felárat. Ha valaki megnézi az alap model 3 itthoni árát kb szomorú lesz. És az Y még ennél is több lesz. De ugye ha nincs konkurencia akkor annyi amennyi.

    Amiről meg nem sokan beszélnek hogy az Y-nak kisebb a hatótávja mint a model 3-nak, nem is kicsivel. Ennyit számít a fogyasztás.

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • Noukoum

    veterán

    válasz #24536576 #2 üzenetére

    Ezzel a kommentel elmondtál mindent magadról.

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • Noukoum

    veterán

    válasz M5Norbi #4 üzenetére

    Azok akik habzó szájjal hangosan mondanak marhaságokat, teljesen beszűkülten és olyan stílusban. Na azok megérdemlik a magyar proli jelzőt vagy proli gondolkodást / viselkedést. Bár nem tudom miért kell a szavakon lovagolni, a lényegen nem változtat.

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • Noukoum

    veterán

    válasz mcdennis #5 üzenetére

    Addig oké csak közben csinált egy videót melyben azt mondja hogy a (teher)hajó a gond nem az autó (Abszolút marhaság), csinált egy videót melyben megmutatja hogy a dízel már nem baj mert a kipufogó nem kormol (???), meg csinált egy videót melyben bemutatja hogy milyen hosszútávon egy teslával menni szemben egy dízellel, és azontúl hogy full szubjektív a videó (persze objektívan van előadva) azontúl tele van hibával és marhaságokkal.
    Ezek nem félmondatok, hanem teljes videók.

    Szerk: Azt hogy ért a benzin / dízelautók működéséhez azt nem vitatom.

    [ Szerkesztve ]

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • Noukoum

    veterán

    válasz M5Norbi #8 üzenetére

    Villanypártiakból is vannak ilyenek, csak mivel belőlük alapból kevesebb van még ezért ritkák mint a fehér holló. Hallottam már én hogy a dízelautó elpusztítja a bolygót, (mikor még ingyenes volt mindenhol a töltés) azt hogy az a villany előnye hogy ingyen van a töltés stb
    Ezek se jobbak, megnyugodhatsz. Csak ph-n még egy ilyet se láttam, a másik oldalról meg tucatnyi van. :(

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • Noukoum

    veterán

    válasz mcdennis #17 üzenetére

    Ne mutogass másra soha, minden probléma de itt a személygépjárművekről van szó. A régi autók mennyivel károsabbak az hogy jön ide? A villanyautókat az új hagyományos autókkal hasonlítják össze, magyarul ugyanúgy vehetsz villanyt. Azt hogy nem tudod megvenni arról senki nem tehet. Vidéken élek, tudom milyen a fűtés. Hidd el Budapesten az első amit észreveszek hogy milyen borzasztó a levegő. Ez már megint csak az ujjal mutogatás!
    Amit te nem értesz meg meg sokan mások sem az az hogy itt nem jótékonyságról van szó! Olyan autót fognak gyártani amit megvesznek, ha ez SUV akkor SUV.
    És a tesla még mindig kevesebb co2 éllettartamra tekintve mint egy városi kisautó. Igen ennyire szennyező a benzines, jó reggelt kívánok. :)
    Nagyon nagy hiányosságok vannak nálad, érdemes lenne utána olvasni néhány dolognak és megérteni az összefüggéseket.

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • Noukoum

    veterán

    válasz Alogonomus #37 üzenetére

    Áh ez nem számít hiszen 3 millióval drágább a villany! Én buta vagyok szándékosan és csak vételárat nézek! :(

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • Noukoum

    veterán

    válasz HaliGab23 #41 üzenetére

    Úgy van számold azt hogy a 4 millió összes autót feltöltjük minden nap 40kWh-nyi energiával. :C :DD

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • Noukoum

    veterán

    válasz HaliGab23 #46 üzenetére

    Megvan az esélye (0000000000000.1%) de arra viszont rohadtul nincs esély hogy mind 40kWh-t töltsön. Mert akkor mind a 4 millió autó 0.1%-ról töltene.. Magyarország kb összeomolna ha az összes autó minden nap 200-300km-t tenne meg a hülye számításaid miatt.

    Néha nem ártana gondolkodni de tényleg..

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • Noukoum

    veterán

    válasz HaliGab23 #51 üzenetére

    1. 4 millió személygépkocsi még mindig nem jár Magyarországon.
    2. Mikor is lesz az összes utakon lévő autó tisztán elektromos itthon? 50 év múlva? Vagy még akkor sem?
    3. 50 év múlva valószínűleg több energiát fogunk termelni napelemből mint amennyit a villanyautóknak szükséges. (vagy annak sokszorosát khm.)
    4. Tehát akkor mi a francnak hozol ide egy teljesen értelmetlen számítást hogy ha holnaptól az összes autó villany lenne akkor az mennyi energiába kerülne hm?
    5. Olyan apróságba már bele sem kötök hogy azok akik külföldre járnak és benne vannak a magyar átlag napi 40km-be azok itthon heti 2x vagy havi 2szer töltenének, a többit külföldön.

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • Noukoum

    veterán

    válasz HaliGab23 #54 üzenetére

    Illetve azt is írtad hogy ehhez kell még x paks. Csak ezt elsunyulod.
    Én kérek elnézést, tudtam én hogy magyarorszag jobban teljesít hiszen németországból járnak ide dolgozni, és nem forditva. Ja várj..
    De abból a 4 millió autóból nem használják mindent.. Abba benne van minden, nyaralós , sport , cabrio, 3. 16. Autó stb. Hidd már el hogy attól még hogy van egy családban 3 autó még nem használják minden nap mind3-at. Hihetetlen hogy ezt még mindig magyarazni kell..

    Végre elmész, trollokkal tele a padlás.

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • Noukoum

    veterán

    válasz moleculez #56 üzenetére

    Mondanám hogy hazudik, de amennyi ember olyan pozícióban dolgozik ebben az országban amire totál alkalmatlan még igaz is lehet.

    #57Squirrel
    Szerintem elbeszéltek egymás mellett.
    Persze nyilván.Ő non stop írja a hülyeséget, én meg kijavítom. Ez nekem nem az elbeszlélés egymás mellett kategória.
    Igenis k.ra megvan az esélye, hogy mindenki egyszerre kezdjen tölteni.
    Meg annak is megvan az esélye hogy Magyarországon minden lakott házban egy valaki tölti a telefonját ugyanabban a másodpercben. Ja hogy ilyen valószínűleg nem volt az elmúlt 10 évben? Miért kell erőltetni ezeket az idióta esélyeket? Arra is nagy az esély hogy kimész és elütnek, még sem gondolkodsz azon hogy ez mekkora probléma...

    akkor azért az a pillanatnyi terhelés igencsak meg fogja izzasztani a rendszert.
    Igen megfogja izzaztani a rendszert, majd. Mert mondjuk akkora már meglesz a kellő infrastruktúra tehát nem lesz gond. Vagy mi fogja megizzasztani a rendszert? Az a 12ezer villanyautó ami jelenleg magyarországon forgalomban van?

    Az ilyenkor kikebabszottul mindegy, hogy 20, 40 vagy 75 kWh-t akarnak az emberek tölteni.
    Tisztában vagytok amúgy azzal a kurv@ kWh-tal? Az átlag autós magyarországon átlagban napi 45km-t se tesz meg. Ez nagyon maximum átlag 7-8 kWh. Akkor mi a francért írtok itt 75 meg 40 kWh-t? Hm? Hogyan töltesz vissza többet mint amennyit elfogyasztol? Túltöltöd az aksit?

    de fogadd már el, hogy igenis vannak hárányai a dolognak és vannak emberek, akik emiatt nem fognak vagy jelenleg nem akarnak EV-t venni.
    És mikor láttad tőlem hogy nem fogadom el? Kérem az idézetet vagy linket. Mert én olyat sose mondtam hogy aki nem EV-t használ vagy aki most nem EV-t vesz az idióta.

    Otthoni fizetések és árak mellett meg nem sok embernek fér bele, hogy vegyen egy 2. autót.
    Ezzel mindenki tisztában van. Ellenben ahol van második autó ott nem mindegy hogy benzin/dízel temetővel jár az asszony (vagy férj) vagy egy villanyossal.

    Az egyik hozzászólásodban pont te írtad, hogy mennyire nem jó, ha valaki elvakult fosszilis
    vagy ellenkezőleg elvakult elektromos autó hívő. Úgy néz ki, pont az utóbbi csoportba tartozol.
    Akkor ezt indokold már meg légy szíves. Hallgatlak, bár nagyon meglepődnék ha tudnál bármely értelmes dolgot felhozni. Mert én nem szoktam baromságokat írni hanem maximum tényeket és ritkán a saját véleményemet. A kettőt sosem keverem. Úgyhogy nagyon kíváncsi vagyok miért vagyok én elvakult villany hívő.

    Sajnos a világot nem lehet egyik évről a másikra átállítani elektromos közlekedésre, törekedni kell rá, hogy kevésbé szennyezzük a világunkat, de a jelenlegi rendelkezésre álló technika ezt azért még behatárolja.
    Pontosan. Aki viszont tud az váltson. Én csak tényeket mondok el amikor a környezeti terhelésről vagy árakról beszélek. Nem látom hol a probléma. Vagy legyek kussba mert a sok dízelhívő (akik a valódi hívők) azt a sok baromságot hangoztatják amit? Hadd ne kezdjem el sorolni..

    Én szurkolok Elon Musknak és a hasonló embereknek azért, de elfogadom, ha valaki a jelenlegi helyzetben nem akar EV-t venni. Mondjuk azt nem értem meg, ha csak az a kifogás, hogy nem hörög, ha a gázra lép

    Mert én nem fogadom el? Ezt mégis honnan veszed de tényleg? Idézd már le bárhonnan hogy én azt írom hogy rohadjon meg az összes társasházas, akkor is villannyal kell mennie. Vagy rohadjon meg az összes nagytávokat menő személy mert akkor is villannyal kell mennie. Vagy rohadjon meg az összes ember aki külföldre jár dolgozni és 1 milliója van autóra, akkor is villanyt vegyen. Én ilyet soha nem írtam, mert nem így gondolom. Továbbra is egy hatalmas kérdőjel mi alapján mondod azt amit.

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • Noukoum

    veterán

    válasz Squirrel #59 üzenetére

    Tehát nem tudsz linkelni, idézni. Semmi baj, vagyis de mert vádoltam minden sz@rral ami egyszerűen nem igaz.

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • Noukoum

    veterán

    válasz pilóta #75 üzenetére

    16000km-t tesz meg az átlag autós Magyarországon. Ez inkább 45km / nap átlag.
    Ez az egyszerre töltés meg csak a szokásos baromság, mint a kobalt hiszti, a 3 év alatt kuka aksi, kigyulladó villanyautó, rohadó tesla, nincs hangja, hatótávpara, kevés a hatótáv, környezetszennyezőbb, a fűtés a gond, a hajó a gond, a repülő a gond, minden más a gond, nem 3 perc megtankolni, drágább mint a többi, nincs elég áram, nem is lesz elég áram, és még sorolhatnám.

    Minden egyes laikus ezekkel jön, már rosszul van az ember. Vannak problémái a villanyautózásnak, hiszen mindennek vannak. De ha már ennyire fikázni akarunk legalább értelmes dolgokat írjunk. Mert ez az ország még mindig itt tart :( És nem a politikusok miatt hanem az emberek miatt. Csak könnyebb őket szidni.

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • Noukoum

    veterán

    válasz forumpista #86 üzenetére

    Forgalomba hozni nem lehet hagyományos autót, nem pedig használni. Magyarországon még 30 évig biztosan lehet használni őket.

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • Noukoum

    veterán

    válasz forumpista #89 üzenetére

    Miért járnánk 25 éves autókkal? Honnan pottyant ez ki a fejedből? És mi alapján írod ezt?

    És ide még egy adalék: mivel az új euró normák (6 és 7) annyira elbonyolítják a hagyományos autókat hogy azok 10 éves korukra gyakorlatilag gazdaságilag üzemelhetetlenné válnak (ki akar és legfőképp ki tud majd évi 1-2 millió forintot szervizelésre költeni), ezért az emberek a korábbi autóikat fogjak üzemben tartani.
    Értsd: ha nekem most van egy 15 éves autóm amire rá kell költenem évente pár százezer forintot szervizelésre, azt nem fogom lecserélni egy 8 évesre, amire meg évi 1-2 millát kell rákölteni.

    Ennek meg nem tudom mi köze van a villanyautózáshoz. Más lefogja cserélni a régi autóját elektromosra mert azt 10 évesen is nyugodtan megveheted, nem fogod rákölteni a gatyádat mert nem volt karbantartva.

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • Noukoum

    veterán

    válasz forumpista #100 üzenetére

    Elkezdtem megválaszolgatni a dolgokat, de amit írsz annak semmi értelme. Arról nem beszélve hogy tele van hibás adatokkal.

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • Noukoum

    veterán

    válasz forumpista #106 üzenetére

    Azt vitatod hogy a magyar zsebnek túl drága az elektromos autó?
    Magyar zsebnek nem a villanyautó a drága hanem az újautó.

    vagy azt hogy a magyar autók átlagéletkora csak nő és nő?
    És? Ennek mi köze van a villanyautókhoz? Semmi.
    A villanyautónak inkább örülni kéne itthon mert egy 10 éves hagyományos autó 200e km után anyagi öngyilkosság. Egy villanyautóban meg 10-20%-kal kevesebb hatótávod lesz mint a gyári. Annál amit most gyártanak. Ellehet képzelni mi lesz 30 év múlva. Szörnyű jövő.

    vagy azt hogy az e-autók akksija 10 éves korukra már csak ~70%-os kapacitáson van?
    Ez egy légből kapott szám.

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • Noukoum

    veterán

    válasz plömplöm #108 üzenetére

    Papíron hétszemélyes. Ha kényszer úgy adja, ott a lehetőség. De mindennapi használatban esélytelen. Ráadásul feláras.

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • Noukoum

    veterán

    válasz forumpista #111 üzenetére

    Ebbe egy darab 2021-től legyártott autó sincs. Pedig én azokról beszéltem. Látszik mennyire figyelsz. De idézek a cikkből mert sokaknak hasznos lehet:

    "Az Electrek nyolc pontban összefoglalta, mit olvashatunk ki az adatokból általánosságban:
    Ha az akkumulátor degradáció nem gyorsul fel jelentősen, akkor az akkumulátorok túlnyomó többsége tovább él majd, mint a jármű amibe beépítették."

    Magyarul nem lesz kuka 3 év alatt az aksi. Mint mondtam.

    "Az akku kapacitás átlagos csökkenése 2,3% évente, azaz egy új korában 200 km hatótávra képes villanyautó öt éves korában már csak 178 kilométert, 10 évesen pedig 158 kilométert tud majd megtenni teljesen feltöltött akkuval."

    Tehát 10 év alatt 20%-ot mértek, pont amennyit mondtam. Milyen meglepő. Ennél már csak jobb lesz.

    "Az elektromos autók akkumulátorainak kapacitása nem lineáris módon csökken. Az első években viszonylag gyors a degradáció, majd annak üteme a következő években lelassul.A folyadékhűtéses akkumulátorok degradációja lassabban megy végbe, mint a léghűtéses autók akkujánál. A Geotab adatai alapján egy folyadékhűtéssel ellátott Tesla Model S 2015 évjáratának éves átlagos romlása 2,3%, ezzel szemben egy léghűtéses 2015-ben gyártott Nissan Leaf akkuja évenként 4,2%-ot veszít a kapacitásából.A nagyobb pufferrel (az akkumulátor kapacitásának egy része nem érhető el) rendelkező járművek akkuja lassabban öregszik, azaz, ha egy gyártó kisebb tartalékot használ, akkor előbb megy tönkre az akku, mintha a nem használt rész nagyobb, így például a Chevrolet Volt plug-in hibrid korai változatában nagyon lassú az akku öregedés a hatalmas puffernek köszönhetően.A jármű nagyobb mértékű kihasználása, azaz a több futott kilométer nem feltétlenül jelenti az akkumulátor gyorsabb romlását.A meleg hőmérsékleten használt járműveknél az akkumulátorok állapota gyorsabban romlik.Az egyenáramú villámtöltők gyakori használata felgyorsítja a degradáció folyamatát, azonban az AC töltés esetén nincs jelentős különbség attól függően, hogy kis teljesítményű konnektoros töltésvezérlőt, vagy nagyobb teljesítményű AC töltőt használunk gyakrabban.A gyakori DC töltés akku károsító hatása forró éghajlaton erősebb."

    Az ábrán nem látható km csak év, nem sok újdonságot tartalmaz a cikk. És a 2019 és az előtti autókat nézi mely rendszerint a gyártók első elektromos próbálkozása. Magyarul nem a legjobban sikerült modellek.

    A korai Nissan leafet és az első generációs teslákat pedig jó lenne békén hagyni mert nem a legjobb darabok. De persze mindenki a leafet szokta felhozni mert ott látható jelentős degradáció :C

    Akkor most számold ki hol lesznek 10 éves korukra ezek az akksik... Pontosan ott ahol mondtam, valahol 60-70% között.
    Mi a f@sz? Benne van a cikkben átlagban 20% a 2019 előtti autókban.... Nem direkt csinálod áhh nem.

    Ezzel még nem is lenne gond, ha a hatótáv 600 km-ről esne 400-ra, de amikor a nyári 200-ról esik 120-ra (ami télen 60 lesz), akkor majd vakarod a fejed.

    Továbbra is 20%. A tél nem felezi a hatótávot. És már 300km valós hatótáv az átlag amivel egy autót kiadnak, de inkább több. Senki nem vakarja a fejét.

    Egyedül talán a Tesla a kivétel a brutális nagy akksija miatt, csak abból meg olyan kevés van, hogy nem fogsz tudni venni.
    Nem fogsz tudni venni? :C :DD Tele van vele a használt piac. A tesla brutális aksija pedig elég régóta a múlté, fogyasztásban nagyon jók.

    Amúgy, nem kötekedésképp, de már sokadszor bizonyosodik be, hogy nem igazán ismered a villanyautókat, viszont így meg a túlzásba vitt villanyautó védésed pont kontraproduktív lesz.

    Ember sz@rrá javítalak hsz-eken keresztül nézz már magadba. Nem ismerem a villanyautókat, mondja ön aki ennyi baromságot ír. :D

    Ebben egyetértünk, csak míg korábban egy új autót (ami került 4-5 misibe), még egy átlagos magyar is megengedhetett magának életében egyszer, addig a 10-12 milliós e-autókat már nem...
    Ne a korábbról beszélj hanem a mostani árakról. 2021 van és még mindig ott tartunk hogy kizárólag az autó vételárát nézzük. Hiszen utána ingyen van az autó nekünk magyaroknak úgy úgy. Nem lehet komolyan venni.

    De, az hogy betiltják/ellehetetlenítik a hagyományos autókat a politikusok a villanyautók miatt. Ez persze nem szigorúan a villanyautók hibája, de azt eredményezi hogy a szegényebb országok átlag jóska pistái csak egyre idősebb autókat fognak tudni megvásárolni.

    Tényleg és Magyarországon mikor fogják betiltani ha megkérdezhetem? Holnap, vagy azután? Ha meg szerinted nem a villanyautók hibája akkor miért a villanyautókat hibáztatod érte..

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • Noukoum

    veterán

    válasz moleculez #114 üzenetére

    De pontosan az. A model Y és a model S is olyan. A model X a valódi 7 űléses. Model 3 5 üléses.

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • Noukoum

    veterán

    válasz Squirrel #124 üzenetére

    Szerencsére ennél a számoknál jóval többet hoznak ezek az autók a valóságban.

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • Noukoum

    veterán

    válasz Somatom #139 üzenetére

    Azt írta van vele tapasztalata. Mondjuk az ha leírjuk a valós helyzetet.

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • Noukoum

    veterán

    válasz Squirrel #142 üzenetére

    Vidd át személyeskedésbe hátha igazad lesz. Ja várj mi.
    Engem rohadtul nem érdekel mi van a garázsban ha olyanokat írsz melyek nem állják meg a helyüket. Ez van, másnak magyarázhatod hogy az e-tron 200km-t megy el autópályán 120-szal, de ne nekem próbáld mert marhára felesleges.

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • Noukoum

    veterán

    válasz Somatom #145 üzenetére

    Ezt ne tőlem kérdezd, bár ezt nem nevezném hazugságnak inkább félrevezetés.

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • Noukoum

    veterán

    válasz Squirrel #150 üzenetére

    Na itt látszik meg mennyire nem értesz a témához, és még te személyeskedsz
    Ugyanis bármennyire is meglepő lehet egy abszolút kezdő számára a hattótáv NEM A MINIMÁLISAN MEGTEHETŐ ÚT. Azt ugyanis bármyennyire meglepő úgy hívják hogy minimum hatótáv.

    City - Cold Weather420 kmHighway - Cold Weather320 kmCombined - Cold Weather370 kmCity - Mild Weather635 kmHighway - Mild Weather415 kmCombined - Mild Weather510 km

    Tessék itt vannak a tesla model 3 long range adatai ha már ezt a példát veszed elő:
    Azaz a hatótáv 445km
    Tessék. Ezt te hoztad nem én, a saját számaid mondanak ellent neked nem én.

    Audi etronnál meg megint megakarod mutatni, csak hogy nem egy laikussal beszélsz. Belinkeled a kisebb aksis verziót, mert ez téged "igazolna". Ügyes trükk, csak nem működik.

    [link]

    City - Cold Weather350 kmHighway - Cold Weather255 kmCombined - Cold Weather300 kmCity - Mild Weather495 kmHighway - Mild Weather315 kmCombined - Mild Weather395 km

    És kiadja hogy 351.5km megtehető hatótávú az e-tron. Basszus, hát csak nem az van hogy nem teljesen valós amit mondtál. Hát hogy lehet ez kérem....

    A sok félrevezető kamu adatoddal csak tovább erősíted az emberekben a villanyautózással kapcsolatos félelmeiket, még ha nem is szeretnéd. Tehát akkor nem tudom miről beszélünk.

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

Új hozzászólás Aktív témák