- Motorola Razr 40 Ultra - jó volt a terv
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- iOS alkalmazások
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Amazfit GTS 4 - divatos megjelenés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 5G - ez lenne az ász?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#80439296
törölt tag
válasz t72killer #35 üzenetére
Ez részben igaz; de ő a dohányzás 'áldott' hatásába...
Csak, hogy ez az emissziós 'marhaság' - hülyeségnek hangzik, de nem az - még a füstszűrőre is igaz:
nem 20-30 évben, hanem teljes emberöltőben (50) kell gondolkodni.
A közlekedés alap, de a gyárak undorítóan sokat nyomtak a latban.
És van egy poénos dolog: Csernobil. Ezt valahogy mindenki elfelejti. Sajnos valódi az élmény, még visszavan ~24 év, amíg érdemben hozzá mernek nyúlni.
Fukusima is élvezhetővé tett egy magyarországnyi területet; ott még ~50 év van a dajdajból...Az euro-5-6 -hoz: a valódi, ezt a besorolást teljesítő dízel cuccok teljesítmény csökkenése elképesztő:
egy Yanmar dízel traktor motor, 1.496ccm -es alapverzióban bőven 40 LE felett tud.
Euro 5-ben: 33.5 LE.Itt van a blöki elásva...