- Poco X6 Pro - ötös alá
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Mobil flották
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
ph A kissé megtévesztő külsejű, M.2-es modell valóságtól elrugaszkodott árral, illetve sebességgel kecsegtet.
-
Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
ma Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
Új hozzászólás Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
Én azért utána mentem volna olyanoknak is, hogy alulról érkező ütések, tárgyak becsapódása, balesetnél a szalagkorlát becsapódása az akkuk környékére mégis miképp zajlik le, milyen védelem van ellene. mi történik, ha az akku hűtése sérül meg? Ezek szerintem kissé fontosabb kérdések, mint a mi történik a standard ütközések során...
-
#06658560
törölt tag
Jelen esetben igen, de pl. a Tesla esetében az akkuk az úttesthez sokkal közelebb vannak, és mások is igyekeznek minél mélyebbre pakolni a pakkokat, mert nehezek. Vagyis nem lehet ezen elmenni.
" A hőmérsékletet folyamatosan figyeli a fedélzeti, ha melegszik és nem sikerül hűtenie, akkor elveszi a töltést, a teljesítményt, végső megoldásként akár le is kapcsolja a rendszert."
Balesetnél biztos tudja figyelni a rendszer? Az akkucsoportba be van építve a vezérlés, ilyen védelem? Mert egy külső egység szart se ér, ha el lett vágva, ellenben melegedni tud. A Priusban emlékeim szerint nem Li-Po akku van, így egy akku tűz másképp viselkedik nála, mint egy Tesla, vagy akár egy mobil esetén, és a lítium akkukat nem is lehet oltani vízzel.
"A pakk moduljai elég combosan egymáshoz vannak erősítve és elég erős borítást kapnak."
Ezt mondják úgy, hogy újságírói mellébeszélés. Mi az a becsapódási teszt, amit kibír? A mondatnak pont annyi értelme van, mint egy csomagtartóba pakolt akku biztonságát frontális ütközéssel megítélni.
#18 GeoPhoto: A Hambacher Forst nagyját már rég kivágták, irgalmatlan nagy külszíni fejtés van mellette. Plusz már jó pár falut is lebontottak bányák miatt, hála a helyi sötétek no atom, csakamegújuló mentalitásának. Aztán lehet nézni szépen az aktuális német árammixeket.
Hogy ez hogy duplázódott, nem tudom.
[ Szerkesztve ]
-
#06658560
törölt tag
Bocsánat, csak tizenpár éve vagyok fejlesztő mérnök autóiparban, és bizony kellett már becsapódással is foglalkoznom, hogy mi történik vele!
Egyébként mióta jó így személyeskedni? Vagy te mit tudsz felhozni ellenem, ami érdemi is, nem csak ilyen semmi fröcsögés és azonnal trollnak nyilvánítás? Mesélj, te hol vagy, ha nem fotelban?
-
#06658560
törölt tag
-
#06658560
törölt tag
Meg részecskeszűrő, változó szelepvezérlés, EGR, a mindenféle hangolt töltés miatti szívócsőbe pakolt szelepek, a pilot befecskendezést tudó befecskendezők... Egy mai modern benzines motor pont ugyanolyan bonyolult, és pont ugyanolyan problémákat okoz, problémákkal küzd, mint egy modern dízel. Csak még kell neki a gyújtás is.
-
#06658560
törölt tag
Nem lehet olcsóbban kihozni ezeket jelenleg. A Tesla folyamatosan veszteséges, még egyetlen cent profitot nem termelt fennállása során. A nagyok is azért nem hozzák ki tömegesen az elektromos autókat, mert amit egy autótól elvárnak az emberek azt nem tudják együtt, mindet teljesíteni vele. És ezen elvárások egyike az ár is. a Renault megoldása a lízingelt akkuval meg nagyon nem nyerte el a tömegek tetszését. még azokét sem, akik amúgy az autót lízingelik, vagy elektromos kerékpárt lízingeltek céges kerékpár konstrukcióban.
-
#06658560
törölt tag
Hidrogénnel hajtást már több mint tíz éve futtat a BMW, Münchenben voltak is publikus kutak akkoriban, a shell legalább másfél évtizede foglalkozik vele, meg a megújulókkal is már, úgy mellékesen.
Ha mégis az elektromos áram lesz a nyerő, a kutak valószínűleg akkor is megmaradnak, csak elektromos gyors töltő, vagy akkucsere állomások lesznek. Ugyanis különösen a városokban nincs lehetőség minden parkolóhelyhez töltőt telepíteni.Speciel mezőgazdasági gépeknél nem olyan hülyeség az akku, a traktorokra az ellensúlyok helyett mehetne is fel egy csomag.
És a járműipar nem véletlenül agyal ezerrel az akkucserés töltési módon is.
-
#06658560
törölt tag
A magyar geotermikus energiatermelés legnagyobb problémája a vízben oldott anyagok nagy száma, rohadt gyorsan tömődnek el a csövek. Ezért van, hogy leginkább gyógyfürdőnek alkalmasak a hazai termálvizek, nem fűtésre, vagy energiatermelésre.
#108 Tikakukac: tudom, hogy jelenleg csak targoncák és városi buszflották esetében tud életképes lenni, de még mindig nem bukott el annyira, hogy ne gondoljanak rá.
[ Szerkesztve ]
-
#06658560
törölt tag
válasz PirosHello #132 üzenetére
Miért ne kérhetne valaki pénzt egy szolgáltatásért? Le van írva valahol, hogy ingyen kell biztosítani az elektromos töltés lehetőségét?
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Star Citizen
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Poco X6 Pro - ötös alá
- S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Mobil flották
- További aktív témák...