- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 11 - népalma
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- MG4 menetpróba
Hirdetés
-
Hosszabb bemutatót kapott a Steel Seed
gp A PC-re és konzolokra szánt teljes kiadás valamikor idén debütál, pontos dátumot még nem kaptunk.
-
Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
ma Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
defygaben77
tag
válasz t72killer #31 üzenetére
Korábban (kb. 1 éve) volt egy cikk a Totalcar-on egy Audis mérnöktől. Azt elemezte, hogy az elektromos autó és a hagyományos Ottó motoros autók előállítására és élettartamára vetítve az 1 egységre jutó környezetszennyezés az elektromos autó esetén magasabb... És ebbe nem volt belekalkulálva, hogy mi lesz a tönkrement akssival. Mert ugye újrahasznosítani még nem tudják, tehát nem kicsit lesz az is környezetszennyező.
Iphone13, Apple Watch 7 cellular, Airpods Pro