Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • <Adamsky>

    nagyúr

    válasz janeszgol #50 üzenetére

    "... mivel utálom a belsőégésűeket."
    Akkor te finoman szólva nem vagy egy petrolhead :D (mint amilyen én vagyok). Nekem ami - ha komoly (!) alternatíva lesz a villanyautózás - hiányozni fog, az a hang. Nyilván nem az, ami egy Astra-ból vagy dízel VW-ből tör elő, hanem az, ami pl. egy jóféle V8-ból. De, ez egy másik sztori ... a letölthető csengőhangok után jönnek majd a letölthet autóhangok, majd eljutunk a Demolition Man-ben látható testnedvmentes virtuális szexhez. :DDD Szép, új világ.

    (#51) t72killer
    " ... München-Szeged vonalra mind2 necces."
    Ez nem vita alap. Én is így gondolom. Csupán oda akartam kilyukadni, hogy átlag ember 250-300 km-nél többet "egy seggel" úgysem nyom le. Ebből kiindulva, ha a nagy kapacitás és a nagyon gyors töltés között kellene választani, akkor én inkább utóbbit választanám. Persze a tuti a nagy hatótáv és gyors töltés lenne, de azt szerintem egyikőnk se fogja megérni...

    (#52) PrivacyGirl
    Sajnos ez ennél picit bonyolultabb (mint, hogy itt egy hsz.-en belül megold a problémát azzal, hogy vezessük a "felesleges" áramot akkumulátorokba). Nem véletlen került be a köztudatba ez a "duck curve" kifejezés.

    (#54) Noukoum
    "Nincs baj a súllyal amíg zöldebb mint a hagyományos."
    Azért ez így kicsit leegyszerűsítése a problémának. Nézd csak meg, hogy a belsőégésű autóknál hogyan csökkentettek mostanában fogyasztást! Súlycsökkentéssel (is). A súly, minden szempontból fontos. Egy nehéz autót már eleve nem tudsz úgy pakolni, mint egy jelentősen könnyebbet. A nehéz autót - forszírozott helyzetben szintén - nehezebb megfogni. A nehezebb autó a gumit és a fékeket is jobban eszi. És - nyilván ez egy rétegprobléma, de - nehéz autóval élményautózni sem jó. Szóval a súly, igenis az ellenségünk.

Új hozzászólás Aktív témák