- Vodafone mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Kínai androidos okosórák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Yettel topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz janeszgol #50 üzenetére
"... mivel utálom a belsőégésűeket."
Akkor te finoman szólva nem vagy egy petrolhead (mint amilyen én vagyok). Nekem ami - ha komoly (!) alternatíva lesz a villanyautózás - hiányozni fog, az a hang. Nyilván nem az, ami egy Astra-ból vagy dízel VW-ből tör elő, hanem az, ami pl. egy jóféle V8-ból. De, ez egy másik sztori ... a letölthető csengőhangok után jönnek majd a letölthet autóhangok, majd eljutunk a Demolition Man-ben látható testnedvmentes virtuális szexhez. Szép, új világ.(#51) t72killer
" ... München-Szeged vonalra mind2 necces."
Ez nem vita alap. Én is így gondolom. Csupán oda akartam kilyukadni, hogy átlag ember 250-300 km-nél többet "egy seggel" úgysem nyom le. Ebből kiindulva, ha a nagy kapacitás és a nagyon gyors töltés között kellene választani, akkor én inkább utóbbit választanám. Persze a tuti a nagy hatótáv és gyors töltés lenne, de azt szerintem egyikőnk se fogja megérni...(#52) PrivacyGirl
Sajnos ez ennél picit bonyolultabb (mint, hogy itt egy hsz.-en belül megold a problémát azzal, hogy vezessük a "felesleges" áramot akkumulátorokba). Nem véletlen került be a köztudatba ez a "duck curve" kifejezés.(#54) Noukoum
"Nincs baj a súllyal amíg zöldebb mint a hagyományos."
Azért ez így kicsit leegyszerűsítése a problémának. Nézd csak meg, hogy a belsőégésű autóknál hogyan csökkentettek mostanában fogyasztást! Súlycsökkentéssel (is). A súly, minden szempontból fontos. Egy nehéz autót már eleve nem tudsz úgy pakolni, mint egy jelentősen könnyebbet. A nehéz autót - forszírozott helyzetben szintén - nehezebb megfogni. A nehezebb autó a gumit és a fékeket is jobban eszi. És - nyilván ez egy rétegprobléma, de - nehéz autóval élményautózni sem jó. Szóval a súly, igenis az ellenségünk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Új, bontatlan Samsung S24+ 256 GB black
- Dell Latitude E7270, 12,5" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W