- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Burt1793
veterán
Én androidos eszközökön használtam, tablettől telefonig mindenen tökéletes volt. Írja mindig, hogy mikor frissült utoljára (20-40 mpenként szokott), végre tudom, hogy mikor kell kimenni a megállóba, ha bkvzok. Sokkal többet ér nekem, mint a kirakott ledes kijelzők.
Egy kilépő gombot hiányolok, mert ha több járatot megnézek, akkor a vissza gombbal az előző nézett jármű jön vissza, kilépéshez van, hogy 20szor meg kell nyomnom a visszát (igaz, ez csak az s2-n zavaró, azzal mindenhonnan ki szoktam lépni, hogy ne merüljön).(#1) WinstonWolf: Nem tudom, hogy te merre jársz a fővárosban, amikor kikerültek a kijelzők és nem volt ez a program, nézegettem őket, mindig jól írta ki az értékeket (persze, ha reggel dugó van és látod, hogy nem megy a forgalom, nem kell csodálkozni, hogy nem csökken az érkezési idő). talán az zavaró, hogy a kijelzők még akkor is villognak, amikor már csukva van az ajtó és áll a busz a piros lámpánál, de már nem lehet felszállni.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
Nagyon nincs igazad. Ott van pl a 18as villamos, 8-10 percenként jár, és nem mindig menetrendszerűen. 5 perc kell hogy kiérjek a megállóhoz, megnézem mikor jön, és úgy indulok el, vagy ha menet közben nézem és látom, hogy nem érem el, nem sietek...
Plusz nem kell hozzá gps, mert tudom hol vagyok, rákeresek a megállóra.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
Szerencsére én olyan helyen bkv-zok, ahol mindennel elégedett lehetek. Pl.: 64-es busz és társai rendben vannak (mondjuk oda nem kell ez az app, mert tudom a menetrendet fejből). A 4-6osra felesleges a futár, de azt hallom, hogy sokan panaszkodnak, hogy nincsen. Nem tudom milyen problémád van a bkv-val, ha azt nézed, hogy nagyon el van adósodva, pedig amúgy mostanában nyereséges, akkor igazad van, de utazás szempontjából sztem megfelelő. Biztos nekem van szerencsém, de én mindig csak hallom, hogy áll a 2-3-4-es metró. Amikor én használom őket, mindig rendesen közlekednek. Egyszer nem robbant le még busz alattam. És ez is ennek az alkalmazásnak köszönhető.
-
Burt1793
veterán
válasz Tesztelo.hu #25 üzenetére
Nálam még s2-n is gyors, flott az egész.
Teljesen más, mint a budapest menetrend, amúgy én mindkettőt használom, mindig azt amire éppen szükségem van.
Biztos lesznek javítások, de sztem sokkal jobban indult a program mint más első kiadások. -
Burt1793
veterán
Igen ezt én is kipróbáltam, teljesen jól mutatta, hogy hol vagyok éppen a járművel.
Amúgy az is jó benne, hogy kiírja, hogy milyen jármű jön, ha többféle irányba, ugyanannyi idő alatt elérek a célomhoz és az első irányba régi szar busz megy, akkor megnézem a másik irányt is és ha arra egy új citaro megy, akkor abba a megállóba állok.
-
Burt1793
veterán
Jesszusom, ezt elolvasni is rossz volt. Igen, a futárt nagyrészt maguknak csinálták, hogy kapcsolatban legyenek a diszpécserek a sofőrökkel, ez egy nagyon fontos dolog. Ez mindenképpen szükséges ahhoz, hogy -ha majd bejáratódik - flottabbul működjön a BKK(V). Ha lerobban a busz rögtön tudja a diszpécser és küldik a pótlót, ha baleset van, azt is gyorsabban tudják kezelni stb-stb.
Én sok helyen bkvzok a belvárosban és csak jó tapasztalatom van a futárral kapcsolatban. Jó mondjuk engem érdekel is a technika, így nézem is néha útközben, hogy hogyan működik, pl hogy tök jól korrigál a futár, amikor a Móriczon a Gellért tér felé szinte mindig megelőzi a 18as villamos a Kelenföldről érkezőt.Na mindegy, szerintem nagyon hasznos tud lenni a program, illetve nem kötelező használni, szóval vagy építő jellegű kritikát vagy dicséretet szabad írni erről. Ha el kell költeni az eu-s pénzt, akkor szerintem igenis ilyenekre kell költeni, főleg, ha másra nem is nagyon lehet.
-
Burt1793
veterán
Azok a dobozok, amik a villamosokon és buszokon vannak gps-szel vannak ellátva és azok figyelik, hogy hol a busz, írják a sofőrnek, hogy késében van-e vagy sem, ezt látja a központ és ezt küldik ki az appnak is szvsz. Vagyis nem csak a volvokban van gps, ami 3G-n kiküldi az infót.
Vagy ha tévedek, akkor szerinted mi ez a doboz, ha nem a futár és mi lenne az értelme.
Ha a busz sokáig áll a piros lámpánál, az alkalmazás ott mutatja a buszt, valós időben.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
Volna az ötletében realitás, végül is az állam most is kiemelt támogatója a bkv-nak
Noha elvileg az is igaz, hogy a jegy és bérletek jóvoltából - ha a sok hitel nem lenne - nyereséges a bkv, ami ugye nonproft volna. És igazából ha jól tudom, van olyan város, ahol "ingyen" van a tömegközlekedés, vagyis simán az adóból fizetik. (Ez akár még a népszerűségét is növelheti a tömegközlekedésnek...) -
Burt1793
veterán
Az iskolásokét és a munkanélküliekét most is a dolgozók fizetik. Az "állami" cég (mondható államinak, mert az államnak kell egy közlekedési cég a fővárosba...) a dolgozó emberek adójából él, mint ahogy azok, akik az állam segítségére szorulnak. De persze ez mindenkinek egyértelmű.
És a jegy kiadás, kezelés és ellenőrzés tényleg nem két fillér, ebből az összegből az összes busz lecserélhető és Budakesziig kivihető lenne a 4es metró... -
Burt1793
veterán
Ne viccelj, sokkal többet adózik a Budapesten élő legalább 5-600ezer dolgozó, mint amennyit a bkv-nak "ad" az állam. Biztos vannak kimutatások, de én azok nélkül is megmondom, hogy a főváros környékén adóznak messze a legtöbbet és a legtöbben.
Ja, és az app még mindig tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz sing1ep1ayer #105 üzenetére
Azért az már nem biztos, hogy annyira jól működne.
Kb évente egyszer ülök vonatra és nem azért mert otthon ülök, illetve a volán társaságról van aki 30 évesen hall először (belvárosiak)De persze hosszútávon lehetséges lenne, főleg úgy, hogy minden hatszor meg van adóztatva, a szolgáltatások simán belekapcsolódhatnának ebbe a rendszerbe.
-
Burt1793
veterán
Utálok 10 percet várni a megállóban, sőt 5 percet is. Általában 4-5 percet kell sétálnom a megállóig, előtte vagy közben megnézem, hogy mikor ér be a busz/villamos, ha 3 percet ír a futár, sietek, ha 8at, akkor nézelődök.
Amíg nem volt ez a program, a zseniális szerencsémnek köszönhetően (najó, csak azért, mert azt mentem el magamnak, amikor az orrom előtt megy el a jármű) mindig épphogy lekéstem.
Nagyon jó érzés úgy lemenni a megállóba, hogy amikor odaérek, akkor fut be a busz, persze ez lehet, hogy csak az én agybajom, vagy lehet, hogy te sokkal kevesebbet bkv-zol (vagy csak metrózol és combinozol, amik tényleg egymást érik ).A budapest menetrendet természetesen nem töröltem le...
[ Szerkesztve ]