- iOS alkalmazások
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Digitális detox a Nokiától
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Egon
nagyúr
Én nagyon csodálkozom rajta. Az AMD-hez viszonyítva az Intelnek összehasonlíthatatlanul jobbak a lehetőségei anyagilag, és mégis az AMD az, amelyik cég a sajtókérdésekre kb. 10 percen belül reagál. Az Intelnél csoda, ha egy héten belül érkezik válasz. Ez egy garázscégnél elfogadható, de egy Intel kaliberű multinacionális vállalatnál olyasmi igényem volna, mint az AMD-nél. Na jó elfogadnám a negyedórás válaszidőt is. Elég sok céggel van kapcsolatunk, de olyat még a kicsiknél sem tapasztalok, hogy hetekig nincs valamire válasz. Ez nem erőforráshiány, hanem szarul szervezett sajtórészleg.
LOL, egy kis Kelet-Közép-Európai ország, nemzetközileg vélhetőleg elhanyagolható ismertséggel rendelkező, online lapjának újságírójaként, egy picit nagy az arc és az öntudat... Az Intel meg a helyeden kezel, ennyi... Az AMD-nél meg a jelek szerint tudják, hogy az ő szekerüket tolod (lásd még azt is, hogy miért nem kaptok teszthardvert az nV-től; valamint esetleg magyarázhatja azt is, hogy miért is nem áll veled szóba az Intel...), így persze onnan gyorsan jön a válasz..."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)