- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
repvez
addikt
Nekem ugy tünik mintha forditva ülnének a lovon, ahogy mindenhol máshol is manapság.
Egyáltalán nem értem, hogy miért agy VGA hardver gyártónak kell a különbözö játékokhoz drivereket irni és optiomalizálnia .
A harvergyártóknak egy dolguk kellene hogy legyen, hoyga többi komponenssel hibátlanul mukodjön együtt.
A játéákfejlesztöknek meg, hogy a meglévő harvereken lévö tudást kihasználják és optimalizálják hozzá a saját programjukat mivel ök ismerik és ök tudják ,hogy mit akarnak vele, nem a hardvergyártó.Egyébként meg nem ez volt az egyik kiemelt érv a DX12 és a Vulkan és mantle mellett, hogy ezután már nem kell a gyártóknak drivereket frissitgetniuk a játékok számára hanem ezután a fejlesztök dolga lesz ez?
ÉS miért csak a VGA-k vannak igy arról miért nem lehet olvasni, hogy a CPU vagy a hangkártyához uj drivert addnak ki egy egy játék optiomalizálása miatt?
Azoknál miért jó , hogy csak egyszer teszel fel egy drivert és onnantol müködik minden játéknál? Pedig a CPU oldalon is lehetne optimalizálni pár dolgot bizonyos játékoknál.ÉS ezért kellene szabványositani a dolgokat vagy legalább is a fejlesztöknek tudni a 2 hardvergyártó featureit, hogy be tudják épiteni a programjaikba megfelelöen.
Nem mellesleg , meg kellö idöt hagyni a fejleszttgésre , hogy optimalizálni lehessen , mert sok esetben a fejlesztő már nem is támogatja a játékot, de a hardvergyártüók még mindig addnak ki hozzá javitást a driverben.
-
repvez
addikt
de érted a dilemmám? se az AMD se a Nvidia, nem ismer minden játékot és nincs meg a forráskodjuk hozzá, akkor hogy tud jobbat kihozni belöle mint az aki kitalálta és megcsinálta az egészet és megvan mindene hozzá , hogy javitson rajta?
Ez olyan minttha egy cég motorokat épit egy másik cég meg vezérlöszoftvert hozzá és az aki csak motort gyárt ugy modositja a szoftvert, hogy nincs minden hozzá , ahelyett, hogy a softveres cég javitana rajta.
Mert oké, hogy mostmár minden nagyobb studionak vannak beépitett emberei a VGA gyártóktol a gyártás folyamán, de hogy a kiadás után kisebb létszámmal a fejlesztőcsapat nélkül, hogy tudnak már finomitani rajta az érdekes.
Új hozzászólás Aktív témák
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...