- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16820480
törölt tag
Sajna nincs rendesen kiépítve a városban az ilyesmi közlekedéshez szükséges terület. Vannak nyilván olyan helyek, ahol fizikailag nem fér el máshogy, de azért lehetne még javítani a helyzeten. Illetve a tudatosságon is bőven, mert ahogy téged zavar az autóúton menő bringás vagy rolleres, pont annyira zavarja őket a bringaúton kóválygó gyalogos, meg lassan közlekedő egyéb jármű.
Városban nem szoktam bringázni, de amikor mégis, akkor leginkább elkerülöm ezeket a méter széles bringautakat, mert borzalmasan szűknek érzem, hogy megfelelő tempóval lehessen haladni rajtuk. -
#16820480
törölt tag
-
#16820480
törölt tag
Oké, de mondjuk inkább terjedjen valami kézzel fogható számérték, amit néha helyszűkében kicsit levágunk, mint az, hogy Józsi és a BMW-je szerint 20 centi a biztonságos előzés oldaltávolság
Ha valaki attól tart, hogy a bringás hirtelen ráhúzza a kormányt egy kátyú miatt, az vegyen nagyobb ívet előzésnél, a legtöbb esetben ennek azért nem szokott akadálya lenni.sutszi: Nem mondta senki, hogy kellemes, én sem szeretek traktor mögött 15-tel araszolni. Ettől függetlenül hiába nem tetszik, ha záróvonal van, akkor nem lehet előzni.
Az ideális az lenne amúgy, ha lenne külön bringás sáv és nem kellene egyáltalán forgalomban tekerni. Bringásként sem kellemes élmény másokat feltartani, ahogy az sem, amikor centikre mennek el a válladtól autóval. -
#16820480
törölt tag
Értelek, hogy nincs ilyen szabály, és hogy sokan ezt hibásan törvényként kommunikálják, de hidd el, hogy alapvetően az segít azért, ha bekerül a köztudatba, hogy tartsuk már a távolságot. Az lenne az ideális, ha nem kellene egyáltalán közös úttesten közlekedjenek a bringások és autósok, ahogy a vonattal sem mész közös pályán, csak keresztbe néha, amikor muszáj (de azt is igyekeznek csökkenteni és nem szintben megoldani).
Az meg már bocs, de nem érv, hogy hát a másik is hülye, akkor én is szarok rá Ezt már jó esetben általánosban sem illik eljátszani, hogy azért kaptam karót, mert Pistike is megbukott. Igen, vannak sajnos sokan tahó bringások, én is utálom őket, ahogy a tahó autósokat is. Teljesen felesleges mutogatni, a saját hatáskörben kell megtenni, amit lehet. Ha nem bringázol, csak vezetsz, akkor kérlek aközben tegyél meg mindent, amit tudsz, hogy másnak ne okozz sérülés, ne sodord veszélyes helyzetbe
Nem szoktam amúgy városban bringázni, egyrészt mert nem élvezem, hogy azt kell figyelni mikor merről jön felém néhány tonna halál, másrészt meg a beakasztós pedállal még az átlagosnál is életveszélyesebb lenne. Élvezetből bringázni pedig inkább olyan úton lehet, ahol nincs forgalom, vagy nagyon kicsi, de még ott is néha van valami gyökér, aki megpróbál ledudálni, mert neki felháborító, hogy adott esetben lassítania kell és nem tud padlógázzal közlekedni. Ez ilyen sajnos. Bringával nem lehet úgy menni, mint autóval, nem lehet átrongyolni úthibákon, mert jön a defekt, küllőtörés, bukás.