- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- DIGI Mobil
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- iPhone topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Huawei P30 Pro - teletalálat
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
ma Sokat kellett várni az első OLED képernyős Apple táblagépre, állítólag megérte.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tyrel
őstag
Azért van ezeknél a boltoknál gond a garival mert szürkeimportoznak, sokszor nem magyarországi forgalmazótól vannak a termékeik... ezért nekik is vissza kell küldeni valahová és ott gariztatni... ha egyáltalán tudják. Ha nem akkor vagy önköltségen adnak másikat, vagy elkezdenek szívózni veled. Unokatestvérem is egy hibás alaplapot 2x is visszaküldött Iponnak, de a mai napig nem cserélték, gondolhatod miért...
Az az alap megoldás sok ilyen boltnál, hogy visszaküldik neked azzal hogy "nincs ennek semmi baja, teszteltük!". Persze lóf*szt...Amúgy nem tudom melyik bolt lehet még normális, én Oázis Computernél szoktam még vásárolni - róluk úgy tudom (azért nagy tételben nem mernék fogadni), hogy csak magyarországi nagykerektől ill. magyarországi forgalmazóktól van készletük, de e miatt az újdonságok náluk sokszor hetekkel (vagy hónapokkal) később jelennek meg és akkor sem feltétlen nagy választékban.
Pl. Ryzen 5600X az Alza webshopban létezik már, tippre ötödikétől rögtön rendelhető vagy előrendelhető is lesz - Oázisnál meg... hát maaaaaajd egyszer...Én már évek óta úgy vásárolok, hogy ami "soha nem megy tönkre", pl. RAM, processzor, ilyesmi... azt így random a legolcsóbb helyen, vagy épp olyanon ahol adják vele a promóciós kuponokat... amivel viszont könnyen baj lehet, pl. monitor (pixelhiba), videokártya (azért ők tudnak halni), alaplap (szintén), azt csak olyan bolttól ahol jó eséllyel nem lesz gond a garanciával...
[ Szerkesztve ]
Turenkarn
-
Televan74
nagyúr
Bármit mondhatnak! 30 napig van letőségük a jótállás/garancia intézésére. Bár a legtöbb bolt igyekszik hamarabb elintézni. Szervíznek a dolga kideríteni, hogy elküldi e a gyártónak vagy ő maga meg tudja oldani.
Nekem alapi hálókártyával volt problémám. Garanciába megjavították az alaplapot(Aqua). Én azt hittem cserélik, de nem.Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Ez a mondat angolul?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Microsoft Excel topic
- OLED TV topic
- HBO Max & OD topic
- Milyen videókártyát?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Politika
- További aktív témák...