- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- MG4 menetpróba
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
Hosszabb tavon azert hatranyt is jelent majd hogy tobb markat es akar markankent eltero tipusokat gyartanak, ha azok kozott van atfedes. Az extra marketing koltseg, extra logisztika, gyartas, tervezes, sok sok millio euro extra kiadas a varhatoan erosen zsugorodo autopiacon nem idealis. Szukiteni kellene a palettan, es vagy felretenni pl. a Skoda/Seat markaneveket, vagy szetszorni a modelleket kozottuk. Skoda kaphatna a mini es also-kozep kategoriat, a seat egy sportos, a vw a kozep-felso az audi a premium modelt. A regi tulburjanzo modelvalasztek nem lesz fenntarthato ha atternek mondjuk 15 even belul csak elektromos meghatjasra.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.