- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Fotók, videók mobillal
- A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
k-adi
nagyúr
válasz <Adamsky> #16 üzenetére
"a SUV/Crossover kategoria"
azért ehhez hozzátenném, hogy ebből is van szép és ronda tank kinézetű de a magasított állás, a nagyobb biztonság(érzet), kényelmes beszállás, stb. mind-mind előnye, akármennyire is nagy dögök ezek.. bár ha jártál amcsiban akkor az ottani brutál pickup-okhoz képest még ezek is kicsik
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz <Adamsky> #16 üzenetére
Igen, az akku mennyisege egy onmagat erosito csapda. Az nagyobb hatokorhoz kell a tobb akku, de a tobb akku nehezebb, ami csokkenti a hatotavot es szukseg van erosebb karosszeriara, erosebb fekekre, vagy epp helyre, amivel meg jobban no a suly, no a legellenallas, meg jobban csokken a hatotav, tehat meg tobb akku kellene. Az egesznek az arnovelo hatasarol, vagy az extra fogyasztasrol nem is beszelve
Ezert is gondolom azt, hogy a jovo kozlekedeseben a jelenlegi szemelyautoknak kisebb szerepe lesz. Sokaknak anyagi csodot jelent (majd) elektromos autot venni es kozben kompromisszumot is. Talan noni fog azok szama, akik lemondanak a szemelyautorol, vagy lecserelik Citroen AMI szeru megoldasokra. A magas arak mar jol lathatoan terelik az early adoptereket a kisebb autok fele. Szinte mindenki lead valamit a korabbi igenyeibol, tehat eleg a kisebb utaster, kisebb csomagter, nem kell hogy irigyelje a szomszed a kinezetet. Nyaralni meg mennek repulovel, busszal, vonattal, berelt autoval, vagy epp valamilyen telekocsis megoldassal.
Azt is el tudom kepzelni, hogy a torestesztek nem hogy nem lesznek szigorubbak, de talan meg megengedobbek is lesznek, vagy a vasarlok kenyszerbol lemondananak az 5 csillagos torestesztrol, mert nem hatekony elektromos tankokat hasznalni. Ebben az onvezetes behozasanak is komoly szerepe lesz, mert ha egyre tobb biztonsagosabban vezeto onvezeto auto lesz az utakon, es nem tortennek balesetek, nem lesz szukseg nagy, nehez autokra.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Tudományos Pandémia Klub
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Crypto Trade
- EAFC 24
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W
- Xiaomi Instant Photo Printer 1S Set Bontatlan!
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 16GB DDR4 250GB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 100 Lite Chieftec 700W