- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Yettel topik
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hi!King
őstag
Nagyvárosban a lokális szennyezés is fontos szempont, ugyanakkor pusztán az elektromos autókra támaszkodni ezen a téren nem jó megoldás. A jelenlegi technológiával, töltőhálózattal a legtöbb háztartásban második autóként jelenik meg az elektromos, ugyanúgy fenntartanak egy belső égésű motoros autót, és előbbit olyan helyekre használják, ahol szűk közlekedési keresztmetszetek vannak, ezért eleve inkább a tömegközlekedést, és esetleg vele párhuzamosan a kerékpáros közlekedést kellene fejleszteni. Emellett a helyi szennyezést sokkal jelentősebben csökkentené, ha nem az elektromos autó vásárlást támogatná az állam, hanem mint a románoknál, egy átruházható kupont kapna új autóra az, aki elviszi a régi tragacsát a bontóba, amivel a legszennyezőbb régi járművek kopnának ki a forgalomból.
Persze részben lehetne elektromos autókra is építeni, csak azt is ésszel kellene, pl. ütemezett töltéssel, és nem nagyvárosi wc-re járáshoz.