- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Amazfit GTS 4 - divatos megjelenés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 5G - ez lenne az ász?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Bemutatkozott a Polestar Phone
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Nekem az 1.8-as sedan van. Varosban, elovarosban jo de a palyan nagyin szenved. Sajnos a 2.0-bol nincs sedna csak kombi ettol fuggetlenul a kovetkezo biztosan az lesz. Voltam mar 2x tesztvezetni es nagyon de nagyon mas az a motor.
szinte mar az a szint ahol elmenyt is kapsz nem csak elvisz a-bol b-be.Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
veterán
Én nagyon sokat megyek vele. Az enyém is pont 2.5 éves és 77e km van benne. 90% pálya. Azért elég zavaró a konstans 3-3.5e-s fordulatszám. (140-145-el szoktam menni) A 98 LE benzin az édes kevés. A 150 ami van a 2.0-ban mér elég lenne, hogy ezen a sebességen 2e körül tartsa a fordulatot. Országúton meg nem lehet előzni vele. 70 fölött nem húz, pláne ha vannak utasok. Egyébként egyet értek. Alapjáraton mindenre elég az 1.8 is csak visszafogottan kell vezetni, vagy legalább is nem kell tőle csodákat várni. Ellenben a fogyasztás pazar lesz.
[ Szerkesztve ]
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...