- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Telekom mobilszolgáltatások
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tetsuo
aktív tag
Akkor kezdett egyre gyengébb lenni a japán termék (a dél-koreaihoz képest), amikor beálltak az árháborúba, hiszen már nem jutott elég tőke fejlesztésekre. Valahol egy, valahol két évtized is volt, mire kifutott, végleg leáldozott az adott márkáknak.
A japánok olcsósítani nem tudnak és tudtak úgy, hogy az a vásárlónak tetszen. A kistigrisek meg ezzel kezdték.
Ahogy az i-kezdőbetűs hozzászóló írta, az újabb generációk mindinkább eltérnek a hagyományos japán attitűdtől, de még ma is jelen van egy általánosan a nyugati világnál magasabb mértékű (kifinomult) igényesség a szigetországban. Ez volt felfedezhető a termékeikben. A többi ázsiai gyártó termékeiben a spórolás fedezhető fel még az exkluzívak esetében is. Mondhatjuk, változik a világ, kiéleződött a tömeggyártás, illetve minden gramm és perc számít, hiszen a végletekig redukálják az anyagot és méreteket, és nincs idő tesztelésre - meg kell futtatni a technót még mások előtt, emellett az intenzív divathullámokat kell meglovagolni.